Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
REMONTTI MIEHELLE SEKSIÄ
Vieras0202:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Helmikuu 15, 2021, 06:44:05 ---Kannattaisiko puhua jo monikossa?
Mä ainakin sain.
--- Lainaus päättyy ---
Kyl kannattaa joo puhua monikossa ja kannattaa edelleen laittaa viestiä. :blowjob:
Vieras0202:
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Helmikuu 15, 2021, 09:42:17 ---No höh, tällainenkin ketju.
Mullakin olisi studiollani kaikenlaista pientä remppaa tehtävänä.
Bidesuihku vuotaa, ulko-ovi pikkuisen huonona.
Pitäisikö tarttua itse työkaluihin ja duunata kuntoon vai onnistuisiko vaihtokauppa. 🤔
--- Lainaus päättyy ---
haha siitä vaan aloitat oman ketjun omilla spekseillä varmasti apua löytyy innokkailta herroilta.. suosittelen.
Vieras0202:
--- Lainaus käyttäjältä: Someone Unknown - Helmikuu 14, 2021, 23:27:16 ---Ei lapset saanut osallistua remonttiin. Muutenhan hommat olisi jo hoidettu. On ne varma nytkin, mutta silloin vaan olisi ollut nopeammin kun urakkaheimo iskee.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole hommat vielä hoidettu, mutta lähinnä nyt tarvitaan autollisia miehiä, jotka jaksaa mun kanssa ajella hakemassa tavaroita. Isot rempat tehty, jotain taulujen porauksia on vielä, mutta sen pitäisi olla sama herra, jonka kanssa hakee tavaroita, pelkästä seinään reiän poraamisesta ei pesää saa. Ja ei vähän päälle parikymppisiä, ettei sit oo samat kaveriporukat lol, mutta kyllä siinä kolmenkympin hujakoilla pyörivät saa myös lähettää viestiä. Tosin moni ei ole ilmoittanut ikäänsä ni en oo edes vastannut.
Vieras0395:
Höh, minulla on aina mennyt silleen, että ensin asiakas maksaa seksistä ja maksetun ajan puitteessa nikkaroi, korjaa ja kasailee mitä nyt keksin pyytää. Sinun pitää kouluttaa paremmin noita remonttireiskoja, eikä jakaa toosaa ilmaisexi :o
Vieras0202:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Helmikuu 15, 2021, 15:02:25 ---Höh, minulla on aina mennyt silleen, että ensin asiakas maksaa seksistä ja maksetun ajan puitteessa nikkaroi, korjaa ja kasailee mitä nyt keksin pyytää. Sinun pitää kouluttaa paremmin noita remonttireiskoja, eikä jakaa toosaa ilmaisexi :o
--- Lainaus päättyy ---
Okei Nina XD Mun tarpeisiin menee paljon enemmän aikaa kun "maksetun ajan puitteissa" ja mun luona maksetun ajan puitteissa mä palvelen miestä ei toisinpäin eli jos on jo mällit lentänyt eikä enää jaksa niin tarjoan vaikka selkähierontaa tai halailua, mutta kukin tyylillään. Mutta ei huolta Nina meillä on selvästi eri asiakaskunta niin ei tarvii alkaa passiivis-aggressiiviseks suotta. Halaus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta