Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Outcallin järjestäminen  (Luettu 4700 kertaa)

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Outcallin järjestäminen
« Vastaus #20 : Huhtikuu 10, 2021, 21:17:32 »
Kaunis kiitos vastauksista 😘❤️

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Outcallin järjestäminen
« Vastaus #21 : Huhtikuu 10, 2021, 21:29:05 »
Turvallisuus näkökulmasta täytyy myös ymmärtää että aina ei pt välttämättä koe menevänsä turvalliseen tapaamiseen. Siinä mielestäni korostuu puhelun tärkeys, että saa puolin sun toisin tuntumaa minkälainen tyyppi on vastassa.
Valtaosan viimeisen kymmenen vuoden tapaamisista olen hoitanut outcallina hotellihuoneeseen, airbnb-asuntoon tai jopa omaan asuntooni. Harva on minulle halunnut soitella. En edes muista koska viimeksi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Outcallin järjestäminen
« Vastaus #22 : Huhtikuu 10, 2021, 22:36:49 »
Itselläni on myös se hyvä tilanne että voin kutsua palveluntarjoajan luokseni kotikäynnille. Tosin tätä en ole tehnyt muiden kuin pidemmältä ajalta tutun vakkarin kanssa.

Minullakin on tämä mahdollisuus ja se on toisinaan kullanarvoista, itse kun en pysty reissaamaan naisten perässä tuosta vaan.

Useimmiten jos on asiakkaan varaama huone niin asiakas on ennestään tuttu. Jos taas on uusi asiakas ja hotelli outcall niin asiakas on useimmiten työmatkalla ja huone muutenkin käytössä.

Minulla on juuri tämä, että jos huone on muutenkin käytössä, niin silloin saatan pyytää sinne myös maksullista seuraa. Erikseen huoraa varten en välttämättä huonetta varaisi.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Outcallin järjestäminen
« Vastaus #23 : Huhtikuu 10, 2021, 23:34:53 »
Kyllä kynnys hotellihuoneen varaamiseen on aika iso, mieluummin laittaa sen puolen tunnin taksan itse asiaan. Tähän asti on ihan hyvin järjestynyt yleensä incallit pt:n luo ja tarvittaessa outcallit ihan mun kämpille.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15236
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Outcallin järjestäminen
« Vastaus #24 : Huhtikuu 10, 2021, 23:43:14 »
Mä olen erittäin halukas maksamaan hotellihuoneesta jos haluan nimenomaan tavata jonkun joka tekee vain outcallia, raha ei ole siinä olennaista. Mutta, kynnys siihen lähtemiseen on hyvin korkea koska vain outcallia tekevät ovat usein myös herkempiä tekemään ohareita. Jos hommaa hotellihuoneen ja suunnittelee aikataulun tapaamista varten ja sitten hupakko ei saavu paikalle on vitutus aika suuri.
Olen tehnyt myös näin. Olen tavannut muutamiakin palveluntarjoajia juuri niin, että olen varannut hotellihuoneen ja päässyt tapaamaan heitä. Todettava on myös se, että olen samaan reissuun muutamia kertoja yhdistänyt parikin tapaamista. Mutta pääsee tapaamaan heitä, joita haluaa.
  :) :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant