Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Tissimiesten parhaat valinnat

<< < (22/46) > >>

Cece:

faktuaalisesti tissi on meidän jokaisen ensimmäinen halun kohde.

Mulle on kerrottu, ettei tissi vauvana tahtonut jostain syystä kiinnostaa. Olen kyllä myöhemmin ollut niistä hyvinkin innoissani :D

Monsieur Helsinki:
En tiedä, mutta minä vaan olen kiinnostunut siitä, mikä naisella on siinä haarojen välissä.

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Monsieur Helsinki - Heinäkuu 26, 2021, 19:48:52 ---En tiedä, mutta minä vaan olen kiinnostunut siitä, mikä naisella on siinä haarojen välissä.

--- Lainaus päättyy ---

Joillekin jo syntymä on kiihottava tapahtuma!  :drinking:

wilpertti:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 26, 2021, 12:50:30 ---Nyt on pitkästä aikaa RE:n puolella sellaiset luomutissit tyrkyllä, että kysyn ihan vaan kuvien perusteella että onko kukaan käynyt koeajamassa Soniaa Vantaalla?

Tissimies kiinnostui.

--- Lainaus päättyy ---

Ei huono ole Berenicekään samalla saitilla,mukava palvelualtiskaunis tyttö ja aika isot Tissit.
Piti testata sonia,mutta sovitut ajat siirtyi aina tunnilla, niin vaihdoin

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: wilpertti - Heinäkuu 27, 2021, 20:18:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Heinäkuu 26, 2021, 12:50:30 ---Nyt on pitkästä aikaa RE:n puolella sellaiset luomutissit tyrkyllä, että kysyn ihan vaan kuvien perusteella että onko kukaan käynyt koeajamassa Soniaa Vantaalla?

Tissimies kiinnostui.

--- Lainaus päättyy ---

Ei huono ole Berenicekään samalla saitilla,mukava palvelualtiskaunis tyttö ja aika isot Tissit.
Piti testata sonia,mutta sovitut ajat siirtyi aina tunnilla, niin vaihdoin

--- Lainaus päättyy ---

Onko Berenicen povi natural?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta