Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia meemestä  (Luettu 15664 kertaa)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #40 : Maaliskuu 01, 2023, 21:32:53 »
On jo jokunen vuosi, kun tapasin Meemen Porissa. Oli kyllä tosi positiivinen kokemus. Usein mulla menee niin, että ihan kiva, mutta kerta riitti. Meeme on ollut tarkoitus tavata uudelleenkin. Muutaman kerran yrittänyt varata aikaakin, kun hän on ollut tällä suunnalla. Läpi en ole päässyt, eli ilmeisesti asiakasvirtaa on ollut päivät täynnä. Muutkin on siis tykännyt.

Poissa Samsonite666

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #41 : Maaliskuu 09, 2023, 08:48:05 »
Olen tavannut Meemen vajaa kaksi vuotta sitten Lahdessa. Ja oli minusta hieno kokemus kaikin puolin, ja mielelläni menen uudelleen jos aikataulut natsaa. Positiivinen ilopilleri, aktiivinen, menin hyvillä mielin ja poistuin paljon paremmin mielin.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #42 : Maaliskuu 12, 2023, 19:05:50 »
On jo jokunen vuosi, kun tapasin Meemen Porissa. Oli kyllä tosi positiivinen kokemus. Usein mulla menee niin, että ihan kiva, mutta kerta riitti. Meeme on ollut tarkoitus tavata uudelleenkin. Muutaman kerran yrittänyt varata aikaakin, kun hän on ollut tällä suunnalla. Läpi en ole päässyt, eli ilmeisesti asiakasvirtaa on ollut päivät täynnä. Muutkin on siis tykännyt.

Voiii, kiitos! Kunpa tavattais jo pian!  :inlove:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3502
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #43 : Maaliskuu 12, 2023, 19:30:32 »
Meemestä tulee kyllä hyvin positiivinen mielikuva kun esim. seuraa tämän saitin kommentointeja, myös, ja varsinkin Meemen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Jayjay

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #44 : Tammikuu 27, 2024, 12:12:55 »
Muutama kerta tuli Meeme nähtyä Forssassa viime vuonna ja voin sanoa että joulukuun tapaaminen ei jää viimeiseksi. Itseä sytyttää itseä vanhemmat naiset ja meemen kanssa on joka kerta ollut niin lämpimän kiihkeä tunnelma, ettei ajamisesta kotiin meinaa tulla mitään tapaamisen jälkeen.  :blowjob:

Toivottavasti nähdään taas pian :inlove:

Terveisin kahdesti tuleva isopoika :kiss:

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #45 : Tammikuu 27, 2024, 12:49:05 »
Hei Jay Jay!

Kiitos!

Tunnelma on ollut molemmanpuoleinen ja tosi kivaa meillä on ollut!
Toivottavasti nähdään taas pian Forssassa  :kiss:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa kollikissi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #46 : Tammikuu 30, 2024, 21:36:03 »
Muutaman kerran Vaasassa, Lapualla ja Tampereella on Meeme tullut tavattua ja ei muuta kuin hyvää sanottavaa. Kaikki mennyt aina tosi hienosti joka tapaamisella. Iloisella mielellä pussit tyhjänä olen aina lähtenyt. Vaasa minulla kotipaikkana tällä hetkellä niin odotellaan koska tavataan taas.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #47 : Maaliskuu 12, 2024, 16:44:34 »
Hei Kollikissi!

Nyt vasta älysin viestisit. Tottakai tavataan taas! Ihanat matkat Lapualle ja Vaasaan on taas tulossa.
Stay tuned  :kiss:

Meeme
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.