Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Vip Real Lucia

<< < (6/6)

Patinoitunut runomies:
Lucia on palannut ja päivittänyt palvelunsa uudelleen laajoiksi ja vierailee täällä nyt useasti, joten taas oli ihan huippu kohtaaminen. Lucia odotti sovitussa asussa iloisena. Syvillä kielareilla aloitettiin ja siitä Lucia polvilleen ja kullia owolla suuhun katsekontaktin ja kielileikin säestämänä. Sängyllä ihana imeminen jatkui ja pallitkin huomioitiin ansiokkaasti. Sitten kiepsahdettiin luontevasti kuusysiin ja Lucian kaunis pillu ja tähtiportti sai huomiota samalla kun kullikin sai kieltä ja kosteaa suuta. Kohta oli pakko päästä panemaan. Lucia ketterästi ratsaille ja lähituntumassa rynkytettiin Lucian kiinteitä tissejä samalla kevyesti puristellen. Vaihdettiin kiihkeään doggyyn ja Lucia työnsi hyvin vastaan ja oli 110% mukana niinkuin aina äännellen samalla kiihoittavasti. Siitä suikkiin ja  Lucia nieli koko lastin hymyhuulin. Aivan huikea ensimmäinen erä. Hetki huilia, läheisyyttä ja pusuttelua ja sitten vielä erinomaista ja taidokasta suihinottoa ja toinen laukeaminen helposti. Lucia on parasta mitä pääkaupunkiseudulta tällä hetkellä.löytyy. Palvelut ja asenne aivan parhaat, samoin vartalo, katsekontakti,
luonteva ja lämmin tunnelma ja kiihoittavat meikit ja asusteet. Lisäksi hinnoittelu kohtuullinen ja selkeä. Paremmin ei voi tuntia heteromies viettää. Vahvaakin vahvempi suositus. Kiitos taas Lucia!

Taika Jim:
Lucia on tosiaan erinomainen huora. Koska Theresan kännykkä oli kiinni, menin Lucian hoitoon. Koska olin viikonloppuna jo nussinut tarpeeksi, otin Lucialta owo Ja cim yhdistelmän. Oli ihanaa antaa tytön hoitaa suullaan kaikki työ ja itse sai vaan makaila selällään, kunnes lasti purkautui huoran suuhun 😊

jeppe12:
Vieläkö Lucian palvelut toimii entiseen tyyliin? Taitaa olla jo muutaman viikon kiertueella joten onkohan pohjoisen pojat saaneet turnausväsymystä tyttöön? Tarkoitus olisi käydä taas Luciaa moikkaamassa ja samalla vähän  :behind:

jeppe12:
Vastaan itse itselleni. Kävin alkuviikosta Tampereella Lucian hoidossa ja homma toimi kuten ennenkin. Vähän oli hankaluuksia aamulla, kun prepaid kortin saldo oli kuulemma loppunut ja sen vuoksi tuli tunnin viivästys sovittuin aikaan. Mutta onneksi sopi mulle. Kunnon GFE sessio oli jälleen ja sain mitää hain. Takaapäin maisemat oli hienot. Ehkä takamuksen seutuville on tullut vähän lisää pehmeyttä jonkun vuoden takaiseen, mutta se oli jopa ehkä plussaa, kun läpsytteli menemään ja tarttui pakaroista kiinni. Ja muutenkin kroppa yhä hyvässä kunnossa toki. Suutelu ja OWO rauhalliseen tahti toimi hienosti ja position hyvillä mielin tytön luota.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta