Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen  (Luettu 12184 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #20 : Helmikuu 04, 2021, 12:54:09 »
^Kiitos täsmennyksestä, mutta missä se raja menee? Vastaus lienee, että jokainen mode tulkitsee sitä omalla tavallaan 😁
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #21 : Helmikuu 04, 2021, 13:21:12 »
Riippuu vähän. Jos haluaa vain aloittaa uuden foorumielämän uudella nimimerkillä, niin ok, ei sillä ole mitään väliä. En minä jaksa sellaisia kartoittaa :D

Mutta se on vähän eri juttu, jos useita eri nimimerkkejä käytetään karmeiden asioiden tekemiseen, esim. toisten ihmisten satuttamiseen. Miettikää nyt, jos joku vaikka yhdellä nimimerkillä haukkuisi ja kiusaisi toisia, ja sitten toisella nimimerkillä esittäisi kaveria ja puolustaisi siltä "pahalta haukkujalta". (En väitä, että kukaan olisi oikeassa elämässä tarpeeksi tyhmä harrastakseen tällaista häiriköintiä, mutta tällä lailla kärjistettynä esimerkkinä.)

Minusta, jos tuollaiseen pöljäilyyn ryhtyy, niin sitten pitäisi myös kestää se, että toiset sitä puivat. Mutta jos jollakulla on joku harmiton syy vaihtaa foorumi-identiteettiä, niin ei toisten pitäisi sellaisesta vittuilla.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #22 : Helmikuu 04, 2021, 13:26:28 »
Onhan näitä poistettu ihan forkan alusta asti (?), tai sitten on poistettu viestit niiden muun sisällön takia ???

Höpö höpö. Eiliseen asti sain paljastaa nikkejä. Kertaakaan ei puututtu. DeeDeetä saanu vetää perseeseen niin että veri lentää ja kaikki nikit sai huutaa päivittäin. Eiliseen asti ilotikun nikit sai paljastaa. Eiliseen asti Samun nikit sai paljastaa ja ainakin eiliseen asti Lifti nikkejä on yritetty paljastella vaikka niitä on vain yksi. Että muuttoiko säännöt?

Kysymykseni on jälleen kerran yksinkertainen, kuten kysyjäkin.

Olen myös varma, että täällä on samalla henkilöllä useampi nikki! Se onko se esim huoran nikki turskana vai mikä, on varmasti totta!

Eiks täällä saanut olla useampi nikki...?
Mutta toi vanhojen nikkien paljastaminen vähän eri juttu.

Mulla on ollut vain tämä nikki käytössä koko urani ajan. Ja mä en oikein näe nikkien veivaamiselle mitään hyvää syytä. Tai sille että olisi useampi nikki.
Mietin mitkä ne hyvät syyt voisi olla useammalle nikille tai jatkuvalle nikkien vaihtelulle  ???

Äläs nyt! Kyllä sinä älykkäänä ihmisenä tiedät, miksi olisi useampi nikki tai huora esiintyisi turskana ja myös omalla nikillään! Äläkä heittäydy enää tyhmäksi, että miksi näin!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #23 : Helmikuu 04, 2021, 13:37:24 »
Eiks täällä saanut olla useampi nikki...?
Mutta toi vanhojen nikkien paljastaminen vähän eri juttu.

Mulla on ollut vain tämä nikki käytössä koko urani ajan. Ja mä en oikein näe nikkien veivaamiselle mitään hyvää syytä. Tai sille että olisi useampi nikki.
Mietin mitkä ne hyvät syyt voisi olla useammalle nikille tai jatkuvalle nikkien vaihtelulle  ???

Äläs nyt! Kyllä sinä älykkäänä ihmisenä tiedät, miksi olisi useampi nikki tai huora esiintyisi turskana ja myös omalla nikillään! Äläkä heittäydy enää tyhmäksi, että miksi näin!

Mitä ihmettä...  ;D ;D
Ei, en mä edelleenkään pysty löytään mitään hyvää syytä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #24 : Helmikuu 04, 2021, 13:41:51 »
 :headbang:
Eiks täällä saanut olla useampi nikki...?
Mutta toi vanhojen nikkien paljastaminen vähän eri juttu.

Mulla on ollut vain tämä nikki käytössä koko urani ajan. Ja mä en oikein näe nikkien veivaamiselle mitään hyvää syytä. Tai sille että olisi useampi nikki.
Mietin mitkä ne hyvät syyt voisi olla useammalle nikille tai jatkuvalle nikkien vaihtelulle  ???



Äläs nyt! Kyllä sinä älykkäänä ihmisenä tiedät, miksi olisi useampi nikki tai huora esiintyisi turskana ja myös omalla nikillään! Äläkä heittäydy enää tyhmäksi, että miksi näin!

Mitä ihmettä...  ;D ;D
Ei, en mä edelleenkään pysty löytään mitään hyvää syytä.

No huora esim kirjoittamalla itsestään mm positiivisia rapsoja! Miten muuten tämä asia nyt jotenkin kalahti ja vaivaa sinua?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #25 : Helmikuu 04, 2021, 13:46:06 »
Tuo ei ole mikään hyvä syy.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #26 : Helmikuu 04, 2021, 13:51:16 »
Tuo ei ole mikään hyvä syy.

Ei olekaan, mutta tastusti näin tapahtuu! Jos mennään yleiselle tasolle, miten olisi vaikuttavuuden lisääminen ja ohjaaminen mieleisekseen?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #27 : Helmikuu 04, 2021, 13:53:56 »

Mitä ihmettä...  ;D ;D
Ei, en mä edelleenkään pysty löytään mitään hyvää syytä.

No huora esim kirjoittamalla itsestään mm positiivisia rapsoja! Miten muuten tämä asia nyt jotenkin kalahti ja vaivaa sinua?

Mitä ihmettä toisen kerran...  :laught:
Tuo tuli mieleen aloituksesta, kun oli mainittu että on parempia ja huonompia syiä, ja mietin mitkä olisi hyviä syitä.
Mutta ei se mua vaivaa, mulle on loppujen lopuksi aivan sama jos joku haluaa multinikkeillä, niin kauan kun ei vaan käytä mitään nikkiään muiden kiusaamiseen/häiriköintiin yms. Kuten KP tuolla jo kirjoittikin.

Tuo ei ole mikään hyvä syy.

Veit sanat näppikseltä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #28 : Helmikuu 04, 2021, 13:59:54 »

Mitä ihmettä...  ;D ;D
Ei, en mä edelleenkään pysty löytään mitään hyvää syytä.

No huora esim kirjoittamalla itsestään mm positiivisia rapsoja! Miten muuten tämä asia nyt jotenkin kalahti ja vaivaa sinua?

Mitä ihmettä toisen kerran...  :laught:
Tuo tuli mieleen aloituksesta, kun oli mainittu että on parempia ja huonompia syiä, ja mietin mitkä olisi hyviä syitä.
Mutta ei se mua vaivaa, mulle on loppujen lopuksi aivan sama jos joku haluaa multinikkeillä, niin kauan kun ei vaan käytä mitään nikkiään muiden kiusaamiseen/häiriköintiin yms. Kuten KP tuolla jo kirjoittikin.

Tuo ei ole mikään hyvä syy.

Veit sanat näppikseltä.

Edelleen vaivaa, miksi tämä nyt vaivaa sinua Venla? Ja taas kerran hirveää selittelyä! Yleensä uhattu eläinkin puolustautuu! Mutta joo, ihan sama! Ja kai huoramafian pomon pitää täällä ”päsmäröidä”

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #29 : Helmikuu 04, 2021, 14:03:11 »
^ No voi nyt isäkissanvittu.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #30 : Helmikuu 04, 2021, 14:10:18 »
Voin tiivistää tämän keskustelun, jos joku ei jaksa lukea.

Venla: Niin kauan kun ei jauha vanhoista riidoista, niin miksei voisi pitää useampaa nimimerkkiä, vaikka en kyllä näekään sellaiselle mitään hyvää syytä.

Täyskäsi: Tyhmä Venla! On hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä!

Venla: Mikähän sellainen voisi olla?

Täyskäsi: Kyllä on hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä! Siten voi rapsata itseään!

Minä: Tuo ei ole hyvä syy.

Täyskäsi: No ei ole hyvä syy, mutta niin varmasti tehdään! Miksi Venla on nyt noin vaikeana ja puolustautuvaisena?

Venla: Kunhan vain mietin, että onko multinikkeilylle mitään hyviä syitä.

Täyskäsi: Miksi Venla puolustelee itseään? Venlalla on nyt jotain HÄMÄRÄ HOMMIA.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #31 : Helmikuu 04, 2021, 14:10:43 »
^ No voi nyt isäkissanvittu.

Kyllä! Olen myös huonannut tätä jonkun aikaa seuratessani, että tämä on tällainen sisäpiirin kerho!  Se ei ole kovin hedelmällistä keskustelujen kannalta! Kai totuuden torviakin tarvitaan tai sitten se on vain rankkaa monelle!

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #32 : Helmikuu 04, 2021, 14:14:39 »
Voin tiivistää tämän keskustelun, jos joku ei jaksa lukea.

Venla: Niin kauan kun ei jauha vanhoista riidoista, niin miksei voisi pitää useampaa nimimerkkiä, vaikka en kyllä näekään sellaiselle mitään hyvää syytä.

Täyskäsi: Tyhmä Venla! On hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä!

Venla: Mikähän sellainen voisi olla?

Täyskäsi: Kyllä on hyvä syy käyttää useampaa nimimerkkiä! Siten voi rapsata itseään!

Minä: Tuo ei ole hyvä syy.

Täyskäsi: No ei ole hyvä syy, mutta niin varmasti tehdään! Miksi Venla on nyt noin vaikeana ja puolustautuvaisena?

Venla: Kunhan vain mietin, että onko multinikkeilylle mitään hyviä syitä.

Täyskäsi: Miksi Venla puolustelee itseään? Venlalla on nyt jotain HÄMÄRÄ HOMMIA.

En ihan jaksanut lukea tuota kaikkea kuten en yleensäkään sinun juttujasi! Olet nyt ”olettanut” mitä kirjoitan omin mielipiteinesi, Venlan kommentit suoraan!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #33 : Helmikuu 04, 2021, 14:16:23 »
Kyllä! Olen myös huonannut tätä jonkun aikaa seuratessani, että tämä on tällainen sisäpiirin kerho!  Se ei ole kovin hedelmällistä keskustelujen kannalta! Kai totuuden torviakin tarvitaan tai sitten se on vain rankkaa monelle!

Olet oikeassa, sisäpiireily ja muu outohommailu ei tee uusien jäsenten oloa tervetulleeksi. Totuuden torvet ovat tällaiseen asetelmaan mieluisan raikas tuulahdus, kunhan torvi on suorassa eikä lipsahda nuotin viereen.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #34 : Helmikuu 04, 2021, 14:18:32 »
Kyllä! Olen myös huonannut tätä jonkun aikaa seuratessani, että tämä on tällainen sisäpiirin kerho!  Se ei ole kovin hedelmällistä keskustelujen kannalta! Kai totuuden torviakin tarvitaan tai sitten se on vain rankkaa monelle!

Olet oikeassa, sisäpiireily ja muu outohommailu ei tee uusien jäsenten oloa tervetulleeksi. Totuuden torvet ovat tällaiseen asetelmaan mieluisan raikas tuulahdus, kunhan torvi on suorassa eikä lipsahda nuotin viereen.

Kuten sinä! Lainasit Venlan kommentit suoraan, mutta oletit omine mielipiteinesi, mikä on minun mielepiteeni!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #35 : Helmikuu 04, 2021, 14:21:40 »
Mitä vittua :D Venlan viestejä piti tiivistää oikein kunnolla ja lainasin asiasisällön luultavasti ihan perseelleen tekstiä karsiessani. Sinun viesteistä piti lähinnä ottaa toistot pois ja siinä se.

Mutta kun nyt ilmeisesti jotain meni pieleen, niin korjaa väärinkäsitys, äläkä ulise.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #36 : Helmikuu 04, 2021, 14:26:26 »
Mitä vittua :D Venlan viestejä piti tiivistää oikein kunnolla ja lainasin asiasisällön luultavasti ihan perseelleen tekstiä karsiessani. Sinun viesteistä piti lähinnä ottaa toistot pois ja siinä se.

Mutta kun nyt ilmeisesti jotain meni pieleen, niin korjaa väärinkäsitys, äläkä ulise.

En inise vaan katso, mitä olen kirjoittanut/kommentoinut ja miten olet ne yksinvaltiaasti tulkinnut!. Inise itse vasta sitten!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #37 : Helmikuu 04, 2021, 14:27:09 »
Täyskättä taitaa vaivata nyt ihan kunnolla se etten mä näe hyvää syytä multinikkeilyyn.  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #38 : Helmikuu 04, 2021, 14:29:47 »

Mitä ihmettä...  ;D ;D
Ei, en mä edelleenkään pysty löytään mitään hyvää syytä.

No huora esim kirjoittamalla itsestään mm positiivisia rapsoja! Miten muuten tämä asia nyt jotenkin kalahti ja vaivaa sinua?

Mitä ihmettä toisen kerran...  :laught:
Tuo tuli mieleen aloituksesta, kun oli mainittu että on parempia ja huonompia syiä, ja mietin mitkä olisi hyviä syitä.
Mutta ei se mua vaivaa, mulle on loppujen lopuksi aivan sama jos joku haluaa multinikkeillä, niin kauan kun ei vaan käytä mitään nikkiään muiden kiusaamiseen/häiriköintiin yms. Kuten KP tuolla jo kirjoittikin.

Tuo ei ole mikään hyvä syy.

Veit sanat näppikseltä.

Bannataanko mut Venla nyt täältä? Ja poistetaan nopeasti epämieluisia kommentteja? Sinunkin kannattaisi muistaa, että elämää on tämänkin saitin lisäksi muualla! No voihan vittu! Nyt yskäriä alaisille!

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #39 : Helmikuu 04, 2021, 14:30:50 »
Täyskättä taitaa vaivata nyt ihan kunnolla se etten mä näe hyvää syytä multinikkeilyyn.  ;D

Itse näen!