Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
REMONTTI MIEHELLE SEKSIÄ
Vieras0202:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Helmikuu 05, 2021, 19:59:29 ---Siis, eikö tää (remontti)homma ole vieläkään paketissa?!?
Kohta mä käyn panemassa nastykittydollia vaan ihan muuten vain.
--- Lainaus päättyy ---
XD XD XD tervetuloa
Vieras0202:
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Helmikuu 08, 2021, 16:14:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Helmikuu 05, 2021, 19:59:29 ---Siis, eikö tää (remontti)homma ole vieläkään paketissa?!?
Kohta mä käyn panemassa nastykittydollia vaan ihan muuten vain.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa muuten noilla oikeilla remppareiskoilla riittää keikkaa sen verran, ettei pillupalkalla kannata liikahtaa. Varsinkin kun työstä saatavan palkan lisäksi on sitä pillua saatavilla remppakeikoilla - ilmaiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä sä nyt avaudut viesti toisensa perään XD yhteydenottoja tullut sivutolkulla ja apuakin löytyy edelleen oikein mukavista herrasmiehistä. Ei sun tarvitse huolehtia mun hyvinvoinnista kiitos kuitenki.
Kellopeliappelsiini:
Ymmärtääkseni olen foorumilla missä saa laukoa mielipiteensä? Jos näin ei ole niin kertokaa ihmeessä, häivyn heti huits helvettiin täältä.
VanCe:
Pillua ei ihan hirveesti tule haalittua remonttihommissa;ihan työtä rahasta. Tämmöinen setting olisi kovin mukavaa vaihtelua.
Jos jokaisen tunnin lasket menetettynä laskutustuntina, niin se käy mielenterveyden päälle.
Elämässä on hyvä sosialisoida ja rentoutuakin välillä.
Ps edelleen aivan vitun kuuma idea.
Vieras0202:
--- Lainaus käyttäjältä: VanCe - Helmikuu 08, 2021, 21:28:10 ---Pillua ei ihan hirveesti tule haalittua remonttihommissa;ihan työtä rahasta. Tämmöinen setting olisi kovin mukavaa vaihtelua.
Jos jokaisen tunnin lasket menetettynä laskutustuntina, niin se käy mielenterveyden päälle.
Elämässä on hyvä sosialisoida ja rentoutuakin välillä.
Ps edelleen aivan vitun kuuma idea.
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin! Ja loppujen lopuksi herrat on joutunut poraamaan seinään reiän tai ajamaan mut bauhausiin. Ei kauhean kovaa työtä loppupeleissä ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta