Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...  (Luettu 4816 kertaa)

Poissa logen

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #20 : Helmikuu 17, 2021, 02:47:05 »
^Sivun oikeassa yläkulmassa se selvästi mainitaan ;D

Kappas vaan  :laught: :drinking: :headbang: :weightlifting: :sheep:

Poissa Wandererman

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #21 : Helmikuu 20, 2021, 12:36:36 »
Mulle on kyllä vähän arvoitus, että miksi tällaisella sivulla etsitään "raha ei vaihda omistajaa" -tyylistä seuraa? Mulle on privassa välillä tullut moista ehdottelua, aiheuttaa hiukan hämmennystä.  :o

Onko siis tullut mieleen, että tällä saitilla käy myös naisia, jotka etsivät maksullista miesseuraa? Mitäpä jos siitä jättää pois "maksullisen"? Tulisi edullisemmaksi ;)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #22 : Helmikuu 20, 2021, 17:39:41 »
Onko siis tullut mieleen, että tällä saitilla käy myös naisia, jotka etsivät maksullista miesseuraa? Mitäpä jos siitä jättää pois "maksullisen"? Tulisi edullisemmaksi ;)

No eikä käy ihan unta olet nähnyt nyt ;D

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #23 : Helmikuu 23, 2021, 19:46:04 »
En etsi nyt maksullisia palveluita, vaan naisia, jotka haluavat tyydyttää ei vain minun, vaan myös omat tarpeensa. Uskotko, että heitäkin on? Itse satun tietämään, että kyllä on ;)

Täällä on tarjolla vain mies, nais ja transuhuoria. Tämä on maksullisen seksin foorumi. Tai no, voin tehdä poikkeuksen. Saat tulla katsomaan mun kyykkytreenejä jos tuot pullon viinaa, paketti nicorettea ja keissin kaljaa. Deal? Tällöin et maksa mitään vaan tuot herrasmiehenä tuliaisia.

Entäs ne sukkahousut? Mä lyön sulle rahaa käteen siitä että pääsen kattoon yleisellä salilla sun kyykkytreenejä! Toisaalta tää on kyl nii villi idea että toteutan varmaan ite ihan ekshibitionisti-hengessä