Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Pakkala Hieronta(Kuuma hieronta Pakkala)
Jakke57:
--- Lainaus käyttäjältä: Hard-One - Lokakuu 16, 2021, 14:32:41 ---Miksi ei edes puhelimessa? Hinnat täytyy olla etukäteen sovittu eikä kesken hieronnan aleta sopimaan hinnoista tai edes ennen hierontaa paikan päällä.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen sopinut aina hinnat etukäteen + muut palvelut ihan normi meininkiä. Olen käynyt varmaan ainakin yli 30 hieronta paikassa eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia hintojen suhteen.
Jakke57:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Lokakuu 16, 2021, 15:35:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jakke57 - Lokakuu 16, 2021, 12:22:17 ---
Ps. Tuolla saa olla rauhassa, ei haittaa vaikka toinen asiakas olisi tulossa koska etuovi on lukossa ja ovikello löytyy vasta ns.tuulikaapin puolelta. (Ulko-oven ovikello ei siis toimi)
--- Lainaus päättyy ---
Ihan perus settiä lähes tulkoon jokaisessa thaikku mestassa.
--- Lainaus päättyy ---
No ei todellakaan ole...
Jakke57:
--- Lainaus käyttäjältä: Hard-One - Lokakuu 16, 2021, 15:43:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Lokakuu 16, 2021, 15:33:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hard-One - Lokakuu 16, 2021, 14:32:41 ---Miksi ei edes puhelimessa? Hinnat täytyy olla etukäteen sovittu eikä kesken hieronnan aleta sopimaan hinnoista tai edes ennen hierontaa paikan päällä.
--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti thaikku paikoissa se ei mene näin.
Muutenkin se tinkaaminen noissa mestoissa vituttaa. Miksi ei voi heti sanoa oikeaa hintaa, niin molemmat säästäisi aikaa. Pitää tietysti kokeilla kepillä jäätä jos toisesssa päässä olisikin joku hölmöläinen.
--- Lainaus päättyy ---
Jep. Esim. tässä Pakkalan paikassa jäi käymättä kun vastaus hinta-/palvelutiedusteluun oli: " tule sovi paika päällä"
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti hän ei näköjään kaikille hintojaan anna, itse sain aikoinaan helposti viestillä hinnat mutta tästä nyt on jo noin vuosi aikaa kun ekan kerran poikkesin hänen luonaan.
XXXmas:
Päivitetyn ilmoituksen mukaan uusi "toimisto" on Tikkurilassa. Sekös siinä oli kun on ollut hieman vaikea tavoittaa.
Jakke57:
Tuli käytyä hänen uudessa paikassa,vähän vielä sisustus kesken mutta on jo nyt todella viihtyisä paikka. Löytyy nyt suihkut sun muut himmelin suosittelen käymään hänen luonaan.
Todella ihana ja iloinen neito kyseessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta