Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bangkok 2024  (Luettu 454 kertaa)

Poissa Asakku

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Bangkok 2024
« : Toukokuu 05, 2024, 14:58:14 »
Terve,

Bangkokkiin taas parin välivuoden jälkeen suuntaamassa.
Onko suosituksia hyvistä hierontapaikoista. Etenkin jos sais alkuun hyvän thai/urheiluhieronnan
ja sit loppuun extroja tai perus hj.

Asakku :headbang:


Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 466
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Bangkok 2024
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2024, 20:30:31 »
Jos Pankokissa olisin, niin suikkaripaariin itse ensmäiseksi suunnkistaisin.
Siinä Nana plazan lähistöllä on yks ihan kiva.

Sitten tokaks sinne suihkupaikkaan, mikä on pikkusen kauempana. Siellä pääsee pesulle ja hyvään hoitoon.

Poissa Passionate Gentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bangkok 2024
« Vastaus #2 : eilen kello 15:38:35 »
Kiinnostavaa JPC :) Onko näistä tarkempaa osoitetta, nimeä tms antaa?

Kiitos!



Jos Pankokissa olisin, niin suikkaripaariin itse ensmäiseksi suunnkistaisin.
Siinä Nana plazan lähistöllä on yks ihan kiva.

Sitten tokaks sinne suihkupaikkaan, mikä on pikkusen kauempana. Siellä pääsee pesulle ja hyvään hoitoon.

Poissa NahkaMake

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bangkok 2024
« Vastaus #3 : eilen kello 22:37:39 »
Pidemmän aikaa palstaa seuranneena lienee aika alkaa jakaa omia kokemuksia kanssa.

Itse tulee käytyä kerta vuoteen jonkinlaisella Pattaya&Bangkok lomareissulla.
 

BJ paikoista löytyy vanha klassikko Woodbar, 7-Heaven ja Madame Claude. Paljon on muitakin, mutta noissa tulee itse käytyä.
Woodbarissa ei tytöt mitään missejä, mutta osaavat hommansa hyvin.
7-Heaven taas nättejä tyttöjä, mutta palvelun taso vaihtelevaa.
Madame Claude on uudempi tuttavuus, jossa tarjolla hiukan twistiä peruspalvelun kylkeen. Näytti nettisivuilla tekstit hiukan muuttuneet, joten tämä varauksella.

Nurupaikoista ehdoton suosikki on Doki Doki Massage. Mattopainit viimeisen päälle kaikkien kanssa, mitä tullut kokeiltua. Ja muut hommat päälle toimii kanssa.

Sitten löytyy paljon erilaisia ja eritasoisia hieronta/bj/fullservice paikkoja. Aurora BANGKOK33 on oma kestosuosikki. Näissä paikoissa kyllä paljon tytöt vaihtelee paikasta toiseen ja palvelukokemus vaihtelee sen mukaisesti. Eli konseptit samansuuntaisia ja taso tytöstä enempi kiinni. Eli samasta paikasta voi saada joko todella hyvää palvelua tai sitten täysin ala-arvoista. Joka reissussa tulee joku huti, mutta se kuuluu harrastuksen luonteeseen. Se täytyy totuuden nimissä sanoa, että suurinosa hieronnoista ei ole lääppimistä kummempaa, mutta välillä sitä yllättyy positiivisesti ja saakin myös hyvän hieronnan.

Yllä mainituilla paikoilla kaikilla löytyy jonkinnäköiset nettisivut, joista löytyy tarkempaa osoitetta. Näma kaikki löytyy siitä Nana-Asok-Phrom Phong -asemien seutuvilta

Itse tulee paljon bongailtua uusia paikkoja Rockitreports-sivustolta. Sieltä löytyy reportaaseja kaupungeittain. Kommenteissa usein myös paljon hyviä vinkkejä.