Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen  (Luettu 12180 kertaa)

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #40 : Helmikuu 04, 2021, 14:30:50 »
Täyskättä taitaa vaivata nyt ihan kunnolla se etten mä näe hyvää syytä multinikkeilyyn.  ;D

Itse näen!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #41 : Helmikuu 04, 2021, 14:31:47 »
En inise vaan katso, mitä olen kirjoittanut/kommentoinut ja miten olet ne yksinvaltiaasti tulkinnut!. Inise itse vasta sitten!

Okei, yritän tällä kertaa ottaa suoran lainauksen, toivottavasti onnistun nyt paremmin. :-X

RAAAARARARARARARAAAAAAAARRRAAA HUFJIWEFIOOWEFJISEFOWEF RARARAARRR IFRGHYUFJIOSEF KAIKKI ON VÄÄRIN VAIKKA MINÄ TIEDÄN MIKÄ ON OIKEIN MUTTA EN HALUA SANOA MIKÄ ON MINUN MIELESTÄNI OIKEIN KOSKA HALUAN MIELUUMMIN VALITTAA HJSDFJKSDJKOSDKL RRAAAAAAAARARARARARARARRAAAAAAAAA

Miten onnistuin? Olen avoin rakentavalle palautteelle :)
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #42 : Helmikuu 04, 2021, 14:52:14 »
En inise vaan katso, mitä olen kirjoittanut/kommentoinut ja miten olet ne yksinvaltiaasti tulkinnut!. Inise itse vasta sitten!

Okei, yritän tällä kertaa ottaa suoran lainauksen, toivottavasti onnistun nyt paremmin. :-X

RAAAARARARARARARAAAAAAAARRRAAA HUFJIWEFIOOWEFJISEFOWEF RARARAARRR IFRGHYUFJIOSEF KAIKKI ON VÄÄRIN VAIKKA MINÄ TIEDÄN MIKÄ ON OIKEIN MUTTA EN HALUA SANOA MIKÄ ON MINUN MIELESTÄNI OIKEIN KOSKA HALUAN MIELUUMMIN VALITTAA HJSDFJKSDJKOSDKL RRAAAAAAAARARARARARARARRAAAAAAAAA

Miten onnistuin? Olen avoin rakentavalle palautteelle :)

Paremmin onnistut kun pysyt asiassa ja teet suoria lainauksia! 😉

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #43 : Helmikuu 04, 2021, 16:00:55 »
Perinteinen käytäntö turskilla ollut yksi nimimerkki tapaamisten sopimiseen foorumilla vaikuttavien palveluntarjoajien kanssa plus mahdolliseen raportointiin, ja toinen sitten kaikken muuhun, esimerkiksi vähän reippaampiin kannanottoihin ns. asiakeskusteluissa.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #44 : Helmikuu 04, 2021, 16:05:52 »
^
Nyt täytyy heti myöntää että mä en oo saanu memoa tästä. On tullut töpeksittyä. Sori kaikille. 😁
Amator

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #45 : Helmikuu 04, 2021, 16:08:30 »
En nyt näe hirveästi järkeä näillä nikkien "paljastamisislla". Kun kuka tahansa voi "paljastaa" kenen tahansa nikin miksi tahansa vanhaksi nikiksi. Kun mitään todisteita ei kuitenkaan pysty antamaan. Täälläkin on "paljastettu" nikkiä joksikin vanhaksi nikiksi toisella foorumilla. mistä tiedän 100% varmaksi ettei pidä paikkaansa.
Perfektionisti.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #46 : Helmikuu 04, 2021, 16:47:28 »
Voin tiivistää tämän keskustelun, jos joku ei jaksa lukea.
Venla: Niin kauan kun ei jauha vanhoista riidoista, niin miksei voisi pitää useampaa nimimerkkiä, vaikka en kyllä näekään sellaiselle mitään hyvää syytä.
Täyskäsi: Tyhmä Venla! On hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä!
Venla: Mikähän sellainen voisi olla?
Täyskäsi: Kyllä on hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä! Siten voi rapsata itseään!
Minä: Tuo ei ole hyvä syy.
Täyskäsi: No ei ole hyvä syy, mutta niin varmasti tehdään! Miksi Venla on nyt noin vaikeana ja puolustautuvaisena?
Venla: Kunhan vain mietin, että onko multinikkeilylle mitään hyviä syitä.
Täyskäsi: Miksi Venla puolustelee itseään? Venlalla on nyt jotain HÄMÄRÄ HOMMIA.

Kiitos K Perse tiivistelmästä, niin ei tarvitse kaikkea paskaa lukea.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #47 : Helmikuu 04, 2021, 16:55:20 »
Voin tiivistää tämän keskustelun, jos joku ei jaksa lukea.
Venla: Niin kauan kun ei jauha vanhoista riidoista, niin miksei voisi pitää useampaa nimimerkkiä, vaikka en kyllä näekään sellaiselle mitään hyvää syytä.
Täyskäsi: Tyhmä Venla! On hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä!
Venla: Mikähän sellainen voisi olla?
Täyskäsi: Kyllä on hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä! Siten voi rapsata itseään!
Minä: Tuo ei ole hyvä syy.
Täyskäsi: No ei ole hyvä syy, mutta niin varmasti tehdään! Miksi Venla on nyt noin vaikeana ja puolustautuvaisena?
Venla: Kunhan vain mietin, että onko multinikkeilylle mitään hyviä syitä.
Täyskäsi: Miksi Venla puolustelee itseään? Venlalla on nyt jotain HÄMÄRÄ HOMMIA.

Kiitos K Perse tiivistelmästä, niin ei tarvitse kaikkea paskaa lukea.

Tyhmien kerho kokoontuu! Luepa oikeat kommentit, etkä perseen oletuksen niistä!

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #48 : Helmikuu 04, 2021, 17:08:26 »

Bannataanko mut Venla nyt täältä? Ja poistetaan nopeasti epämieluisia kommentteja?
..... No voihan vittu! Nyt yskäriä alaisille!

Venla, sulla kun väitetysti on valtaa bannata jäseniä, poistattaa kommentteja ja alaisiakin kuulemma, niin voisitko järjestää mun vakkarihuoran seitsemännen nikin sisälle. Sillä ei varmaan väliä vaikka se nikki on miehen nimi.

Sitten muutama kommentti pitäisi poistaa kun ne ärsyttää mua.

Voisit privana laittaa sun alaisten puhelinnumerot. Jos ne yhtä hemaisevan näköisiä hutsuja kun säkin ja niiltä saa pillua niin please heitä numerot mulle.
Ihanat naiset.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #49 : Helmikuu 04, 2021, 18:01:29 »
Tämä sivunikit ja niistä vänkääminen on ollut kautta foorumihistorioiden semmoinen ikuisuusaihe. Se mikä tekee siitä ikuisuusaiheen, on se, että se on monille jostain syystä arka aihe. Sivunikki on ikäänkuin suoja, jonka avulla voi laukoa mitä vaan mutta säilyttää päänikki kilpenään kuitenkin puhtoisen maineen. Minulla on aina riittänyt yksi ja sama tylsä nikki. Ei ole ollut tarvetta sivupersooniin. Sanon sanottavani Trampaksena tai sitten jätän sanomatta, jos tilanne niin vaatii.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #50 : Helmikuu 04, 2021, 18:04:25 »

Bannataanko mut Venla nyt täältä? Ja poistetaan nopeasti epämieluisia kommentteja?
..... No voihan vittu! Nyt yskäriä alaisille!

Venla, sulla kun väitetysti on valtaa bannata jäseniä, poistattaa kommentteja ja alaisiakin kuulemma, niin voisitko järjestää mun vakkarihuoran seitsemännen nikin sisälle. Sillä ei varmaan väliä vaikka se nikki on miehen nimi.

Sitten muutama kommentti pitäisi poistaa kun ne ärsyttää mua.

Voisit privana laittaa sun alaisten puhelinnumerot. Jos ne yhtä hemaisevan näköisiä hutsuja kun säkin ja niiltä saa pillua niin please heitä numerot mulle.

No joo, on täysin älytöntä ja tyhmää olla tietämättä huoramafiasta!

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #51 : Helmikuu 04, 2021, 18:36:03 »

No joo, on täysin älytöntä ja tyhmää olla tietämättä huoramafiasta!

Mikä mafia?
Miksi siitä pitää tietää?
Miten se vaikuttaa mun elämään ja saitilla olemiseen?

Ihanat naiset.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #52 : Helmikuu 04, 2021, 18:41:20 »

No joo, on täysin älytöntä ja tyhmää olla tietämättä huoramafiasta!

Mikä mafia?
Miksi siitä pitää tietää?
Miten se vaikuttaa mun elämään ja saitilla olemiseen?

Ihan sama! Elä omassa maailmassasi! Kummasti Venla yhdistetään aina tuohon mafiaan ja onhan hän ainakin tapaillut mielellään muita huoria. Joo, ihan seuran ja vertaistuen takia tietenkin! 🙄

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #53 : Helmikuu 04, 2021, 18:52:38 »

Ihan sama! Elä omassa maailmassasi!

Johan olet epeli. Mikä sua vaivaa.

Olisi kiva tietää jos kaikki muutkin tietävät.
Näyttää siltä, ettet säkään tiedä.
Ihan sama. Antaa olla.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #54 : Helmikuu 04, 2021, 18:55:35 »

Ihan sama! Elä omassa maailmassasi!

Johan olet epeli. Mikä sua vaivaa.

Olisi kiva tietää jos kaikki muutkin tietävät.
Näyttää siltä, ettet säkään tiedä.
Ihan sama. Antaa olla.

Minua vaivaa totuuden puhuminen! Tutustu toki sinäkin asiaan jos kiinnostaa tai ylipäätään pystyt ajattelemaan omilla aivoillasi!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #55 : Helmikuu 04, 2021, 19:00:16 »
Kun lääkärit kokoontuu lääkäripäiville, niin onko se silloin lääkäreiden mafia? Kunhan mietin 🤷‍♀️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #56 : Helmikuu 04, 2021, 19:06:23 »
Olihan sinusta keltaisella ainakin yksi feikkirapsa. Kuka se olikaan keneksi kirjoittaja paljastui. Noora tai jokin.
Niin joo Oulun pullukka Noora, Lasilintu ja mitä kaikkia nimimerkkejä.
Kirjoitti käyneensä minulla saunassa ja kaikkea muuta, mutta jäi kiinni kun saunamittarin tehnyt ja tuonut asiakas alkoi kyselemään tarkemmin. Samaan aikaan kirjoitti kehurapsoja mm. Katjakauniista. En poistanut noitakaan, ylläpito teki sen oma aloitteellisesti.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #57 : Helmikuu 04, 2021, 19:09:20 »
Tämä sivunikit ja niistä vänkääminen on ollut kautta foorumihistorioiden semmoinen ikuisuusaihe. Se mikä tekee siitä ikuisuusaiheen, on se, että se on monille jostain syystä arka aihe. Sivunikki on ikäänkuin suoja, jonka avulla voi laukoa mitä vaan mutta säilyttää päänikki kilpenään kuitenkin puhtoisen maineen. Minulla on aina riittänyt yksi ja sama tylsä nikki. Ei ole ollut tarvetta sivupersooniin. Sanon sanottavani Trampaksena tai sitten jätän sanomatta, jos tilanne niin vaatii.

Ihmettelen niitä joiden psyykkinen tasapaino vaatii useamman nimimerkin ja jokaisen takaa huutelun eri tyylillä. Voiko nettifoorumi mennä jollakin niin pahasti ihon alle, että siitä pitää tehdä elämäntyö?  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #58 : Helmikuu 04, 2021, 19:14:30 »
Itse mun oli aikoinaan pakko vaihtaa nikkiä koko kentällä, koska ... bannasi nimen Paulatar. Mulla taisi olla jotain tuossa välissäkin, ja voi olla että jossain käännekohdassa tulee taas uusi.

Aurora Mature
Os. Paulatar

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #59 : Helmikuu 04, 2021, 19:21:53 »
Perinteinen käytäntö turskilla ollut yksi nimimerkki tapaamisten sopimiseen foorumilla vaikuttavien palveluntarjoajien kanssa plus mahdolliseen raportointiin, ja toinen sitten kaikken muuhun, esimerkiksi vähän reippaampiin kannanottoihin ns. asiakeskusteluissa.

No sen huomaa, ja ainakin minä suhtaudun erittäin epäilevästi yhteydenottoihin 0-osallistujilta.