Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Säännöistä keskustelua  (Luettu 8677 kertaa)

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #20 : Huhtikuu 04, 2021, 14:50:08 »
Sääntöihin pitäisi lisätä että toisen jäsenen yksityistietojen julkaisu tai levittäminen on kielletty ja seurauksena pysyvä bannaus sivustolta.
Foorumillahan on sattunut esim sellaista että kaksi turskaa on ystävystynyt, käyneet yv- tms keskustelua jossa ovat kertoneet itsestään asioita joita eivät olisi kertoneet foorumilla. No myöhemmin turskat ovat riitautuneet ja maininneet foorumilla itselle uskottuja tietoja.
Kaipa tollaisia ihmisiä olisi syytä bannata pysyvästi?
Taidetaan viitata samaan tapaukseen ja olla samaa mieltä tästä asiasta. Ei tuollaiset kaverit opi. Seuraava kärhämä ja seuraava känni niin toistaa itseään. Foorumikastraatio olisi oikea termi. Toki ymmärrän nykyisen toimintatavan. Päästämällä heidät tänne takaisin pienenee vaara että he mölisevät asiat muissa foorumeissa.
☮️and💟

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #21 : Huhtikuu 04, 2021, 19:48:43 »
^Kyllä ne mölisevät vaikka sivustolle pääsisivätkin. Jotkut ihmiset on valitettavasti sellaisia että heitä ei säännöt koska eikä heidän tarvitse noudattaa minkäänlaista etikettiä muutenkaan. Ainoa keino suojautua näiltä on olla lähtemättä provoihin mukaan, mutta ihmisiä kun tässä ollaan, aina ei kykene hillitsemään itseään. Terkuin nimimerkki eräästäkin parivaljakosta Tre/Kpo-provosoitunut. En kertakaikkiaan vain kestä tyhmiä ihmisiä. Sori. :D
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #22 : Huhtikuu 04, 2021, 20:06:35 »
Tyhmyys on vaan niin herttaista. Ihan kuin veisi karamellin lapsen kädestä  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #23 : Huhtikuu 04, 2021, 21:04:16 »
Tyhmyys on vaan niin herttaista. Ihan kuin veisi karamellin lapsen kädestä  :inlove:

Hahaa, tähän kohtaan sopiikin hyvin mainita kuinka pian 7 vuotta täyttävä älykäs poikani tokaisi kerran kaupassa kuusikymppiselle matamille, joka hönki ja etuili kassajonossa että muista käytöstavat. Mahtokohan olla kuuluisa päivystävä tapaus tuolta eräältä väylältä. Hmm.  ::)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 04, 2021, 21:06:22 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #24 : Huhtikuu 05, 2021, 15:57:07 »
^Kyllä ne mölisevät vaikka sivustolle pääsisivätkin. Jotkut ihmiset on valitettavasti sellaisia että heitä ei säännöt koska eikä heidän tarvitse noudattaa minkäänlaista etikettiä muutenkaan. Ainoa keino suojautua näiltä on olla lähtemättä provoihin mukaan, mutta ihmisiä kun tässä ollaan, aina ei kykene hillitsemään itseään. Terkuin nimimerkki eräästäkin parivaljakosta Tre/Kpo-provosoitunut. En kertakaikkiaan vain kestä tyhmiä ihmisiä. Sori. :D

Minä oon sarjassamme ihmisiä, kuka ei halua noudattaa aina sääntöjä tai jotain etikettisiä...eikö ne etiketit ole niitä puteleiden kylkeen liimattuja lappusia? Minulla myös on toisinaan vaikeuksia hillitä itseäni, mutta provosoidunko? Enpä juuri, tosin sellainen tosi kivasti provosoiva henkilö saattaa saada sanaisen arkkuni auki ja se on pelkästään sikahauskaa ajankulua. Minulla on lippis, missä lukee "come on you stupid people", vaaleanpunainen vielä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #25 : Huhtikuu 05, 2021, 17:00:11 »
Jos kyse on säännöistä, niin silloin ne koskee kaikkia tasapuolisesti ja moderointi puhaltaa yhteen hiileen.
Ollaan hiljaa isi nyt vaan....

Liikaa vaadittu, jos modet on naisia. Naiset kun saa muuttaa mieltään sata kertaa tunnin aikana :stiletto:
Minä kun oon tällainen tarkkailuluokkalainen, niin yritän moderoida itse itseäni.

Tämä on sitten tasa-arvoa? Modet on naisia, ja naiset saavat muuttaa mieltään, koska eivät osaa päättää asioista. Mä en ala mitään. ::)

Ja sitten täällä haukutaan tyhmiä ihmisiä. "Stupid is as stupid does," niinkuin Forrest Gump sen pisti. Tyhmät ja tuhmat ihmiset ei vaan voi itselleen mitään. Etikettejä ei voi vaatia ihmisiltä, jotka luulevat niiden olevan pullon kyljessä. Get over it, bitches!  :whipping: 

Ja minun tehtävänä on pitää miesten puolia YKSISTÄÄN, kun Klaus "Tiukkapipo" Kinky ei koskaan rekkautunut tänne kertomaan ikäviä faktoja, jotka sai wörkillä naiset raivon partaalle. Ja kun Klasu tykitteli faktoja, naiset yrittivät kumota Klasun brutaalin rehellisiä tosiasioita miehuudesta ja naisten rajallisuudesta.


Tehtäväni ei ole, jota voisi kuvailla sanalliseksi nuorallatanssiksi, jossa käydään kerta toisensa jälkeen lähempänä ikuista häjyjen riimien jäähylle joutumista.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2021, 17:02:45 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #26 : Huhtikuu 05, 2021, 17:18:29 »
Sääntöihin pitäisi lisätä että toisen jäsenen yksityistietojen julkaisu tai levittäminen on kielletty ja seurauksena pysyvä bannaus sivustolta.
Tää olis hyvä.

Modepojat, lisätkää tää sääntöihin.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #27 : Huhtikuu 05, 2021, 17:24:23 »
Sääntöihin pitäisi lisätä että toisen jäsenen yksityistietojen julkaisu tai levittäminen on kielletty ja seurauksena pysyvä bannaus sivustolta.
Tää olis hyvä.

Modepojat, lisätkää tää sääntöihin.

Täysin samaa mieltä.

Joku raja ääliömäisyydellä ja kusipäisyydelläkin pitää olla. 

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #28 : Huhtikuu 05, 2021, 20:03:59 »
Laittaisin samaan settiin jäähylle myös kyselijät:

Jos ei kukaan kysele, ei kukaan myöskään kerro.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #29 : Huhtikuu 11, 2021, 09:07:59 »
Sääntöihin pitäisi lisätä että toisen jäsenen yksityistietojen julkaisu tai levittäminen on kielletty ja seurauksena pysyvä bannaus sivustolta.
Tää olis hyvä.

Modepojat, lisätkää tää sääntöihin.

Tuo on mielestäni jo olemassa, sääntö #4.
Saitin Bud Spencer

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #30 : Huhtikuu 11, 2021, 12:01:27 »
Sääntöihin pitäisi lisätä että toisen jäsenen yksityistietojen julkaisu tai levittäminen on kielletty ja seurauksena pysyvä bannaus sivustolta.
Tää olis hyvä.

Modepojat, lisätkää tää sääntöihin.

Tuo on mielestäni jo olemassa, sääntö #4.

Nelosessa puhutaan yksityiviesteistä. Puhun laajemmasta yksityistiedoista joita on voinut saada muutakin kautta tietoonsa, nimiä, osoitteita, face to face keskusteluja, nähnyt sattumalta jossain ja kertoo näkemiään yksityistietoja ja niin edelleen.
☮️and💟

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #31 : Joulukuu 13, 2021, 23:23:49 »
Kyllä se poliisin yhteydenotto tulee pian. Tusst me. Niin se on tullut kaikille foorumeille ja saiteille jotka eivät ole välittömästi pyynnöstäni poistaneet minua koskevia keskusteluja. Muutaman kerran olen sopinut kunniaani loukanneen henkilön kanssa itse loukkaukset (esim eräs nainen kutsui minua huoraksi julkisesti ja juttu oli jo menossa käräjille), että kyllä nää keissit etenee.

Tässä linkki poliisille myös muita saitin käyttäjiä varten. Somessa ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa. Eikä kukaan ole julkkis siksi että on hyvännäköinen tai muuten vain seurattu. Minä olen yksityishenkilö. En julkkis.

Tästä ketjusta on otettu kuvakaappaukset ja tulen vaatimaan rangaistusta moderaattoreille sekä minusta tänne kirjoittaneille. Henkilöllisyydet saadaan kyllä helposti nykyteknisin keinoin selville. Todennäköisesti poliisi tulee sulkemaan saitin.

https://poliisi.fi/some

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #32 : Toukokuu 31, 2023, 01:22:21 »
Haluaisin kysyä säännöstä 3: muiden kuvia ei saa julkaista täällä, minkä ymmärrän hyvin, mutta mua askarruttaa se, miksi vesileimallisien kuvien julkaisu on kielletty jos kuvassa esiinnyn minä ja julkaisen kuvan täällä itse? Vesileimani on vieläpä @hannaihmemaassa eli mun nimimerkki. Syynä vesileimojen lisäämiseen on mulla se, että se vähentää sitä että muut kuin minä käyttävät kuvia ominaan.

Voisiko joku siis avata minulle miksi kuvia, joissa on aika huomaamaton vesileima jossa lukee mun nimimerkki, on kielletty?
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #33 : Heinäkuu 06, 2023, 21:03:51 »
Haluaisin kysyä säännöstä 3: muiden kuvia ei saa julkaista täällä, minkä ymmärrän hyvin, mutta mua askarruttaa se, miksi vesileimallisien kuvien julkaisu on kielletty jos kuvassa esiinnyn minä ja julkaisen kuvan täällä itse? Vesileimani on vieläpä @hannaihmemaassa eli mun nimimerkki. Syynä vesileimojen lisäämiseen on mulla se, että se vähentää sitä että muut kuin minä käyttävät kuvia ominaan.

Voisiko joku siis avata minulle miksi kuvia, joissa on aika huomaamaton vesileima jossa lukee mun nimimerkki, on kielletty?

Ei kai toi oo kiellettyä? Siis saahan noihin kuviin lisätä myös jotain taustoja yms. tehosteita.
Mutta jos mä julkaisisin täällä jotain kuvia joissa jonkin muun sivuston vesileimat, niin se todennäköisesti tarkoittaisi et oisin pölliny jonkun muun kuvat.
Mä ainakin ymmärrän ton säännön noin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #34 : Heinäkuu 06, 2023, 21:12:51 »
Haluaisin kysyä säännöstä 3: muiden kuvia ei saa julkaista täällä, minkä ymmärrän hyvin, mutta mua askarruttaa se, miksi vesileimallisien kuvien julkaisu on kielletty jos kuvassa esiinnyn minä ja julkaisen kuvan täällä itse? Vesileimani on vieläpä @hannaihmemaassa eli mun nimimerkki. Syynä vesileimojen lisäämiseen on mulla se, että se vähentää sitä että muut kuin minä käyttävät kuvia ominaan.

Voisiko joku siis avata minulle miksi kuvia, joissa on aika huomaamaton vesileima jossa lukee mun nimimerkki, on kielletty?

Onko sama kuva ...illä? Oman kokemukseni mukaan täällä ja siellä ei saisi periaatteessa olla samoja kuvia🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #35 : Heinäkuu 06, 2023, 21:27:51 »
Haluaisin kysyä säännöstä 3: muiden kuvia ei saa julkaista täällä, minkä ymmärrän hyvin, mutta mua askarruttaa se, miksi vesileimallisien kuvien julkaisu on kielletty jos kuvassa esiinnyn minä ja julkaisen kuvan täällä itse? Vesileimani on vieläpä @hannaihmemaassa eli mun nimimerkki. Syynä vesileimojen lisäämiseen on mulla se, että se vähentää sitä että muut kuin minä käyttävät kuvia ominaan.

Voisiko joku siis avata minulle miksi kuvia, joissa on aika huomaamaton vesileima jossa lukee mun nimimerkki, on kielletty?

Onko sama kuva ...illä? Oman kokemukseni mukaan täällä ja siellä ei saisi periaatteessa olla samoja kuvia🤔

Hmmm...mä olen käyttänyt kai (ehkä?) joskus samoja kuvia.
Mutta kun siellä naapurissa ei saa olla mitään levittelyjä/pyllistelyjä, niin tänne tulee useammin sit pistettyy se matsku joka siellä ei menisi läpi, niin en oo ihan varma.
Olihan mun nimikin multa kielletty naapurissa Opiston aikoina, siis muut sai olla Venla, mutta mä en saanut. :laught:
Mutta Suomen laki...minkäs teet. Harmittihan se, mutta mieluummin pidän kaikkien saatavilla olevan hyvin asiakkaita tuovan ilmaisen ilmoittelupaikan, kuin alkaisin itsekkäästi sabotoimaan sitä. Hyvin se toimi mulla toisella nimelläkin, skene niin pieni et jengi osasi todennäköisesti yhdistää kuvista tms.
Nyt olen saanut mun nimen takaisin sielläkin...ainakin toistaiseksi. ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Säännöistä keskustelua
« Vastaus #36 : Heinäkuu 07, 2023, 12:01:40 »
Haluaisin kysyä säännöstä 3: muiden kuvia ei saa julkaista täällä, minkä ymmärrän hyvin, mutta mua askarruttaa se, miksi vesileimallisien kuvien julkaisu on kielletty jos kuvassa esiinnyn minä ja julkaisen kuvan täällä itse? Vesileimani on vieläpä @hannaihmemaassa eli mun nimimerkki. Syynä vesileimojen lisäämiseen on mulla se, että se vähentää sitä että muut kuin minä käyttävät kuvia ominaan.

Voisiko joku siis avata minulle miksi kuvia, joissa on aika huomaamaton vesileima jossa lukee mun nimimerkki, on kielletty?

Ei kai toi oo kiellettyä? Siis saahan noihin kuviin lisätä myös jotain taustoja yms. tehosteita.
Mutta jos mä julkaisisin täällä jotain kuvia joissa jonkin muun sivuston vesileimat, niin se todennäköisesti tarkoittaisi et oisin pölliny jonkun muun kuvat.
Mä ainakin ymmärrän ton säännön noin.

Mulle tuli moderaattorilta yksityisviestiä missä hän pyysi etten laittaisi kuvia, joissa on mun oma vesileima. Keskusteltiin ja tultiin siihen lopputulokseen että galleriassani olevat vesileimalliset kuvat saavat olla mutta jatkossa olisi hyvä jos laittaisin kuvat ilman vesileimoja. Syytä en muista, katson kohta 🤭

Löysin keskustelun.

"Vesileimallisten kuvien pääpointti on juuri siinä, ettei jäsen voi ladata jonkun toisen omistamia kuvia ilman lupaa saitille.

Koska sinä vakuutat kuviesi olevan omiasi, tässä ei ole mitään ongelmaa. Emme lähde poistamaan niitä."

Ymmärrän syyn kyllä nyt keskustelun jälkeen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2023, 12:04:06 kirjoittanut Hanna Ihmemaassa »
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀