Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko kiimaset ihmiset jotenkin tyhmempiä  (Luettu 2990 kertaa)

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko kiimaset ihmiset jotenkin tyhmempiä
« Vastaus #20 : Helmikuu 08, 2021, 14:02:13 »
Kun katsoo tätä maailman menoa meillä ja muualla, niin eivät kiimaiset ihmiset näytä sen tyhmemmiltä kuin muutkaan. Pikemminkin päin vastoin, koska kiimaisten huomio keskittyy johonkin harmittomampaan asiaan verrattuna esimerkiksi siihen, että se keskittyisi politiikkaan.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko kiimaset ihmiset jotenkin tyhmempiä
« Vastaus #21 : Helmikuu 08, 2021, 14:37:41 »
Asiakaskunnan osalta ei liene yhtään tyhmää touhua vaikka poiketa kylässä nauttimassa elämästä ja olosta, jos sellainen kiinnostaa. Siis palveluntarjoajien luona käymisestä yleisellä tasolla puhun.

...Hehheh, no onhan sitä tälläkin palveluntarjoalla pällisteltävää ja itseluottamusta, kun on jo yli kolme vuotta saanut toimia tällä alalla ja edelleenkin luottamusta ja kunnioitusta löytyy niitä oikeita asiakkaita kohtaan.

Ei älykäs touhuilu nyt välttämättä mitään tyhmää ole. Taitaa joillakuilla olla lähinnä kyse jonkinlaisesta kiinnostuskiikarit silmillä ostokieltoa ja/tai myyntikieltoa kohtaan seksityölle, jos sellaisia touhuiluja ja himojen näyttämistä nyt jotenkin pidetään tyhminä ja vajaamielisinä.

Tai sitten muuten vain on huumorin runosuoni kohdallaan, minkäs toisaalta teet... :kiss:

Parhaassa tapauksessa ostajat tekevät älykkäitä ja järkeviä sekä fiksuja toimenpiteitä käydessään sellaisten palveluntarjoajien luona, jotka risukasankin alta tulevat ja luovat aitoa pohjaa omalle unelmoinnilleen sekä tekevät siitä vähitellen päivä päivältä läheisempää todellisuutta.

Minä väitän peukku pystyssä olevani sellainen tapaus. Rohkenen väittää siis. Minulla on pokkaa sanoa asiat suoraankin ja olla suoraan mitä mieltä minä nyt kulloinkin olen. :weightlifting:

Mutta se minusta. Ja ai niin joo, jatkakaa... ;D

PS. Ja niin joo, unohtui sanoa. Itse ainakin pidän niin itseäni kuin asiakkaitakin ihanan fiksuina ja kunnollisina, kun käyvät meidänlaisten kauneudestaan huolehtivien kylässä vierailuilla. :inlove:
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2021, 14:40:31 kirjoittanut SielujenRakastelua »