Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuhmien puhuminen  (Luettu 11687 kertaa)

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuhmien puhuminen
« Vastaus #60 : Huhtikuu 14, 2021, 10:04:50 »
Kyllä posket punoittaa vanhalla miehellä kun tätä ketjua lukee. Kaikkea sitä.
Saarnaten, pimeässä, peiton alla, syvästi huokaillen  :inlove:

Kaikenlaisia pervoja sitä onkin.

Äläpä muuta virka!

Kerran nuorena poikana panin yhtä mukamas kilttiä tyttöä ja innostuin kiihoissani kehumaan tytön hyvää persettä ja märkää v*ttua. Tyttö vastasi; "hyi kun sinä puhut rumia! Kerro lisää!" Ihme pervo-mimmi, hyi.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuhmien puhuminen
« Vastaus #61 : Huhtikuu 14, 2021, 10:52:32 »
Itsestä tuntuu ainakin niitä joita olen elämäni aikana tavannut, että rivouksien puhuminen ei ole kauhean yleistä. Jos se tulee spontaanisti, niin ok, mutta monella se on ollut niin teennäistä (niistä jotka puhuu). Teeskentely ei luo mitenkään hyvää ilmapiiriä siihen, koskee myös muutakin ääntelyä
Feel so good...

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tuhmien puhuminen
« Vastaus #62 : Huhtikuu 14, 2021, 11:00:20 »
^

Joo samaa mieltä. Teennäiset ulkoaopetellut mantrat ei yleensä nosta fiiliksiä. 🤔
Amator

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuhmien puhuminen
« Vastaus #63 : Huhtikuu 15, 2021, 11:56:36 »
Tuhmien puhumisesta kannattaa hupakon kanssa varmaan sopia ennen tapaamista. Joskus kun kysyy toiveita tapaamisen suhteen saa vastaukseksi kysymyksen saako sulle puhua tuhmia tai voisitko puhua tuhmia. Ilman etukäteistä sopimusta tuhmien puhumiseen, aikakin mulla on iso kynnys kun ei tiedä kuinka partneri siihen suhtautuu.

Tuhmien puhuminen on kuulemma yksi naisten suurimpia seksifantasioita. Harvemmalle kuitenkaan härskit heitot tulevat luonnostaan.
Tosin tuhmien puhumisessa on valtavasti sävyeroja. Mulle itselle sopivat ronskit puheet jotka nostattavat kiihkoa.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6634
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tuhmien puhuminen
« Vastaus #64 : Huhtikuu 17, 2021, 08:37:04 »
Teeskentely ei luo mitenkään hyvää ilmapiiriä siihen, koskee myös muutakin ääntelyä

Teeskennelty ääntely on tosiaan kyllä melkoinen tunnelman laskija ainakin mulla. Se lähinnä huvittaa ja myös vaivaannuttaa, kun ei oikein tiedä kehtaako asiasta huomauttaa. Onneksi näitä voihkijoita ei hirveän usein ole kohdalle sattunut. Tämäkin varmaan pitäisi ottaa puheeksi tapaamisen alussa.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tuhmien puhuminen
« Vastaus #65 : Huhtikuu 17, 2021, 08:50:36 »
Vaari pesee suun saippualla jos ruvetaan tuhmia puhumaan  >:(
Why so fragile?