Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä huorissa eniten vituttaa  (Luettu 41250 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #220 : Maaliskuu 26, 2022, 07:08:33 »
Opiskelija vaan kuullostaa mediaseksimmäältä kun kolmivuorotyötä tekevä yh-äiti.
Mutta opiskella ja uutta voi oppia kaiken ikäisenä. Jos on ikärajapyykki jo ohittanut nuoruuden opiskelut, niin ehkä miettisin muita myynti argumentteja, kuin "Anna mun panna opiskelija". Anna 35 v. voisi mainostaa vaikka olevansa syntinen ja kokenut munanlutkuttaja.
Sen minkä olen huomannut tässä , no jotain 12 vuoden huora-uran aikana on, että vaikka nelikymppinen häämöttää jo pelottavan lähellä, niin ei haittaa.
Erikseen on sitten alalla olevat nuoret tyttelit, opiskelee tai ei, he on suurimman osan asiakkaista mielenkiinnon kohde. Vaan ihan rehellisesti meille mummeleillekin riittää asiakkaita, ilman että tarvitsee esittää jotain muuta kun on.
Oikeasti on tosi vapauttavaa huorata omana itsenään, kannattaa kokeilla mummelit  :inlove:

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #221 : Maaliskuu 26, 2022, 09:07:34 »
Vitun ärsyttävää kun huorat ei suostu tyttöystäväksi, saatana.
Tämä, aina joku muu on ehtinyt ennen. Oma lemppari tyttökin on menossa naimisiin tulevana kesänä. Tosin tämähän ei vaikuta hänen työntekoon mitenkään, onneksi :inlove: :inlove:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #222 : Maaliskuu 26, 2022, 09:51:12 »
Opiskelija vaan kuullostaa mediaseksimmäältä kun kolmivuorotyötä tekevä yh-äiti.
Mutta opiskella ja uutta voi oppia kaiken ikäisenä. Jos on ikärajapyykki jo ohittanut nuoruuden opiskelut, niin ehkä miettisin muita myynti argumentteja, kuin "Anna mun panna opiskelija". Anna 35 v. voisi mainostaa vaikka olevansa syntinen ja kokenut munanlutkuttaja.
Sen minkä olen huomannut tässä , no jotain 12 vuoden huora-uran aikana on, että vaikka nelikymppinen häämöttää jo pelottavan lähellä, niin ei haittaa.
Erikseen on sitten alalla olevat nuoret tyttelit, opiskelee tai ei, he on suurimman osan asiakkaista mielenkiinnon kohde. Vaan ihan rehellisesti meille mummeleillekin riittää asiakkaita, ilman että tarvitsee esittää jotain muuta kun on.
Oikeasti on tosi vapauttavaa huorata omana itsenään, kannattaa kokeilla mummelit  :inlove:

Itse ainakin koen jopa uuvuttavana ajatuksen että pitäis esittää jotain muuta kun on. 🥴 Kehuja olenkin aina saanut siitä kuinka helppoa ja rentoa mun seurassa on. Kun itse olen oma itseni niin monet kokee helpommaksi olla itsekkin just sitä mitä ovat. Ja se on mun mielestä vaan ihanaa! Opiskelu nyt sattuu tällä hetkellä olemaan iso osa mua, niin en nää vääränä ”mainostaa” itseäni opiskelijana. VAIKKA en olekkaan se parikymppinen opiskelijaneito joista joillain on selkeästi vaan se yks tietty mielikuva. Mä oon mä, ja ylpeä siitä!☺️ :headbang:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #223 : Maaliskuu 26, 2022, 11:37:20 »
VAIKKA en olekkaan se parikymppinen opiskelijaneito joista joillain on selkeästi vaan se yks tietty mielikuva. Mä oon mä, ja ylpeä siitä!☺️ :headbang:
Juu ei siinä mitään. Kerroin vain miksi tuo jo. termin käyttö saattaa jotakuta huvittaa tai hämmentää, jos käyttäjä on 30+.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #224 : Maaliskuu 26, 2022, 12:02:11 »
VAIKKA en olekkaan se parikymppinen opiskelijaneito joista joillain on selkeästi vaan se yks tietty mielikuva. Mä oon mä, ja ylpeä siitä!☺️ :headbang:
Juu ei siinä mitään. Kerroin vain miksi tuo jo. termin käyttö saattaa jotakuta huvittaa tai hämmentää, jos käyttäjä on 30+.

Joo ja ymmärrän senkin, jokaisella on omia mielikuviaan ja saa ollakkin.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2448
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #225 : Maaliskuu 27, 2022, 18:30:22 »
Vituttaa kun huorat eivät voi pillufoorumilla tyytyä olemaan pelkkiä huoria.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #226 : Maaliskuu 27, 2022, 18:44:23 »
Vituttaa kun jotkut osaavat vetää GFE:n niin pitkälle että tuntuu kuin seurustelisi niiden kanssa  :inlove:
Vituttaa kun jotkut venyttävät ajan yliajalle eivätkä halua korvausta siitä 😤

Loppujen lopuksi ovat kuitenkin aivan ihania persoonia, vituttaa kun ovat niin mukavia 💪🏾
Vituttaa kun niillä on oma elämä eivätkä ole meitä täällä 24/7 ihastuttamassa…
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #227 : Toukokuu 09, 2022, 07:18:37 »
Se vähän harmittaa (ei vituta) kun yrittää varata ajan hienolle ja mahtavalle hupakolle jonka on tavannut muutaman kerran aiemminkin, mutta hän jostain syystä ei enää vastaa viesteihin???!
 
Se tässä asiassa vituttaa kun hän ei edes kerro syytä siihen että mikä minussa on sellaista tai mitä olen tehnyt sellaista ettei hän halua minua enää tavata??!  Tietääkseni ei edellisissä tapaamisissa ole ollut mitään ongelmia, enkä ole tietääkseni tehnyt ohariakaan hänelle(en kyllä kenellekään ole tehnyt ohareita).
Siis olisi vaan ihan kiva että hän vastaisi viestiin ja kertoisi reilusti siihen syyn ettei halua minua tavata?

Tiedän että hän tämän lukee ja toivon vastausta yksärillä!?? Jos mitenkään mahdollista??  :)

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #228 : Toukokuu 11, 2022, 06:28:00 »
Vituttaa, kun yhteydenottokanavaksi annetaan ainoastaan puhelinnumero. Huoraluuri prepaid liittymällä on vieläkin hankkimatta.
Toinen asia on, jos ei vastata viestiin.
Kolmas, joka vituttaa vielä toistakin enemmän on kun laitat viestiä ja vastataan, että tämän verran maksaa. Kun tiedustelet aikaa, niin yhteydenpito lakkaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #229 : Toukokuu 11, 2022, 06:31:19 »
Samat asiat kuin naisissa. Teen joku päivä listan.
Why so fragile?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #230 : Toukokuu 11, 2022, 19:01:21 »
Vituttaa kun ovat niin ihania, mutta myös niin kiireisiä. Uutta ihanaa kohtaamista pitää odotella aina ihan liian pitkään :)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #231 : Toukokuu 26, 2022, 11:12:15 »
Maksu jollakin vitun Google Play Cardilla, kortin voi luovuttaa kun saa pesää.


Mikä juttu siinä on ettei kylmä käteinen enää käy???
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #232 : Toukokuu 26, 2022, 11:16:35 »
Maksu jollakin vitun Google Play Cardilla, kortin voi luovuttaa kun saa pesää.


Mikä juttu siinä on ettei kylmä käteinen enää käy???
Eikös juuri nuo jotka pyytävät kortteja ole huijareita? Tais täällä saitilla olla puhetta asiasta.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #233 : Toukokuu 26, 2022, 11:30:53 »
Niin kait. Tämä huijari haluaa kortin käteisen sijaan eli pitäisi käydä vaihtamassa valuutta kortiksi.

Yleensähän se kortin numero pyydetään ENNEN tapaamista.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #234 : Toukokuu 26, 2022, 20:52:20 »
Niin kait. Tämä huijari haluaa kortin käteisen sijaan eli pitäisi käydä vaihtamassa valuutta kortiksi.

Yleensähän se kortin numero pyydetään ENNEN tapaamista.
niin joo, totta. Mutta itse en maksaisi kuin käteisellä😊

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #235 : Toukokuu 26, 2022, 20:58:10 »
Se vähän harmittaa (ei vituta) kun yrittää varata ajan hienolle ja mahtavalle hupakolle jonka on tavannut muutaman kerran aiemminkin, mutta hän jostain syystä ei enää vastaa viesteihin???!
 
Se tässä asiassa vituttaa kun hän ei edes kerro syytä siihen että mikä minussa on sellaista tai mitä olen tehnyt sellaista ettei hän halua minua enää tavata??!  Tietääkseni ei edellisissä tapaamisissa ole ollut mitään ongelmia, enkä ole tietääkseni tehnyt ohariakaan hänelle(en kyllä kenellekään ole tehnyt ohareita).
Siis olisi vaan ihan kiva että hän vastaisi viestiin ja kertoisi reilusti siihen syyn ettei halua minua tavata?

Tiedän että hän tämän lukee ja toivon vastausta yksärillä!?? Jos mitenkään mahdollista??  :)


Ei se aina sitä tarkoita ettei halua tavata syitä voi olla monia ole vaan kärsivällinen kyllä se vastaus sieltä voi tulla ihmiset yleensä ylitulkitsee pieniä asioita😉

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #236 : Kesäkuu 16, 2022, 22:12:37 »
Ei varsinaisesti rajoitu huoriin vaan on aika universaali ongelma tuo hampaat suikkarissa. Ymmärrän, että tämä mun kikkeli on herkumpaa kuin hunaja, mutta siitä voisi jättää edes pienen riekaleen seuraavallekin. Olo on taas kuin olisin nussinut ruohonleikkuria... :blowjob:

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #237 : Kesäkuu 16, 2022, 22:56:27 »
Parhaat sattuvat olemaan aina väärässä kaupungissa kun itse pääsen jossain päin vaimolta karkuun.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #238 : Kesäkuu 17, 2022, 00:22:37 »
Ei varsinaisesti rajoitu huoriin vaan on aika universaali ongelma tuo hampaat suikkarissa. Ymmärrän, että tämä mun kikkeli on herkumpaa kuin hunaja, mutta siitä voisi jättää edes pienen riekaleen seuraavallekin. Olo on taas kuin olisin nussinut ruohonleikkuria... :blowjob:

40 vuoden aikana tasan kaksi tyyppiä osannu ottaa suihin ilman että hampaat raapii kokoaika, mutta tosta kos paketista nappaa kabanossin ja koittaa sitä tunkea omaan suuhun niin ei ole kyllä helpoin homma

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #239 : Kesäkuu 17, 2022, 07:03:55 »
Ei varsinaisesti rajoitu huoriin vaan on aika universaali ongelma tuo hampaat suikkarissa.

On vai, jos sinulta on ottaneet suihin talttahampaiset oravat ;D Suikkariin ei kuulu hampaat eikä niillä raapiminen, paitsi joskus joku pyytää pureskelemaan hillitysti. Melkein aina suikkari on ilman kumia, niin saa paremman tuntumankin silkinsileään hepin ihoon, mitä ei tulisi mieleenkään vahingoittaa. Mutta minä olenkin nössö.
Sen olen huomannut, jos ottaa suihin sivusta, niin itsellä  terävät kulmahampaat vaikeampi pitää piilossa. 69:ssä tai miehen jalkojen välissä/polvillaan lattialla on parempi.