Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?  (Luettu 27273 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #20 : Helmikuu 08, 2021, 10:52:55 »
^ Kyllä kyrvän kokoon voi vaikuttaa yleensä samassa osoitteessa kuin rintojen kokoon. Se sitten että saadaanko viisi senttiä paksuutta ja kymmenen senttiä pituutta, niin jotta se kyrpä vielä pelittää...se on toinen tarina.

Mutta periaatteessa ukot voisi kyrpiään tuunata itseään varten kun akatkin tuunailee tissejään itseään varten.

Aloittajaa tässä nyt kiinnostaa että minkälainen kulli klinikalla tuunataan, ihan teitä ajatellen ja te naiset ette nyt yhtään auta.

Jos multa nainen kysyisi että minkälainen pillu on hyvä pillu niin vastaus tulisi kuin apteekin hyllyltä. Vielä parempi jos tuunaa sitä juuri sellaiseksi IHAN MINUA VARTEN.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2021, 11:01:52 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #21 : Helmikuu 08, 2021, 10:59:50 »
Tää on hyvä ja uusi aihe, tällaisia kyselyitä kannattaa täydentää liittämällä viestiin kuvan omasta kullistaan. Olen kuullut että naiset (tämän skenen naiset eivät ole poikkeuksia) kostuvat ja arvostavat miestä kaikista kullikeskeisistä jutuista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #22 : Helmikuu 08, 2021, 11:26:37 »

Aloittajaa tässä nyt kiinnostaa että minkälainen kulli klinikalla tuunataan, ihan teitä ajatellen ja te naiset ette nyt yhtään auta.


No okei okei, oikeasti mä tykkäisin sellaisesta kullista, joka näyttäisi vähän mustekalan lonkerolta mutta olisi kova ja lämmin. Ja loistaisi pimeässä.

Pimeässä loistamisen voisi hätätilanteessa toteuttaa vaikka UV-aktiivisilla tatskoilla. Ja eihän mustekalamaisuuteen tarvis kuin muutamia sopivia implantteja. Onko tää nyt liikaa pyydetty, Lifti?
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #23 : Helmikuu 08, 2021, 11:30:16 »

Aloittajaa tässä nyt kiinnostaa että minkälainen kulli klinikalla tuunataan, ihan teitä ajatellen ja te naiset ette nyt yhtään auta.


No okei okei, oikeasti mä tykkäisin sellaisesta kullista, joka näyttäisi vähän mustekalan lonkerolta mutta olisi kova ja lämmin. Ja loistaisi pimeässä.

Pimeässä loistamisen voisi hätätilanteessa toteuttaa vaikka UV-aktiivisilla tatskoilla. Ja eihän mustekalamaisuuteen tarvis kuin muutamia sopivia implantteja. Onko tää nyt liikaa pyydetty, Lifti?

Kerroin sulle tuolla ekalla sivulla tällaisesta kullista.
Nyt paljastan vähän lisää.

Darkwebistä saa tilattua ja hinta lähtee siitä 10 000€
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #24 : Helmikuu 08, 2021, 12:11:59 »
Mutta periaatteessa ukot voisi kyrpiään tuunata itseään varten kun akatkin tuunailee tissejään itseään varten.

Oon yhä miettinyt jos virolaisella klinikalla asennuttaisin kullin varteen tusinan verran silikoni palluroita ja jostain dildosta otettaisiin se värinä. Siinä olis akoilla ihmetystä kun sen lykkäisi pesään ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #25 : Helmikuu 08, 2021, 12:24:16 »
jos virolaisella klinikalla asennuttaisin kullin varteen tusinan verran silikoni palluroita ja jostain dildosta otettaisiin se värinä. Siinä olis akoilla ihmetystä kun sen lykkäisi pesään ;D

Just näin! Yhtään ette välitä meidän nautinnosta kun ette tämmöisiä teetä! Niin pieni vaiva olis!
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #26 : Helmikuu 08, 2021, 12:31:37 »
Kerroin sulle tuolla ekalla sivulla tällaisesta kullista.
Nyt paljastan vähän lisää.

Darkwebistä saa tilattua ja hinta lähtee siitä 10 000€

Ei taida kymppitonni riittää jos haluaa sellaisen Sveitsin armeijan linkkarimallin jolla saisi vaikkapa 50% naisista huokailemaan.🤔
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2021, 12:34:02 kirjoittanut Zorbas »
#maksuseksionihanaa

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #27 : Helmikuu 08, 2021, 12:38:18 »
Kerroin sulle tuolla ekalla sivulla tällaisesta kullista.

Niin mutta kun se oli multa läppä. Nyt aloin miettiä tosissani.

Vitsivitsi. Nyt oon oikeasti tosissani: hyvä kulli on semmoinen, joka tuottaa iloa ja nautintoa kannattimelleen eli henkilölle, jossa se on kiinni (toisesta päästä).

Huonoja kulleja ei ole olemassa. On vain sellaisia hyviä kulleja, joiden ilontuottamispotentiaali ei ole syystä tai toisesta päässyt kunnolla kukoistamaan. Ilon tuottamiseen ei tarvita kokoa tai näköä tai toimivia paisuvaisia (mutta jonkinlaista hermotoimintaa kylläkin).

Ja vaikka tää ketju on lähtökohtaisesti hupaisa (koska kukaan kollega ei ehkä oikeasti halua rajata asiakaskuntaansa pelkästään kullien koon tms. perusteella), tää on myös oikeasti tärkeä aihe.

Ja ihan oikeasti esim. mulle tuottaa vilpitöntä omaa itsekästä iloa jokainen sellainen kulli, jonka omistaja uskaltaa nauttia huomiosta ja kosketuksesta. En olisi tällä alalla muuten.

Sentit tai erektion vahvuus tai sperman määrä tai kalun käyryys jne. on pääasioita ainoastaan silloin, jos mä olen itse tilaajan roolissa ja haluan tilata nimenomaan jotain näistä. Muissa tilanteissa ne on sivuasioita.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #28 : Helmikuu 08, 2021, 12:47:32 »
Mutta periaatteessa ukot voisi kyrpiään tuunata itseään varten kun akatkin tuunailee tissejään itseään varten.

Oon yhä miettinyt jos virolaisella klinikalla asennuttaisin kullin varteen tusinan verran silikoni palluroita ja jostain dildosta otettaisiin se värinä. Siinä olis akoilla ihmetystä kun sen lykkäisi pesään ;D

Pistä Tiina Jylhälle sähköpostia ja kysy onnistuuko. Tiina vastaa salamana että jos rahaa löytyy niin onnistuu.
Ottaako herra pattereilla vai akuilla toimivan luomusilikonitäristinhelistinkyrvän?

Mä oon ihan vakavasti miettinyt että miksi me ukot ei tuunata sitä meille kaikista rakkainta, eli omaa kyrpää. Ehkä laitan Jylhälle viestiä ja kysyn tehdäänkö kolmiosainen dokumentti - Mies ja kyrpä
Why so fragile?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #29 : Helmikuu 08, 2021, 15:30:38 »
Se vähän riippuu... 🤔
Kysytäänkö ominaisuuksista vai sen käyttäytymisestä.

Jos minun kannalta katson asiaa, ..asiakas tilannut sondauksen. Sitä vaikea saada toimimaan ellei penis kovetu jossain vaiheessa riittävästi.
Tai kaunis bondagesidonta peniksen varteen, helpottaa kummasti jos sitä vartta on enemmänkin kuin kaksi senttiä.
Peniksen on hyvä täyttää joitakin kriteereitä jotta onnistun palveluntarjoajana antamaan sen mitä asiakas haluaa.

Asiakkaan kannalta katsottuna, kunhan on tuntoa ja nauttii kosketuksesta sekä seksistä, silloin ei mitään merkitystä minulle sillä koolla, ulkonäöllä, värillä ym.

Henkilökohtaista mielipidettä vaikea kertoa koska kaikki vaikuttaa kaikkeen. Aika paljon on kiinni siitä minkälaisessa ihmisessä se penis on kiinni. Vuorovaikutus on seksikästä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Make

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 16, 2021, 21:04:12 »
Kerran virolainen palveluntarjoaja sanoi vaatteita riisuttaessa, että sulla on pienin mitä hän on elämänsä aikana nähnyt.  :(

Miten reagoisitte tällaisessa tilanteessa?  ???

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #31 : Kesäkuu 16, 2021, 21:57:30 »
Sellainen, joka ei liikaa satu yhdynnässä. Tai täytä suuta liian kurkkua myöten täyteen. [*Slurps :P Ooh NaNam!!!*]

 ;D ;D ;D

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #32 : Kesäkuu 17, 2021, 11:14:47 »
Kerran virolainen palveluntarjoaja sanoi vaatteita riisuttaessa, että sulla on pienin mitä hän on elämänsä aikana nähnyt.  :(

Miten reagoisitte tällaisessa tilanteessa?  ???

Mun korvaan tuo kuulostaa siltä, että pt halusi tarkoituksella satuttaa asiakasta. Ei ihan kemiat kohtaa tuon jälkeen - ellei ollut kyse alistamis- / näyryyttämissessiosta. Kerran olen vastaavassa tilanteessa kerännyt kamani ja poistunut.
#maksuseksionihanaa

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #33 : Kesäkuu 25, 2021, 22:51:43 »
Minä teen pääasiassa vain runkkuja, mutta eipä tuu katteltua niitä kulleja. Katselen herrojen kasvoja ja nautin heidän ilmeistään, jotka kertoo, että tuntuu hyvältä. Kulli on paras just sillon, kun sen kantaja nauttii siitä kosketuksesta ja huomiosta, jota tarjoan sille.
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #34 : Kesäkuu 25, 2021, 23:21:20 »
Puhdas ja hyvin huollettu. :blowjob:
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #35 : Kesäkuu 25, 2021, 23:27:17 »
Täällähän näyttää kaikki naiset jo aiheeseen olla vastanneet.

Joten ämmä Tiainen sanoo että semmoinen millä pystyy meneen yleiseen saunaan suorin selin. Juhannuksenakin.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #36 : Kesäkuu 26, 2021, 09:24:24 »
Hyvä kulli on pesty sellainen.
Eläkkeellä.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #37 : Kesäkuu 28, 2021, 13:29:15 »
Tälleen hutsun näkökulmasta minäkin liputan siisteyden puolesta. Kaikki kullit on aina hoidettu tavalla tai toisella. Siviilimunalla onkin sitten muitakin kriteerejä mutta ne ei kuulu tänne.

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #38 : Kesäkuu 28, 2021, 20:19:47 »
Tälleen hutsun näkökulmasta minäkin liputan siisteyden puolesta. Kaikki kullit on aina hoidettu tavalla tai toisella. Siviilimunalla onkin sitten muitakin kriteerejä mutta ne ei kuulu tänne.


Tänne varmasti saa laittaa myös unelma siviili kullin määritelmät

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysymys naisille: Millainen on hyvä KULLI?
« Vastaus #39 : Kesäkuu 28, 2021, 20:44:05 »
Tälleen hutsun näkökulmasta minäkin liputan siisteyden puolesta. Kaikki kullit on aina hoidettu tavalla tai toisella. Siviilimunalla onkin sitten muitakin kriteerejä mutta ne ei kuulu tänne.


Tänne varmasti saa laittaa myös unelma siviili kullin määritelmät

Sofia söpöllä/Annakissalla oli tästä aikoinaan selkeä mielipide, jonka kertoi tapaamisella. Asiakkaalla mieluiten pieni, mutta omalla miehellä iso.