Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Tissimiesten parhaat valinnat
Cece:
faktuaalisesti tissi on meidän jokaisen ensimmäinen halun kohde.
Mulle on kerrottu, ettei tissi vauvana tahtonut jostain syystä kiinnostaa. Olen kyllä myöhemmin ollut niistä hyvinkin innoissani :D
Monsieur Helsinki:
En tiedä, mutta minä vaan olen kiinnostunut siitä, mikä naisella on siinä haarojen välissä.
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: Monsieur Helsinki - Heinäkuu 26, 2021, 19:48:52 ---En tiedä, mutta minä vaan olen kiinnostunut siitä, mikä naisella on siinä haarojen välissä.
--- Lainaus päättyy ---
Joillekin jo syntymä on kiihottava tapahtuma! :drinking:
wilpertti:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 26, 2021, 12:50:30 ---Nyt on pitkästä aikaa RE:n puolella sellaiset luomutissit tyrkyllä, että kysyn ihan vaan kuvien perusteella että onko kukaan käynyt koeajamassa Soniaa Vantaalla?
Tissimies kiinnostui.
--- Lainaus päättyy ---
Ei huono ole Berenicekään samalla saitilla,mukava palvelualtiskaunis tyttö ja aika isot Tissit.
Piti testata sonia,mutta sovitut ajat siirtyi aina tunnilla, niin vaihdoin
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: wilpertti - Heinäkuu 27, 2021, 20:18:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 26, 2021, 12:50:30 ---Nyt on pitkästä aikaa RE:n puolella sellaiset luomutissit tyrkyllä, että kysyn ihan vaan kuvien perusteella että onko kukaan käynyt koeajamassa Soniaa Vantaalla?
Tissimies kiinnostui.
--- Lainaus päättyy ---
Ei huono ole Berenicekään samalla saitilla,mukava palvelualtiskaunis tyttö ja aika isot Tissit.
Piti testata sonia,mutta sovitut ajat siirtyi aina tunnilla, niin vaihdoin
--- Lainaus päättyy ---
Onko Berenicen povi natural?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta