Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Iiris ninni  (Luettu 7508 kertaa)

Poissa Oosq

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Iiris ninni
« : Tammikuu 31, 2021, 12:34:58 »
Terve vaan!
Oon ihan uusi täällä ja satuin bongaan ilmotuksen naapurissa ihana iiris? Onko kellään kokemuksia? Nyt tampereella :blowjob:

Poissa Amigo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iiris ninni
« Vastaus #1 : Tammikuu 31, 2021, 18:22:17 »
Omasta käynnistä muutama kuukausi, mutta kuvien mukainen mukava tyttöhän siellä oli vastassa. Kauniit kasvotkin vielä. Hyvä palveluasenne, noin vuoden vissiin tehnyt hommia. Joissain kohdin kokemattomuus vielä ehkä näkyi, mutta se menee nuoruuden piikkiin.

Suutelu ei ainakaan silloin onnistunut koronan takia, saatan mennä uudestaan sitten kun onnistuu (tai hinnat muuttuu ::)).

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Iiris ninni
« Vastaus #2 : Heinäkuu 14, 2021, 19:07:14 »
Tänään suuntasin rautahevosen keulan kohti pääkaupunkia ja uutta tuttavuutta, josta olin lukenut muutaman kirjoituksen tältä saitilla ja jonka ilmoituksen satuin bongaamaan naapurista. Erityisesti eräs tietty asia kiinnosti minua, onhan kyseessä hyvin harvinaiseksi osoittautunut, pieni mutta sitäkin tärkeämpi yksityiskohta..

Iiris vastasi viestiini nopeasti ja täsmällisen asiallisesti, ja tapaaminen olikin sovittuna alta aikayksikön. Tarkemmat koordinaatit tulivat tapaamispäivän aamuna hyvissä ajoin ja liikkuminen oli näin helppo suunnitella etukäteen.

Paikka oli siisti, keskeisellä sijainnilla ja helppo löytää, parkkitilaa löytyi vierestä. Myös julkisilla kulku olisi onnistunut hienosti, esim. rautatieasema oli lyhyen kävelymatkan päässä. Peseytymismahdollisuus ja puhdas pyyhekin oli varattuna.

Vastassa oli kaunis nuori nainen ja ilmoituksen kuvat olivat hänen omiaan. Häntä sai suudella ja alakertaakin nuolla. Asennoista tykkäsin eniten doggystä, siinä pääsi ihailemaan aika makeita näkymiä. Suikkari ja käsihoito tuntuivat myös todella hyviltä.

Ja sitten se erityisen tärkeä asia... kyllä, kaikkien meidän alakarvoituksesta pitävien suureksi iloksi Iirikseltä todella löytyy söpö ja trimmattu kolmio! Mahtavaa että kaikki eivät mene valtavirran mukana ja ajele itseään posliiniksi. Kokemukseni mukaan karvoitus on todella, todella harvinaista herkkua hänen ikäryhmänsä palveluntarjoajilla. Hienoa Iiris, hatunnosto ja isot pisteet sinulle tästä!

Iiriksen kanssa aika lensi kuin siivillä ja hauskaa oli, keskustelu sujui hyvin ja hän on rentoa seuraa.

Sää oli kuuman helteinen, ulkona pilvetön taivas ja 32 astetta, sisällä vielä kuumempaa. Kiitos Iiris upeasta tapaamisesta!

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2021, 19:18:07 kirjoittanut HuliVili »
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Strimari

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iiris ninni
« Vastaus #3 : Toukokuu 14, 2023, 21:12:38 »
Iiriksen olen muutaman kerran treffannut, kelpo kisu mutta ilmeisesti terveys breikannut viimeaikoina, ja olisiko ollut jonkinlainen onnettomuuskin taustalla.
En ole hetkeen bongannut ilmoitusta mutta oikein oivallinen tyttönen.