Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Laadukas1234

<< < (3/4) > >>

Minavai:
Löytyykö ilmoitus jostain vielä vai?

Jäätelöauto:
Hinta ja laatu kohdillaan. On tullut useita kertoja tavattua.
Suosittelen.

nikoou10:

--- Lainaus käyttäjältä: Rohkeamies85 - Helmikuu 29, 2024, 17:56:12 ---Tämä oli, upea kroppa ja antoi nuolla herkkupilluaan. Ottaa myös peppuun ja se on todella tiukka. Hinta kohdallaan

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Jäätelöauto - Helmikuu 29, 2024, 21:36:27 ---Hinta ja laatu kohdillaan. On tullut useita kertoja tavattua.
Suosittelen.

--- Lainaus päättyy ---

Ootteko milloin käyneet viimeksi? Tekeekö siis myös liveä vielä?

puumeri:

--- Lainaus käyttäjältä: nikoou10 - Maaliskuu 05, 2024, 07:36:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Rohkeamies85 - Helmikuu 29, 2024, 17:56:12 ---Tämä oli, upea kroppa ja antoi nuolla herkkupilluaan. Ottaa myös peppuun ja se on todella tiukka. Hinta kohdallaan

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Jäätelöauto - Helmikuu 29, 2024, 21:36:27 ---Hinta ja laatu kohdillaan. On tullut useita kertoja tavattua.
Suosittelen.

--- Lainaus päättyy ---

Ootteko milloin käyneet viimeksi? Tekeekö siis myös liveä vielä?

--- Lainaus päättyy ---

Hei.

Löytyykö tähän viimeaikaisia kokemusasiantuntijoita?
Kuvat ovat varsin elegantteja, mutta häntä kuvaillaan rempseäksi? Miten tämä näkyy ja tuntuu?

Jokamies:
Hyvä kun tästäkin tuli aihe niin muistui itsellekin mieleen ja täytyykin varailla taas aikaa.
Rempseys näyttäytyy hällä semmoisena rentona olemuksena ja kiireettömyytenä. Mitä ilmeisemmin myös itse nauttii kun eka kokemus hänen kanssaan oli kösihoito varaus ja siinä vatkatessaan totesi että "enkö mä saa munaa mun synttäripäivänä". No sovittiin sitten että samaan hintaan saa ja sai :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta