Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Wrestling  (Luettu 4244 kertaa)

Poissa Patruusi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Wrestling
« : Tammikuu 23, 2021, 23:41:43 »
Onko täällä palveluntarjoajia jotka tekevät kevyttä painimista/ bondage wrestlingiä Uudenmaan alueella? Aika harvassa tuntuvat olevan.

Poissa Housu

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Wrestling
« Vastaus #1 : Tammikuu 24, 2021, 17:35:35 »
En osaa olla avuksi, mutta äkkiseltään luulisi ettei kovin moni halua ryhtyä mihinkään puolinelsonien viskomiseen tuntemattomien miesten kanssa. Rajojen pitämisessä ainakin voisi olla hankaluuksia.

Poissa Hard-One

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Wrestling
« Vastaus #2 : Tammikuu 26, 2021, 20:22:31 »
Valtiatar Melinda? Ilmoittelee satunnaisesti naapurissa.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Wrestling
« Vastaus #3 : Tammikuu 30, 2021, 20:19:19 »
Onko täällä palveluntarjoajia jotka tekevät kevyttä painimista/ bondage wrestlingiä Uudenmaan alueella? Aika harvassa tuntuvat olevan.

Bondage wrestlingistä en ole kuullutkaan, mutta peruspainisessioita olen tehnyt muutaman. Mun kanssa painileikit sijoittuvat sänkyyn, eivätkä sisällä nostamista tai kantamista. Näistä tulee yleensä oikein hauskoja sessioita, kun yhdistää painiin verbaalista mollaamista yms asiakkaan toiveiden mukaan. :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Wrestling
« Vastaus #4 : Huhtikuu 08, 2021, 21:10:06 »
Ah mä tykkään painisessioista kyllä! Tarjoon niitä yleensä Tampereella. :) Tykkään laittaa kunnolla vastaan ja oonkin ollut ihan melko ok vastus jopa monelle! Siinä on kyllä tärkeää se rajojen neuvottelu etukäteen. :)
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa m94

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Wrestling
« Vastaus #5 : Kesäkuu 22, 2021, 21:37:45 »
Carita ainakin tekee, tykkäsin kovasti.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Wrestling
« Vastaus #6 : Kesäkuu 22, 2021, 21:48:50 »
Suosittelen myös Isabellamariaa. Hän tukehdutti minua rinnoillaan ja puristi reisillään niin että en voinut hengittää. Todella vahva nainen.

Poissa pasare

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Wrestling
« Vastaus #7 : Elokuu 01, 2021, 22:35:15 »
täällä on kova kiinnostus päästä painimaan, onko teillä vinkata yhteystiedot naisille jotka harrastas tämmösiä leikkejä?

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Wrestling
« Vastaus #8 : Elokuu 05, 2021, 14:57:44 »
Tiedättekö löytyykö Suomesta tällaista palveluntarjoajaa, joka on ihan oikeasti voimakas? Jolla voisi olla ihan voima-/painonnosto, kamppalulaji jne. taustaa.