Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia meemestä  (Luettu 15667 kertaa)

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #20 : Heinäkuu 16, 2022, 14:04:39 »
Kiitokset mielenkiintoisista kommenteista, pitää varmaan käydä Livena tapaamassa Karjalainen tytteli.
Voipi tietysti olla että koko aika menee puhumiseksi koska en ole tuppisuuna ihan itsekään.
Ja Onneksi omistan pienen niin ei jää homma pelkäksi  :wanker:

Joskus pystyy myös puhumaan ja panemaan yhtä aikaa. 😉

Ei ole Meemestä mitään pahaa sanottavaa, oikein mukava kokemus.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Antza

  • Full Member
  • Viestejä: 349
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #21 : Heinäkuu 16, 2022, 15:08:55 »
Mieli tekisi Meemen tykö... :inlove:

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #22 : Heinäkuu 17, 2022, 18:10:42 »
Voi KIITOS teille kaikille kivasta palautteesta! Ootte ihan mahtavia asiakkaita! <3
Mukavaa kuulla, että teillä on positiivisia kokemuksia miun kanssa.
Mie niin tykkään tästä työstä, mutta valitettavasti vaikka miten unelmissaan leijuisi, niin kaikille ei voi olla mieliksi. Teen kuitenkin kaiken voitavani, että kohtaamisista tulee parhaita mahdollisia.
Mie pidän keikkapaikkakuntien välillä aina vapaapäivän hiljaisuudessani. Ajan autolla ja kuuntelen kirjoja yksikseni. Sitten muistan aina ajatella, ettei seuraavan päivän asiakkaita saa höpöttää kuoliaiksi, kun taas vihdoin saa livenä tavata jonkun ihanan ihmisen  :inlove:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Apupoikaantero

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #23 : Heinäkuu 19, 2022, 13:34:02 »
No ihan huippukiva Nainen  :inlove:

Poissa kollikissi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #24 : Heinäkuu 21, 2022, 05:39:34 »
Muutaman kerran tavattu niin ei muuta kuin hyvää sanottavaa.  Minä kun olen hiljainen niin kiva kun toinen puhuu. Minulta ainakin lämpimät suosittelet.

Poissa Pbrc

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #25 : Elokuu 20, 2022, 20:32:47 »
Nyt on kyl sellaset tarjonnat, et ens viikolla pitää mennä tapaamaan kun alueelle saapuu🥰

Paikalla Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #26 : Tammikuu 08, 2023, 13:25:06 »
Vaikuttaisi naiselta, jonka kyllä haluaisin kokea 😍 Pitäisi olla tutkimustietoa, että minkä kokoinen meisseli vielä mahtuu jaa saa luvan tulla sisään. En epäile käsityötaitoja, mutta mutta olisi se ratsastus mukava kokea...

Poissa Vieras1449

  • Hero Member
  • Viestejä: 595
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #27 : Tammikuu 08, 2023, 20:11:26 »
Vaikuttaisi naiselta, jonka kyllä haluaisin kokea 😍 Pitäisi olla tutkimustietoa, että minkä kokoinen meisseli vielä mahtuu jaa saa luvan tulla sisään. En epäile käsityötaitoja, mutta mutta olisi se ratsastus mukava kokea...
käy vierailemassa, sillä se selviää

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #28 : Tammikuu 08, 2023, 21:32:16 »
Vaikuttaisi naiselta, jonka kyllä haluaisin kokea 😍 Pitäisi olla tutkimustietoa, että minkä kokoinen meisseli vielä mahtuu jaa saa luvan tulla sisään. En epäile käsityötaitoja, mutta mutta olisi se ratsastus mukava kokea...

Meeme on mukava ja rento.
Uskoisin että suurin osa normi meisselistä sopii, vaikka olisikin vähän paksumpaa (n.+45mm halk) niin on hyvin sopinut.
Lämmittele häntä hyvin kielellä...

Paikalla Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #29 : Tammikuu 08, 2023, 22:14:25 »
Tulipa tämäkin selvitettyä, kiitos vain.

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #30 : Helmikuu 07, 2023, 12:49:27 »
Kuvat 10v vanhoja ja myös silloin mennyt into? Välttäkää.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #31 : Helmikuu 07, 2023, 18:22:25 »
Kuvat 10v vanhoja ja myös silloin mennyt into? Välttäkää.

Meeme oli 10 vuotta sitten painavampi ja laihdutti. Vuotta en muista.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3504
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #32 : Helmikuu 07, 2023, 19:30:47 »
Meeme vaikuttaa hyvin lämminsydämiseltä ihmiseltä joka pysyttelee vaikkapa näistä saitin kiistoista erossa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #33 : Helmikuu 10, 2023, 12:09:44 »
Jep, no jokainen voi käydä kurkkimassa omalla vastuulla :laught:

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #34 : Helmikuu 10, 2023, 13:19:17 »
Jep, no jokainen voi käydä kurkkimassa omalla vastuulla :laught:

Mitä sulla on minnuu vastaan?
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #35 : Helmikuu 10, 2023, 14:34:08 »
Ei kannata kiistää hutsun palvelusta, hinnasta, painosta tai ulkonäöstä.
Joku tykkää äidistä toinen tyttärestä... Miten se menikään!?🤪
Ei kaikki pidä piirakasta toinen haluaa pullaa voisilmällä kun taas kolmas poimii rusinat...

Tärkeintä on ettei hauku tai mustamaalaa ketään ulkonäön tai lantioliikkeen perusteella.

Kun kyse on huijaus tai rikosten merkkejä niin on sit asia erikseen.

Tämän takia en oikein ymmärrä kun täällä hirveästi kysellään eri hutsuista , onko kokemusta,  miltä tuntui jne...
Tapaamisessa on niin paljon muuta kun pelkkä naisen ulkonäkö joka vaikuttaa siihen miten onnistunut tapaminen on.

Oletko palvelun ostaja koskaan ajatellut, paljonko sinun asenne, sanat, eleet, haju/tuoksu, voi vaikuttaa miten tapaaminen onnistuu!?
Vastassa on pt joka tarjoaa jotain herkkää ja intiimiä sinulle, miten paremmin olet hereillä sitä enemmän saat...

Olen tavannut Meeme joku kerta.
Minulla ei ole hänestä huonoja kokemuksia.

Oho.. tulipa tänne vastattu näin...🙃


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #36 : Helmikuu 10, 2023, 16:50:19 »
Ainenkin minulle tuli nyt Meemestä hyvä kokemus. Joku herkkänahkaisempi olisi jo pyytänyt poistamaan negatiiviset kommentit.
Hienoa Meeme, todellinen ammattilainen ja parista sora-äänestähän saa vaan lisää potkua, kun omaa karjalaiset juuret.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #37 : Helmikuu 11, 2023, 07:52:28 »
Ei kannata kiistää hutsun palvelusta, hinnasta, painosta tai ulkonäöstä.
Joku tykkää äidistä toinen tyttärestä... Miten se menikään!?🤪
Ei kaikki pidä piirakasta toinen haluaa pullaa voisilmällä kun taas kolmas poimii rusinat...

Tärkeintä on ettei hauku tai mustamaalaa ketään ulkonäön tai lantioliikkeen perusteella.

Kun kyse on huijaus tai rikosten merkkejä niin on sit asia erikseen.

Tämän takia en oikein ymmärrä kun täällä hirveästi kysellään eri hutsuista , onko kokemusta,  miltä tuntui jne...
Tapaamisessa on niin paljon muuta kun pelkkä naisen ulkonäkö joka vaikuttaa siihen miten onnistunut tapaminen on.

Oletko palvelun ostaja koskaan ajatellut, paljonko sinun asenne, sanat, eleet, haju/tuoksu, voi vaikuttaa miten tapaaminen onnistuu!?
Vastassa on pt joka tarjoaa jotain herkkää ja intiimiä sinulle, miten paremmin olet hereillä sitä enemmän saat...

Olen tavannut Meeme joku kerta.
Minulla ei ole hänestä huonoja kokemuksia.

Oho.. tulipa tänne vastattu näin...🙃

Olen ihmetellyt samaa kun kysellään kokemuksia.. Eikä siinä mitään, kyselkää pois, mutta miten näin subjektiivisen kokemuksen voi tyhjentävästi selittää? Itse en pystyisi arvioimaan toisen ihmisen puolesta vaikkapa henkilökemiaa. Mikä toiselle on maailman upeinta, voi toiselle olla "meh". Jos yrittää optimoida tapaamisen kaikki aspektit, niin eikö riski epäonnistuneesta kokemuksesta kasva kovin suureksi? Toki, jos tapaaminen kerta kaikkiaan on ihan susipaska niin varmasti tappio harmittaa, myös taloudellisessa mielessä. Eikö tämä harrastus kuitenkin perustu asioiden kokeilemiseen? Vähän kuin vedonlyönti.

Itse en mielelläni tapaa kuin lyhyillä tapaamisilla ensimmäisellä kerralla, jos menee vihkoon niin taloudellinen tappio asiakkaalle ei ole niin massiivinen. Olen poikennut tästä muutamalla kerralla ja haluaisin uskoa että ne tapaamiset olivat myös asiakaspuolella mieluisia. On myös asiakkaita joita en enää halua tavata uudelleen, ilman minkäänlaista aistittavaa iloa tapaamisesta ei vaan lähde. Ei vaan lähde. Siinä voi temppuilla kaikin tavoin, mutta jos ei niin ei. Jos ei ollenkaan kolahda niin en voi hyvillä mielin tarjota palvelua ja ottaa siitä fyrkkaa. Toivon parempaa menestystä jonkun toisen pt:n luona. Kokeilemalla selviää. 

 
Your part-time lover 💕

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #38 : Helmikuu 27, 2023, 08:38:42 »
Ainenkin minulle tuli nyt Meemestä hyvä kokemus. Joku herkkänahkaisempi olisi jo pyytänyt poistamaan negatiiviset kommentit.
Hienoa Meeme, todellinen ammattilainen ja parista sora-äänestähän saa vaan lisää potkua, kun omaa karjalaiset juuret.

Kiitos, Nina. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Näin myö ollaan selvitty ja näin myö selvitään edelleenkin. Sitä vaan ei voi miellyttää kaikkia, vaikka miten miellyttävä ajatus olisikin.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemuksia meemestä
« Vastaus #39 : Maaliskuu 01, 2023, 21:32:53 »
On jo jokunen vuosi, kun tapasin Meemen Porissa. Oli kyllä tosi positiivinen kokemus. Usein mulla menee niin, että ihan kiva, mutta kerta riitti. Meeme on ollut tarkoitus tavata uudelleenkin. Muutaman kerran yrittänyt varata aikaakin, kun hän on ollut tällä suunnalla. Läpi en ole päässyt, eli ilmeisesti asiakasvirtaa on ollut päivät täynnä. Muutkin on siis tykännyt.