Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Tissimiesten parhaat valinnat
joey_t:
Oulussa on muutama mainio paikallisvalinta. Molemmat ovat noin 35-vuotiaita ja ilmoittelevat naapurisivustolla joten linkkejä ei voi laittaa. Ilmoituksena ovat "seuraa hakusessa" ja "Blondi Oulussa". Molemmat ovat todella hyviä valintoja, tarjavat laadukasta gfe:tä ja ovat hyvän näköisiä myös kasvoiltaan. Molemmilla on miinuksena se että eivät voi pitää vastaanottoa kotonaan päivittäin.
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Heinäkuu 18, 2019, 08:40:58 ---Ei välttämättä valtavat, mutta vähintään D-kuppi olisi kiva.
--- Lainaus päättyy ---
Pidän itse kaikkein eniten sellaisista b tisuista ja mielellään pumpuli sellaiset. Muutamalla entisellä palvelun tarjoajalla sellaiset olivat ja niitä aina välillä muistelen kaihoten.
Nyt vakkari osassa sellaisia on myös muutamakin elikäs jatkuvuus on taattua.
Seepeli:
Mulla on ehkä vähän samankaltaisia ajatuksia kuin villeriuksella. Tissien koko ei oo se juttu vaan se että ne tuntuu ja näyttää hyvältä 😉. Ah juuri oikeanlaisia tissejä on kiva hyväillä, maistella ja ihailla. Tunnen olevani onnenpekka kun tiedän missä niitä on...
Venla:
Heiii kiitos Rane! :-*
Täältä löytyy kyl luomutissiä leikkimiseen aikasta kunnolla ;D
Crashtestdummy:
En tiedä miten olen onnistunut välttämään yhteen törmähyksen Venlan "air bagien" kanssa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta