Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...  (Luettu 4833 kertaa)

Poissa Wandererman

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« : Helmikuu 06, 2021, 12:55:20 »
Keski-ikäinen siisti herrasmies haluaa palvoa ohuiden sukkahousujen verhoamia tai paljaita pakaroitasi, katsellen, hieroen, hellästi näykkien ja nuollen kenties?
Sinä kiinteäpeppuinen nainen mielellään Uudenmaan alueelta, jolla samansuuntaisia fantasioita, ota yhteyttä privana. 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #1 : Helmikuu 06, 2021, 13:58:59 »
Jos maksat 250€ huoralle niin saat varmasti palvoa sen persettä 60 minuuttia. Mene tuonne naisen peppu ketjuun, valkkaa mieleisesi perse ja pistä huoralle viestiä.
Why so fragile?

Poissa Wandererman

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #2 : Helmikuu 06, 2021, 14:03:57 »
En etsi nyt maksullisia palveluita, vaan naisia, jotka haluavat tyydyttää ei vain minun, vaan myös omat tarpeensa. Uskotko, että heitäkin on? Itse satun tietämään, että kyllä on ;)

Poissa Housu

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #3 : Helmikuu 06, 2021, 14:17:11 »
En etsi nyt maksullisia palveluita, vaan naisia, jotka haluavat tyydyttää ei vain minun, vaan myös omat tarpeensa. Uskotko, että heitäkin on? Itse satun tietämään, että kyllä on ;)

Mutta kun täällä olevien naisten tarpeet saanee parhaiten tyydytettyä nipulla 50 euron seteleitä.

Poissa kikkihiiri

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #4 : Helmikuu 06, 2021, 14:18:01 »
En etsi nyt maksullisia palveluita, vaan naisia, jotka haluavat tyydyttää ei vain minun, vaan myös omat tarpeensa. Uskotko, että heitäkin on? Itse satun tietämään, että kyllä on ;)

Kaikki on mahdollista, Elvis elää ja 2pacin näin eilen kauppahallissa.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #5 : Helmikuu 06, 2021, 14:29:36 »
En etsi nyt maksullisia palveluita, vaan naisia, jotka haluavat tyydyttää ei vain minun, vaan myös omat tarpeensa. Uskotko, että heitäkin on? Itse satun tietämään, että kyllä on ;)

Seksityöntekijätkin mielellään tyydyttävät omat tarpeensa.  ;) Veikkaan silti, ettei täällä käy juurikaan naisia, jotka ilmaiseksi lähtevät tällaiseen, joten suosittelen esim tinderiä ja muita seuranhakusivustoja.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #6 : Helmikuu 06, 2021, 14:33:27 »
En etsi nyt maksullisia palveluita, vaan naisia, jotka haluavat tyydyttää ei vain minun, vaan myös omat tarpeensa. Uskotko, että heitäkin on? Itse satun tietämään, että kyllä on ;)

Täällä on tarjolla vain mies, nais ja transuhuoria. Tämä on maksullisen seksin foorumi. Tai no, voin tehdä poikkeuksen. Saat tulla katsomaan mun kyykkytreenejä jos tuot pullon viinaa, paketti nicorettea ja keissin kaljaa. Deal? Tällöin et maksa mitään vaan tuot herrasmiehenä tuliaisia.
Why so fragile?

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #7 : Helmikuu 06, 2021, 14:35:07 »
Keski-ikäinen siisti herrasmies haluaa palvoa ohuiden sukkahousujen verhoamia tai paljaita pakaroitasi, katsellen, hieroen, hellästi näykkien ja nuollen kenties?
Sinä kiinteäpeppuinen nainen mielellään Uudenmaan alueelta, jolla samansuuntaisia fantasioita, ota yhteyttä privana.

Niin kuin jo sanottu, väärä paikka jos et halua kukkaron nyörejäsi raottaa. Ainahan sitä voi toki koettaa, mutta epäilen, ettei täältä tärppää 😉
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 06, 2021, 14:37:54 kirjoittanut Trampas »
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #8 : Helmikuu 07, 2021, 05:24:25 »
On niiiiin suloinen aloitus.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #9 : Helmikuu 07, 2021, 06:20:02 »
Saa täältä toinen toistaan ihanimpia tyttöjä mutta kuten edellä todettu, taalaa tiskiin. Voithan koittaa Tinderistä tai Badoo tms mutta niissä taso on mitä on. Rahalla saa hyvinvoivan tytön joka tekee nämä toivomasi asiat mielellään.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #10 : Helmikuu 07, 2021, 09:17:00 »
Good luck Chuck!! Tällä saitilla voi olla vähän hankala löytää ilmaisia kierroksia, mut kaikki voi olla mahdollista ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #11 : Helmikuu 07, 2021, 14:00:06 »
Saa täältä toinen toistaan ihanimpia tyttöjä mutta kuten edellä todettu, taalaa tiskiin. Voithan koittaa Tinderistä tai Badoo tms mutta niissä taso on mitä on. Rahalla saa hyvinvoivan tytön joka tekee nämä toivomasi asiat mielellään.

Täysin tuurista se on kiinni uusien hupakoidenkn kanssa.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #12 : Helmikuu 07, 2021, 14:09:16 »
Pienellä tutkimuksella kun näin pitkälle on päässyt saa varmaan kiinni sellainen kun mielii.

Shikita ga nai

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #13 : Helmikuu 07, 2021, 14:18:21 »
Opiskelijakämpässä asuessani, naapurissa asui maalaispoika jostain itärajalta joka oli huumaantunut, kun ympäristössä ja samassa talossa asui paljon kisakireitä nuoria pimuja. Tämä oli lisäksi armoton kotiviinin ystävä ja karjui käytävillä sitten kiljupäissään, että haluais pillua. Selitys oli, että eihän sitä ikinä tiedä jos joku haluais samoin munaa. Ei saanut sillä tavalla pillua, ainoastaan häädön. Muutti sittemmin takaisin isänsä maitotilalle huomattuaan  että opiskelu vaatii päätä ja etelän tytöt ovat suht nirsoja. Jatkoi sitten isänsä elinkeinoa. Edelleen tiettävästi poikamies.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #14 : Helmikuu 07, 2021, 21:52:13 »
Opiskelijakämpässä asuessani, naapurissa asui maalaispoika jostain itärajalta joka oli huumaantunut, kun ympäristössä ja samassa talossa asui paljon kisakireitä nuoria pimuja. Tämä oli lisäksi armoton kotiviinin ystävä ja karjui käytävillä sitten kiljupäissään, että haluais pillua. Selitys oli, että eihän sitä ikinä tiedä jos joku haluais samoin munaa. Ei saanut sillä tavalla pillua, ainoastaan häädön. Muutti sittemmin takaisin isänsä maitotilalle huomattuaan  että opiskelu vaatii päätä ja etelän tytöt ovat suht nirsoja. Jatkoi sitten isänsä elinkeinoa. Edelleen tiettävästi poikamies.
En nyt sanoisi, että etelän tytöt tuossa kohtaa sen nirsompia olivat kuin muutkaan olisivat. Totuus vain on, että paskalla toiminnalla, ei vain homma onnistu.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #15 : Helmikuu 12, 2021, 16:30:35 »
Varmaan maaseudun tytöt ovat vielä nirsompia ja varatumpia, koska suurenpi osa naisista on muuttanut kaupunkiin.

Tietenkin jos sana muut ei ole sukupuolitettu, niin  heteronaista joku olis todennäköisesti tullut auttamaan ennen häätöä. :behind:

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #16 : Helmikuu 17, 2021, 02:06:02 »
Mulle on kyllä vähän arvoitus, että miksi tällaisella sivulla etsitään "raha ei vaihda omistajaa" -tyylistä seuraa? Mulle on privassa välillä tullut moista ehdottelua, aiheuttaa hiukan hämmennystä.  :o
Hyvinkään herkku

Poissa logen

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #17 : Helmikuu 17, 2021, 02:42:05 »
En etsi nyt maksullisia palveluita, vaan naisia, jotka haluavat tyydyttää ei vain minun, vaan myös omat tarpeensa. Uskotko, että heitäkin on? Itse satun tietämään, että kyllä on ;)

Täällä on tarjolla vain mies, nais ja transuhuoria. Tämä on maksullisen seksin foorumi. Tai no, voin tehdä poikkeuksen. Saat tulla katsomaan mun kyykkytreenejä jos tuot pullon viinaa, paketti nicorettea ja keissin kaljaa. Deal? Tällöin et maksa mitään vaan tuot herrasmiehenä tuliaisia.

Oisko ongelma siinä ettei täällä missään lue eksplisiittisesti että tämä on maksuseksin foorumi? Ei mikään ihme että näitä aloituksia putkahtelee aika ajoin kun jos ei ole "skenessä" ei voi tietää. Sitten näille röhötellään porukalla joka kerta röh röh röh. Ystävällisyys ei kuitenkaan maksaisi mitään.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #18 : Helmikuu 17, 2021, 02:43:19 »
^Sivun oikeassa yläkulmassa se selvästi mainitaan ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa logen

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen, joka rakastat paljastelua ja pakaroitasi...
« Vastaus #19 : Helmikuu 17, 2021, 02:47:05 »
^Sivun oikeassa yläkulmassa se selvästi mainitaan ;D

Kappas vaan  :laught: :drinking: :headbang: :weightlifting: :sheep: