Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maskin käyttö hupakoinnissa  (Luettu 7486 kertaa)

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #20 : Helmikuu 09, 2021, 13:54:30 »
Mua ei oo kukaan halunnut tavata maskin kanssa, tietysti onnistuu ihan vaan pyytämällä!
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #21 : Helmikuu 09, 2021, 18:34:29 »
Eipä ole tullut käytettyä, mutta jos hupakko haluaa että maskia käytetään, niin ilman muuta maskia silloin käytetään.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Minttu

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 20
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #22 : Maaliskuu 28, 2021, 20:44:56 »
Mulla on käynyt koko korona aikana yksi asiakas,joka käytti maskia koko tapaamisen aikana. :) Asia ei minua haitannut,asiakkaan toiveilla mennään.
Minulle hän ei sitä toivonut. Ja kyllä! Minä olen jo saanut rokotteen  :inlove:
Hellä luonnonlapsi <3

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #23 : Maaliskuu 28, 2021, 21:24:03 »
Al Holin tytöt on käyttänyt ennen koronaakin.
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #24 : Maaliskuu 28, 2021, 23:12:53 »
Ei oo kellään ollut maskia tai pyytänyt sitä käyttämään. Harmi. Näen mielessäni kuinka imen munaa maski naamalla.  :laught:
Hyvinkään herkku

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5325
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #25 : Maaliskuu 29, 2021, 06:22:30 »
Luin otsikon "Maskin käyttö tupakoinnissa" ja oletin että täällä käydään keskustelua maskista jota voi käyttää samalla kun polttaa tupakkaa. :sheep:

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #26 : Maaliskuu 29, 2021, 11:42:11 »
Tuolla kun joku kauhisteli sitä kuinka paljon hupsu tapaa turskia (ja saa siksi koronan), niin haluan tähän väliin todeta että voimme myös miettiä kuinkahan paljon enemmän työvuoronsa aikana ihmisiä tapaa esim kaupan myyjä? Korona on toki vakava asia, mutta ei tässä auta hysteeriseksikään ryhtyä.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #27 : Maaliskuu 29, 2021, 11:52:27 »
Ei oo kellään ollut maskia tai pyytänyt sitä käyttämään. Harmi. Näen mielessäni kuinka imen munaa maski naamalla.  :laught:

Tekee siihen munan mentävän aukon. Suihinottoa varten vetoketju. Eikö huorille ole omia - seksityömaskeja. Alipaineistettuja...
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #28 : Maaliskuu 29, 2021, 12:19:23 »
Tuolla kun joku kauhisteli sitä kuinka paljon hupsu tapaa turskia (ja saa siksi koronan), niin haluan tähän väliin todeta että voimme myös miettiä kuinkahan paljon enemmän työvuoronsa aikana ihmisiä tapaa esim kaupan myyjä? Korona on toki vakava asia, mutta ei tässä auta hysteeriseksikään ryhtyä.
Kassatyttö ei valitettavasti tee owoa minulle. No ei ihan kaikki ammattilaisetkaan. Suuron ero on kuitenkin, että kassatytön ja minun välissä on plexilasi ja meillä molemmolla maskit päässä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #29 : Maaliskuu 29, 2021, 12:46:08 »
^ mut nyt puhuttiinkin ihan vaan tavattujen ihmisten määrästä.

Se kokemus mitä mulla on, niin maski suo asiakkaalle tilaisuuden tulla pelipaikoille paremmin tunnistamattomissa.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #30 : Maaliskuu 29, 2021, 13:36:21 »
^ mut nyt puhuttiinkin ihan vaan tavattujen ihmisten määrästä.

Se kokemus mitä mulla on, niin maski suo asiakkaalle tilaisuuden tulla pelipaikoille paremmin tunnistamattomissa.

Ei se nyt Ronjaseni mene näinkään. Kassaneidin kanssa et ole niin pitkään ja niin läheisessä kontaktissa kuin palveluntarjoajan kanssa, mutta mulle on ihan sama mitä kukin tekee tai haluaa ajatella, ei ole mitään tarvetta syyllistää!

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #31 : Maaliskuu 29, 2021, 14:12:04 »
Mä ole syyllistynyt millään tavallaan. En kyllä ymmärrä edes, mistä olis pitänyt syyllistyä. Edelleen kommentoin vain sitä määrää, enkä ottanut mihinkään muuhun kantaa.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #32 : Maaliskuu 29, 2021, 14:17:05 »
Mä ole syyllistynyt millään tavallaan. En kyllä ymmärrä edes, mistä olis pitänyt syyllistyä. Edelleen kommentoin vain sitä määrää, enkä ottanut mihinkään muuhun kantaa.

Sitten kommentoit väärään ketjuun, jos se ei liity koronaan! Sinun pitää nyt tehdä kokonaan uusi aloitus siitä, miten monta asiakasta kassaneiti enemmän kuin hupakko

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #33 : Maaliskuu 29, 2021, 14:25:55 »

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #34 : Maaliskuu 29, 2021, 14:49:14 »
Mä ole syyllistynyt millään tavallaan. En kyllä ymmärrä edes, mistä olis pitänyt syyllistyä. Edelleen kommentoin vain sitä määrää, enkä ottanut mihinkään muuhun kantaa.

Sitten kommentoit väärään ketjuun, jos se ei liity koronaan! Sinun pitää nyt tehdä kokonaan uusi aloitus siitä, miten monta asiakasta kassaneiti enemmän kuin hupakko

Määrä-mahdolliset altistukset. Sä et ole selkeästikään samalla sivulla. Oo sä siellä ja mä oon täällä. Hyvää päivän jatkoa.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #35 : Maaliskuu 29, 2021, 14:56:18 »
Mä ole syyllistynyt millään tavallaan. En kyllä ymmärrä edes, mistä olis pitänyt syyllistyä. Edelleen kommentoin vain sitä määrää, enkä ottanut mihinkään muuhun kantaa.

Sitten kommentoit väärään ketjuun, jos se ei liity koronaan! Sinun pitää nyt tehdä kokonaan uusi aloitus siitä, miten monta asiakasta kassaneiti enemmän kuin hupakko

Määrä-mahdolliset altistukset. Sä et ole selkeästikään samalla sivulla. Oo sä siellä ja mä oon täällä. Hyvää päivän jatkoa.

Hyvää päivänjatkoa sinullenkin, mutta kun ei tämä asia nyt suhteudu kontaktien määrällä vaan laadulla!

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #36 : Maaliskuu 29, 2021, 14:57:59 »
Rakkaat tursakkeet.
Oletteko käyttäneet maskia hupakointireissullanne?

Onko syynä pöpöjen ehkäisy vai nykymeiningissä avautunut mahdollisuus saapua pelipaikoille kasvottomana?
Olla kasvottomana hupakon luona?

Vai mennäänkö niin kuin ennen muinoin, maskia käytän vain julkisissa paikoissa.

Ei maskia kun nautitaan...
Kielitaidot tökkii maskin kanssa.;)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #37 : Maaliskuu 29, 2021, 15:14:24 »
Mä ole syyllistynyt millään tavallaan. En kyllä ymmärrä edes, mistä olis pitänyt syyllistyä. Edelleen kommentoin vain sitä määrää, enkä ottanut mihinkään muuhun kantaa.

Sitten kommentoit väärään ketjuun, jos se ei liity koronaan! Sinun pitää nyt tehdä kokonaan uusi aloitus siitä, miten monta asiakasta kassaneiti enemmän kuin hupakko

No muutenkin jutut menee laidasta laitaan. Älä viiti olla hiekkapillu. Ronja rules  :kiss:

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #38 : Maaliskuu 29, 2021, 15:21:46 »
Mä ole syyllistynyt millään tavallaan. En kyllä ymmärrä edes, mistä olis pitänyt syyllistyä. Edelleen kommentoin vain sitä määrää, enkä ottanut mihinkään muuhun kantaa.

Sitten kommentoit väärään ketjuun, jos se ei liity koronaan! Sinun pitää nyt tehdä kokonaan uusi aloitus siitä, miten monta asiakasta kassaneiti enemmän kuin hupakko

No muutenkin jutut menee laidasta laitaan. Älä viiti olla hiekkapillu. Ronja rules  :kiss:

No en! 😂

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maskin käyttö hupakoinnissa
« Vastaus #39 : Maaliskuu 29, 2021, 15:38:17 »

Mietin vähän samaa ku Lifti tuolla aiemmin että jos suudella tekis mieli tapaamisella mutta haluais kuitenkin myös pitää maskia niin oisko tosiaan hyvä idea jos leikkaa siihen maskiin aukon suun kohdalle..?
Vetskarin ompelu maskiin kuulostaa työläältä, itse sulkisin aukon vaan jesarilla.
Amator