Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vip Real Lucia
naut1skelija:
Riippuu varmaan sun kyrvän koosta.
matrix:
Onko kellään kuvausta millainen on trimmaus neidillä alakerrassa?
Vieras1755:
Toki riippuu myös omista ominaisuuksista, mutta mites tuo hänen tiukkuus? Jos se on kohdillaan eikä mallia lentokonehalli niin täytynee kauppoja ruveta hieromaan...
Traveller85:
Tuli itsekin tavattua tämä neitokainen, ei toki pk-seudulla mutta tässä oli suht tuoretta viestiä, niin laitanpa tänne.
Oli kyllä omaan makuun ihan 6/5. Fyysiset mitat just passelit kun en itsekään mikään kovin pitkä ole. Tissit hieman arvelutti etukäteen kun näytti kuvissa kovin kiinteiltä palloilta, mutta luonnossa olikin todella naturellin oloiset. Löytyy myös vähän takamusta mitä puristella, mikä on tällaiselle peppumiehelle aina plussaa.
Nuo selfiet mitä hän on itse lisännyt, kertoo parhaiten totuuden. Ilmoituksessa olevat studiokuvat on ilmeisesti melko vanhat, eikä kyllä mielestäni edes kovinkaan mairittelevat, nuo itse otetut kuvat paljon paremmat. Itse tykkään kun tietää jo kuvista mitä siellä on vastassa, joka siis tässä tapauksessa on erittäin viehättävä 30+ nainen.
GFE:tä häneltä kyllä saa riittämiin, oli todella rento olo koko visiitin ajan. Suihinotto OWO:na oli erittäin hyvä, muistaa huomioida pallitkin ja ekalla kierroksella lopetus 69:ssä suuhun, minkä nieli kyselemättä. Toisella kierroksella ehti jo panemaankin parissa asennossa, erityisesti takaapäin oli oikein hyvät näkymät. Ja kun sitä joku kyseli niin Lucialla on kyllä alapään lihakset hyvin treenattu, en muista ihan hetkeen noin kovaa puristusta olleen kenelläkään.
Syväkurkusta en osaa sanoa tarkemmin, ainakin tää oma n.15cm väline upposi aika syvälle. Häpykarvoitus on tosiaan trimmattu, sellainen pieni kolmio häpykummun päällä. Tämäkin oli tosi kiva yllätys, kun nykyään näkee melkein kaikilla kokonaan sheivattuja.
Käykää, nauttikaa, kohdelkaa hyvin.
jeppe12:
Komppaan edellistä. Tavattu äskettäin Tampereella ja oli erittäin ystävällistä palvelua eikä kiirehditty. Sain hyväillä ja nauttia Lucian kauniista kropasta ja hyvästä seurasta koko maksamani 30min. Asuntoon pääsy ei tällä kertaa ollut kaikista helpoin, mutta hyvin sekin meni. Kohdelkaa tätä neitoa hyvin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta