Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Tissimiesten parhaat valinnat

<< < (26/46) > >>

jaculo:

--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Marraskuu 16, 2021, 10:24:21 ---S-kanavan puolella ilmoittelee suomalainen jjennie92 -nimimerkillä toooodella isorintainen nuorehko nainen. "Pehmeyttä ja muotoja syksyn pimeyteen". Onko kellään kokemuksia hänestä?

--- Lainaus päättyy ---
Hän on ollut jo pidempään mukana kuvioissa, mutta nimimerkit muuttuu koko ajan. Ilmoitukset myös näkyvissä vain silloin kun on tavattavissa. Täällä foorumilla nimimerkillä Candy92.
En ole päässyt itse vielä tapaamaan, mutta vaikuttaa mukavalta mimmiltä ja on kyl kaunis.

Cick:
Tuorempana kokemuksen perusteella,  yksi ääni Emmiinalle!

Vieras0370:
En muista, että hänellä olisi erikoiset isot ryntäät, vaikka silikonit olivatkin. Onko käynyt vaihtamassa isompiin?

Cick:

--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Marraskuu 18, 2021, 09:41:25 ---En muista, että hänellä olisi erikoiset isot ryntäät, vaikka silikonit olivatkin. Onko käynyt vaihtamassa isompiin?

--- Lainaus päättyy ---

Ei se määrä vaan laatu.
Ei niin isot muuta huippu muotoiset ja herkät kun niitä kielellä koskettelee...
Se on mielestäni tärkeä,  eikä niinkään paljon että olisi vastassa super isot lollot.

erkkipelimerkki:

--- Lainaus käyttäjältä: jaculo - Marraskuu 17, 2021, 14:56:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Marraskuu 16, 2021, 10:24:21 ---S-kanavan puolella ilmoittelee suomalainen jjennie92 -nimimerkillä toooodella isorintainen nuorehko nainen. "Pehmeyttä ja muotoja syksyn pimeyteen". Onko kellään kokemuksia hänestä?

--- Lainaus päättyy ---
Hän on ollut jo pidempään mukana kuvioissa, mutta nimimerkit muuttuu koko ajan. Ilmoitukset myös näkyvissä vain silloin kun on tavattavissa. Täällä foorumilla nimimerkillä Candy92.
En ole päässyt itse vielä tapaamaan, mutta vaikuttaa mukavalta mimmiltä ja on kyl kaunis.

--- Lainaus päättyy ---
Itse tapasin hänet aiemmin tänä vuonna kun ilmoitteli tuolla Candy-nimimerkillä ja oli kyllä positiivinen kokemus. Todella mukava ja asiallinen + upeat, isot rinnat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta