Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Tissimiesten parhaat valinnat
Masamasa:
--- Lainaus käyttäjältä: Rik - Lokakuu 17, 2023, 07:41:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Urkkikekkonen - Huhtikuu 09, 2023, 20:43:07 ---Hei. Tapasin LisaL:n noin 6 vuotta sitten ja kertoi olevansa lopettelemassa.
Onkos kukaan kuullut Lisa Lollosta mitään? Koittanu ilmoja zekkailla, mutta ei näy. Nyyhkis..... Tissimiehen unelma ♥️
--- Lainaus päättyy ---
Nytkin on ilmoitus näkyvissä naapurisivustolla otsikolla kuumat puumat. Olivat tosin tavattavissa eilen, mutta näkyyhän siinä yhteystiedot.
--- Lainaus päättyy ---
Aa, ovat näemmä samat naiset kuin "Hekumallista hemmotteluhierontaa" tarjoavat Lisa ja Minna.
Voiko tästä uskoa että on siis rahanarvoinen tapaus? Eipä ole tullu käytyä kun he päivystävät yleensä vain niinä aikoina kun olen itse duunissa.
--- Lainaus käyttäjältä: Pepe777 - Lokakuu 13, 2023, 00:01:33 ---Tämä Baimon näköjään Heslingissä. Onko tietoa palvelutasosta ja onko ikä ilmoitetun mukainen?
--- Lainaus päättyy ---
Myös kiinnostunut lisätiedoista jos joku on kerennyt kipasemaan paikalla.
Michelle/Aaannyy on myös listalla PT:stä joiden luona meinaan käydä jos saapuu alueelle silloin kun on vapaita. Olen saanut täältä ja RE:n arvosteluista kuvan että vaikka enkku on vähän heikkoa, palvelu näyttäisi pelaaavan ja tissejä riittää vaikka muille jakaa
OB1:
--- Lainaus käyttäjältä: Pepe777 - Lokakuu 13, 2023, 00:01:33 ---Tämä Baimon näköjään Heslingissä. Onko tietoa palvelutasosta ja onko ikä ilmoitetun mukainen?
--- Lainaus päättyy ---
Käyn testaamassa jos on edelleen Helsingissä parin viikon päästä
Antza:
Ompa Baimonilla muhevan näköiset thai tissukat.🤤
Johan tässä pitää lähtiä kosio reissulle sinnepäin..😅
Thor Patsas:
Tämä patsas onkin parhaillaan menossa kohta kanki kovana yhden isotissisen palveluntarjoajan luo. En vielä kerro kenen mutta aion kirjoittaa sitten tapaamisestamme myöhemmin. 😉
Pepe777:
--- Lainaus käyttäjältä: Antza - Marraskuu 07, 2023, 13:57:58 ---Ompa Baimonilla muhevan näköiset thai tissukat.🤤
Johan tässä pitää lähtiä kosio reissulle sinnepäin..😅
--- Lainaus päättyy ---
Tuliko käytyä? Oliko käymisen arvoinen, eli palveluntaso, ikä jne?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta