Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Pakkala Hieronta(Kuuma hieronta Pakkala)
kekkuli78:
Terve,
Vieläkö Niki hieroo? Olen yrittänyt tavoitella häntä parina päivänä, mutta puhelut menee vastaajaan. Olisin mieluusti käynyt hänen palveluitaan testaamassa.
Siellä käyneiltä olisi kysynyt, minkälaisia palveluita Nikiltä saa? Onko hänellä jotain missä hän on erityisen hyvä? Voi laittaa kokemuksia myös privalla.
Jakke57:
--- Lainaus käyttäjältä: kekkuli78 - Kesäkuu 11, 2021, 13:47:53 ---Terve,
Vieläkö Niki hieroo? Olen yrittänyt tavoitella häntä parina päivänä, mutta puhelut menee vastaajaan. Olisin mieluusti käynyt hänen palveluitaan testaamassa.
Siellä käyneiltä olisi kysynyt, minkälaisia palveluita Nikiltä saa? Onko hänellä jotain missä hän on erityisen hyvä? Voi laittaa kokemuksia myös privalla.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän tuo Niki vielä hieroo, ainakin eilen ja viime viikolla ja sitä edellisellä ja niin edelleen.
Nikiltä löytyy ihan samat palvelut kuin muiltakin hierojilta.
Vallan ihana ja rempseä likka kyseessä, suosittelen.
Jos ei vastaa puheluihin niin pistä viestiä, ohareita ei kannata tehdä sillä pääsee estolistalle heti. Mistä tiedän olin kyseisellä listalla itse kun unohdin peruuttaa aikani (klo.22) 😅😅🙃🙃
Vieras0185:
Mä olen päässyt ihan ilman ajanvarausta sisään. Tietysti jos ajatuksena tulla pitkänkin matkan päästä, niin sitten.
Jakke57:
Juu tosiaan varmasti pääsee sisään jos ei Just silloin satu olemaan varattuna.
Itse tosiaan "vähän" kauempaa niin varaan ajan ja pyrin myös olemaan paikalla sovittuna aikana 😀
Kerran tosiaan unohdin peruuttaa aikani, ei tyttö tykännyt 🙃
kekkuli78:
Kiitos vastaukseni. Itsellä on tapana sopia ajat hyvissä ajoin ja olisin halunnut tiedustella hintoja etukäteen. Täytyy laittaa viestiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta