Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen  (Luettu 12186 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« : Helmikuu 03, 2021, 21:51:40 »
Osa porukasta haluaa aloittaa uuden foorumielämän aika ajoin. Heillä on siihen parempia ja huonompia syitä. Mitä niillä on väliä.

Mitäs jos keskustelu vanhoista nikeistä kiellettäisiin? Se on turhaa eikä johda mihinkään. Kaikki viestit, joissa arvuutellaan tai vihjaillaan vanhoista nikeistä voisi poistaa.

”Naapuri”sivustolla ei muuta tehdäkään. Antaa heidän hoitaa homma. Ei täällä tarvitse keskustella siitä kuka on ollut kuka sexworkilla. Tämä on Seksisaitti.

Multinikit on moden päänsärky. Jos kiellettyjä, niitä voi ilmiantaa huomaamatta. Ei se muille kuulu.

Eikä minulla ole ongelmaa. Minun sexwork-nikit on hyvin tiedossa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #1 : Helmikuu 03, 2021, 21:58:21 »
Mitä sä selität. Haluut tuoda tänne jonkun paska foorumin jutut??
Täällä ei tietääkseni tummoisia murehdita ja hyvä niin.
Yleensä, ketä vittua kiinnostaa :D

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #2 : Helmikuu 03, 2021, 22:51:19 »
Minua ei voi vähempää kiinnostaa se, kuka on kulloinkin ja missäkin ollut tai tulee olemaan. Ne spekuloinnit voidaan heti lopettaa sen jälkeen, kun joku kertoo minulle, että millähän nimimerkillä minä mahdoin olla vanhalla foorumilla. Vanha kun ei tahdo enää muistaa niin kauas.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #3 : Helmikuu 03, 2021, 23:00:14 »
^ Jos oikein muistan niin sun nimimerkki oli PitäisUseamminMatkustaaTurkuun 🤔
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #4 : Helmikuu 03, 2021, 23:02:20 »
^ Jos oikein muistan niin sun nimimerkki oli PitäisUseamminMatkustaaTurkuun 🤔

Voi vitsi, niinpä olikin 😄
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #5 : Helmikuu 04, 2021, 00:04:10 »
Yllättäen se koira älähti johon kalikka kalahti. En yllättynyt. En siis tarkoita kommentteja yllä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #6 : Helmikuu 04, 2021, 00:11:20 »
No itselläni ollut kolme nikkiä kusenkeltaiset + tämä forkka mukaanlukien. Ekalla en paljonkaan kirjoitellut, loput suolensisällöt suollettu näillä tutuilla. Enimmäkseen paskaa sekä huumoria, usein yrittänyt näiden yhdistelmää eli paskaa huumoria ::)

Miksikäs näitä nikkejä nyt sen enempää kieltämään kuin arvailemaankaan? Ihan kaikesta ei tänne kannata avautua, mutta jos jollain on elämässä niin tylsää, että pitää jossain huorasaitilla olla useampi nikki, niin eipä ole mun tai muiden lukijoiden ongelma, enemmänkin nikin takana vaikuttavaa henkilöä hoitavan psykiatrin ;D

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #7 : Helmikuu 04, 2021, 00:31:37 »
Melkein heitin jo ihan käsittämätöntä sontaa, mutta sitten ajattelin miten Maria läpsis mua poskelle ja annetaan olla. Kai joku ne kiksinsä tästäkin hommaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #8 : Helmikuu 04, 2021, 00:36:02 »
Mitä jos jatketaan kuten aina ennenkin ja jos se ei miellytä niin voi suksia vittuun.
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #9 : Helmikuu 04, 2021, 05:29:48 »
Mitäs mitäs, jollainko taas lähtenyt vähän lapasesta? Voin melkein arvata sen nimimerkin jolla grammari jumiutunut vaihteeksi. Ruikuttakoon omassa laarissaan.

Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #10 : Helmikuu 04, 2021, 09:42:52 »
Saikos turskapappa aikaan uuden säännön seksisaitille kun on yöllä Sharksin punakynä viuhunut?
☮️and💟

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #11 : Helmikuu 04, 2021, 11:11:36 »
Melkein heitin jo ihan käsittämätöntä sontaa, mutta sitten ajattelin miten Maria läpsis mua poskelle ja annetaan olla. Kai joku ne kiksinsä tästäkin hommaa.

Ihanaa että kurinpalautus ja lempeä rakkaus alkaa tuottamaan tulosta!  :inlove: :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #12 : Helmikuu 04, 2021, 11:32:39 »
Onhan näitä poistettu ihan forkan alusta asti (?), tai sitten on poistettu viestit niiden muun sisällön takia ???

Mutta mä kannatan että nää poistettaisiin vielä aktiivisemmin jatkossa, muutenkin joidenkin ikivanhojen historia kinojen tänne tuominen on naurettavaa.
Ei ne kuulu enää tänne. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #13 : Helmikuu 04, 2021, 11:47:37 »
Onhan näitä poistettu ihan forkan alusta asti (?), tai sitten on poistettu viestit niiden muun sisällön takia ???

Höpö höpö. Eiliseen asti sain paljastaa nikkejä. Kertaakaan ei puututtu. DeeDeetä saanu vetää perseeseen niin että veri lentää ja kaikki nikit sai huutaa päivittäin. Eiliseen asti ilotikun nikit sai paljastaa. Eiliseen asti Samun nikit sai paljastaa ja ainakin eiliseen asti Lifti nikkejä on yritetty paljastella vaikka niitä on vain yksi. Että muuttoiko säännöt?

Kysymykseni on jälleen kerran yksinkertainen, kuten kysyjäkin.
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #14 : Helmikuu 04, 2021, 11:56:58 »

Eikö apunikkejä saa enää paljastaa..? Huh, olen siis turvassa lukuisine nikkeineni. 😁

Amator

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #15 : Helmikuu 04, 2021, 11:57:14 »
Onhan näitä poistettu ihan forkan alusta asti (?), tai sitten on poistettu viestit niiden muun sisällön takia ???

Höpö höpö. Eiliseen asti sain paljastaa nikkejä. Kertaakaan ei puututtu. DeeDeetä saanu vetää perseeseen niin että veri lentää ja kaikki nikit sai huutaa päivittäin. Eiliseen asti ilotikun nikit sai paljastaa. Eiliseen asti Samun nikit sai paljastaa ja ainakin eiliseen asti Lifti nikkejä on yritetty paljastella vaikka niitä on vain yksi. Että muuttoiko säännöt?

Kysymykseni on jälleen kerran yksinkertainen, kuten kysyjäkin.

Olen myös varma, että täällä on samalla henkilöllä useampi nikki! Se onko se esim huoran nikki turskana vai mikä, on varmasti totta!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #16 : Helmikuu 04, 2021, 12:37:11 »
Onhan näitä poistettu ihan forkan alusta asti (?), tai sitten on poistettu viestit niiden muun sisällön takia ???

Höpö höpö. Eiliseen asti sain paljastaa nikkejä. Kertaakaan ei puututtu. DeeDeetä saanu vetää perseeseen niin että veri lentää ja kaikki nikit sai huutaa päivittäin. Eiliseen asti ilotikun nikit sai paljastaa. Eiliseen asti Samun nikit sai paljastaa ja ainakin eiliseen asti Lifti nikkejä on yritetty paljastella vaikka niitä on vain yksi. Että muuttoiko säännöt?

Kysymykseni on jälleen kerran yksinkertainen, kuten kysyjäkin.

Olen myös varma, että täällä on samalla henkilöllä useampi nikki! Se onko se esim huoran nikki turskana vai mikä, on varmasti totta!

Eiks täällä saanut olla useampi nikki...?
Mutta toi vanhojen nikkien paljastaminen vähän eri juttu.

Mulla on ollut vain tämä nikki käytössä koko urani ajan. Ja mä en oikein näe nikkien veivaamiselle mitään hyvää syytä. Tai sille että olisi useampi nikki.
Mietin mitkä ne hyvät syyt voisi olla useammalle nikille tai jatkuvalle nikkien vaihtelulle  ???
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #17 : Helmikuu 04, 2021, 12:46:18 »
Eikö sais sitten paljastaa jos havaitsee vaikkapa että äijä nimimerkillä Hornygirl on aiemmin bannattu Hot teen?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #18 : Helmikuu 04, 2021, 12:49:40 »
Onhan näitä poistettu ihan forkan alusta asti (?), tai sitten on poistettu viestit niiden muun sisällön takia ???

Höpö höpö. Eiliseen asti sain paljastaa nikkejä. Kertaakaan ei puututtu. DeeDeetä saanu vetää perseeseen niin että veri lentää ja kaikki nikit sai huutaa päivittäin. Eiliseen asti ilotikun nikit sai paljastaa. Eiliseen asti Samun nikit sai paljastaa ja ainakin eiliseen asti Lifti nikkejä on yritetty paljastella vaikka niitä on vain yksi. Että muuttoiko säännöt?

Kysymykseni on jälleen kerran yksinkertainen, kuten kysyjäkin.

Olen myös varma, että täällä on samalla henkilöllä useampi nikki! Se onko se esim huoran nikki turskana vai mikä, on varmasti totta!

Mutta toi vanhojen nikkien paljastaminen vähän eri juttu.

Höpö höpö!

Eiliseen asti ainakin minä sain paljastella ja olen mm.nähnyt toveri Azazellon tekevän samaa, vanhoja sexworkin aikaisia nikkejä sai paljastella. Esim. ilotikku/technocod. Minä sain paljastella jopa turskaforkan aikaisia esim Kesava/Kesis. DD/hauis hate. Muuttuiko sääntö vai oliko bad post ropertterit herkässä mielentilassa?

Väänsin tämän nyt rautalangasta että varmasti ymmäretään.

Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vanhojen nimimerkkien paljastaminen
« Vastaus #19 : Helmikuu 04, 2021, 12:51:02 »
Eikö sais sitten paljastaa jos havaitsee vaikkapa että äijä nimimerkillä Hornygirl on aiemmin bannattu Hot teen?

Toi ei lienee hyvä syy usealle nikille  ;D ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!