Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?  (Luettu 8287 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #40 : Tammikuu 24, 2021, 21:33:38 »
Mitä 100€?? Siis tarkoitat kai 350-450 €. En ainakaan minä ole kenellekään maksanut alle sen tason.

Yhtä kaikki, kukin käyttää omia termejään. Työstä tykkääminen, pitäminen, nauttiminen. Minusta ihan sama merkitys. Ja seksin harrastaminen voi olla panemista, nussimista tai rakastelua. Ihan sama. Turhaa pilkun viilaamista.

Tämä ketju meni tässä lopussa taas vähän hakoteille. Aloituksen tarkoitus oli se, että nauttiiko (tai tykkääkö) palveluntarjoaja työstään, muutenkin kuin rahan kautta. Ja sitä monet palveluntarjoajat ja asiakkaat hyvin ansiokkaasti pohtivatkin, kiitos heille. Outo juttu tuo, että jotkut lukevat tällaista keskustelua siten, että ruvetaan arvuuttelemaan onko palveluntarjoaja nauttinut juuri sinun kanssasi seksistä. Se kysymys on toisen ketkun aihe, ei tämän.

Ylilääkäri

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #41 : Tammikuu 24, 2021, 21:39:58 »
Keskustelut menevät foorumeilla miltei poikkeuksetta muihin aiheisiin, kuin on tarkoitettu aloituspostauksessa. Kunhan se keskustelu ei mene keskustelijoihin, niin kaikki hyvin 😊
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #42 : Tammikuu 25, 2021, 14:47:48 »
Nautin seksityössä vapaudesta, itsenäisyydestä, yrittäjyydestä, omaehtoisuudesta ja kohtuullisen hyvästä tulotasosta. Nautin ihmisten kohtaamisesta, intiimistä kanssakäymisestä, keskusteluista, JA KYLLÄ, seksityön ollessa kyseessä, nautin myös seksistä ja seksuaalisuuden läsnäolosta työssä ylipäätään. Joskus se saattaa tarkoittaa, että saan töissä vaikkapa orgasmin, ja kyllä, myös töissä saadut orgasmit tuntuvat oikein hyviltä. :) Mutta nautin kyllä seksuaalisuudesta myös ilman laukeamista, ja hyvältä ja nautinnolliselta voi tuntua ihan vain se lähellä oleminen ja kosketus. Yleensä ihmisestä esimerkiksi silittäminen ja halaaminen tuntuu hyvältä, eikä minussa ole nappia, josta nämä kokemukset laitettaisiin huoratessa pois päältä.

On hassua ja jotenkin tosi tylyä asiakkaita kohtaan väittää, ettei huora muka voi nauttia siitä seksistä asiakkaan kanssa. Liittyykö tähän taas joku myytti, että naisen on aina oltava rakastunut, ennen kuin voi nauttia...? Tai että asiakkaat olisivat pääsääntöisesti jotenkin vastenmielisiä? Mutta kun eivät he(/te) ole. :)

Ei siinä mitään pahaa jos palveluntarjoaja nauttii seksistä asiakkaiden kanssa. Tosin kolikolla voi olla myös kääntöpuolensa: liika nauttiminen voi johtaa siihen, että asiakkaan tarpeiden tyydyttäminen, eli se varsinainen asiakaspalvelu, jää vähemmälle huomiolle.

Tämäkin on hyvä pointti. Koska kyse on asiakaspalvelusta, on hirveän tärkeää olla herkkä niille asiakkaan toiveille. Joskus parasta palvelua ON nimenomaan heittäytyä luvan kanssa nauttimaan ja jopa ihan kädestä pitäen neuvoa, että "tee näin, tälleen mä tuun", ja joskus parasta palvelua on siirtää ne omat preferenssit syrjään, ja tarjota asiakkaalle hänen toivomansa kokemus, jossa mun (seksuaalisella) nautinnolla ei ole oikeastaan mitään väliä, ja se on ihan ok. :) Näissäkin tilanteissa minä ainakin osaan kyllä nauttia siitä, että voin tuottaa nautintoa ja tarjota niitä kokemuksia.

Asiakkaan ei todellakaan kuulu tapaamisella tuottaa mulle nautintoa, mutta hämmentävän usein on nimenomaan asiakkaan toive saada tuottaa mulle tapaamisella nautintoa, ja silloin mä kyllä annan itselleni luvan nauttia. :)
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Amigo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #43 : Tammikuu 25, 2021, 15:55:06 »
Tähän kysymykseen olisi mielenkiitoista saada vastaus sellaisilta palveluntarjoajilta jotka ovat jo lopettaneet hommat, heillä kun ei enää olisi motiivia olla kertomatta totuutta. Heitä ei vain taida täällä hirveästi olla, ehkä sekin kertoo jostain.

Toki itsekin haluaisin ajatella että palveluntarjoajat oikeasti nauttii valtaosan kanssa olemisesta, en vain pysty olemaan niin sinisilmäinen.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #44 : Tammikuu 25, 2021, 18:26:49 »
Tähän kysymykseen olisi mielenkiitoista saada vastaus sellaisilta palveluntarjoajilta jotka ovat jo lopettaneet hommat, heillä kun ei enää olisi motiivia olla kertomatta totuutta. Heitä ei vain taida täällä hirveästi olla, ehkä sekin kertoo jostain.

Toki itsekin haluaisin ajatella että palveluntarjoajat oikeasti nauttii valtaosan kanssa olemisesta, en vain pysty olemaan niin sinisilmäinen.
Sinäkin mietit, että nauttivatko he seksistä asiakkaiden kanssa, vaikka tuossa kysytään, nauttivatko he työstä. Eri asiat.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #45 : Tammikuu 25, 2021, 18:30:22 »
Tähän kysymykseen olisi mielenkiitoista saada vastaus sellaisilta palveluntarjoajilta jotka ovat jo lopettaneet hommat, heillä kun ei enää olisi motiivia olla kertomatta totuutta. Heitä ei vain taida täällä hirveästi olla, ehkä sekin kertoo jostain.

Toki itsekin haluaisin ajatella että palveluntarjoajat oikeasti nauttii valtaosan kanssa olemisesta, en vain pysty olemaan niin sinisilmäinen.
Sinäkin mietit, että nauttivatko he seksistä asiakkaiden kanssa, vaikka tuossa kysytään, nauttivatko he työstä. Eri asiat.
No eikö se seksi asiakkaan kanssa muka ole oleellinen osa sitä työtä?
Perfektionisti.

Poissa Vieras0159

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #46 : Tammikuu 26, 2021, 06:14:48 »
Pohdin miehiseltä näkökulmalta asiaa ja ensiksi mielessäni välkkyi mielikuva upeista naisista joita saisin panna yltäkylläisesti ja rahaa olisi, niin että ei kyykkyyn pääsisi...mutta mutta..aika pian tuo kyllä haihtui..kohtaisit ihmisiä laidasta laitaan..vanhoja,lihavia,rumia,isoja,pieniä,neurootikkoja,karanneita,alaikäisiä,hörhöjä,itserakkaita,hikisiä,haisevia tai muuten vaan vastenmielisiä..ja vaikka olisikin ihania ihmisiä seassa ja itse intiimi hetki onkin upeaa..ei niinpaljon rahaa löytyisikään, että pystyisin olemaan ”läsnä”  ja nauttimaan . SIKSI arvostan ja kunnioitan suuresti naisia, jotka pystyvät tähän  työhön!! Ja on kohtuus, että siitä myös jotain jää heille sukanvarteen! Tämä on vain yksi lähestymistapa aiheeseen. Varmaan jokaisella on oma mielipiteensä.

Kuunnelkaapa !!

Juice Leskinen: ” rakkauden ammattilainen”
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2021, 06:24:59 kirjoittanut oloneuvos »

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #47 : Tammikuu 26, 2021, 16:21:19 »
Riippuu päivästä. Kun asiakkaat on miellyttäviä ja raha lipuu tilille nopeammin kuin avaruussukula, niin eihän tätä työtä voi vihata.

Nautin siitä, että voin tarjota asiakkaalle hetken, jonka jälkeen hän on rentoutunut, kassit tyhjinä, saanut läheisyyttä tai mitä ikinä hakikaan.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #48 : Tammikuu 27, 2021, 22:13:51 »
Totta kai nautin. Jos puhutaan nimenomaan seksuaalisesta latauksesta, niin nautin niin vapaalla kun töissä siitä kun saan toisen osapuolen kiihottumaan, tarkoittaa se sitten hidasta riisumista, tuhmien puhumista tai anaalin sormetustusta.

Toinen, mulla on joku juttu hotelleihin, ja jos tapaan asiakasta hotellissa, ni kiihotun + koen jotain muuta voimakasta mielihyvää ihan valtavasti jo pelkästään siitä. Työ, jossa on mahdollisuus viettää aikaa hotelleissa on jo itsessään ihan 6/5.

Huorailuun kuuluu paljon muutakin juttuja joista nautin, liittyen mm. työminun persoonaan, työaikoihin - ja siihen rahaan. Todettakoon, että työskentelin ennen unelma-ammatissani, mutta sitten löysin seksityön ja nykyään olen kaikin puolin aiempaa tyytyväisempi työelämääni.
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #49 : Tammikuu 27, 2021, 23:59:03 »
Lyhyt vastaus tai toive esitettyyn kysymykseen on, että toivottavasti nauttii ja ilman muuta PT:n työhön liittyy myös raha.

Harvassa ovat ne ihmiset, jotka tekevät työtään vain oman harrastuksen tai kiinnostuksen vuoksi. Rahan vuoksi itsekin teen nykyistä työtäni, vaikka hommastani pidän (yleensä)
En myöskään voi itselleni mitään, mutta tunnen suurta mielihyvää siitä kun huomaan palveluntarjoajan nauttivan seurastani.  :inlove:  tai sitten se oli vain pelkkää kuvitelmaa, mutta fantasioitahan tässä haettiinkin.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #50 : Helmikuu 15, 2021, 14:49:47 »
Lueskelin tuota Turskarevikka -ketjua ja siinä niin kuin monessa muussakin ketjussa pidetään selviönä, että palveluntarjoajat eivät oikeasti voi itse nauttia tai erityisesti pitää seksityöstään, muuta kuin palkkion saamisen osalta. Itse näen seksityön yhtenä ammattina, eikä seksityö eroa esim. terapeutin, hoitajan tai lääkärin työstä millään muulla tavalla kuin sillä, että sitä ei pidetä virallisena ja yleisesti hyväksyttynä ammattina. Seksityön tekemistä ei pidetä oikeana työnä ollenkaan ja on surullista nähdä, että siihen liittyvää kriminalisointia yritetään Suomessakin viedä eteenpäin. Seksi on paljolti tabu edelleen.

Saitin kirjoituksista saa käsityksen, että ainoa syy tehdä oikeastaan mitä tahansa työtä on saada rahaa. Näin ei tietenkään ole. Palkka on tietenkin osa työtä, oli työ mikä tahansa. Työ antaa paljon muutakin. Työstä voi nauttia, ja suurin osa ihmisistä nauttiikin.

Miksi sitten vapaaehtoisesti seksityötä tekevä ei voisi nauttia työstään, niin kuin muidenkin ammattien harjoittajat? Olen varma, että vapaaehtoisesti seksityötä tekevät ovat kyllä tarkkaan harkinneet ja punninneet seksityön eri puolia. Ne, jotka päätyvät siihen työhön ja pysyvät siinä vähänkin pidempään, saavat työstään varmasti paljon muutakin kuin rahaa. He voivat esim. itse saada paljon hyvää mieltä, siitä että asiakkaat saavat nautintoa ja mielihyvää, he voivat nauttia siitä, että tapaavat erilaisia ihmisiä, he voivat nauttia onnistumisen tunteesta ja ehkä joskus hyvästä kommunikaatiosta. Ja miksi he eivät voisi itsekin nauttia seksistä ja saada oikeasti orgasmeja?

Hoidettuani omassa ammatissani yli 35 vuotta kymmeniä tuhansia potilaita olen oppinut kyllä näkemään aika lailla ihmisten läpi; valehteleeko hän, näytteleekö hän, onko hän läsnä jne. Vaistoan sellaisen heti. Tavattuani kohtuullisen määrän suomalaisia seksityöntekijöitä, ylivoimainen enemmistö heistä tekee minusta sitä työtä siksi, että he saavat siitä, sitä mitä työnteosta nyt yleensä saa: toimeentuloa, nautintoa, onnistumisen tunnetta, hyvää mieltä. Ja tietenkin joskus pahaa mieltä.

Ylilääkäri

Itse valikoin asiakkaani tarkasti juurikin siitä syystä, että on tärkeää itse nauttia. Kun kommunikointi on ollut mielekästä, yhteisistä pelisäännöistä saatu sovittua ja kemiat tuntuu kohtaavan niin on kiva odotella jo itsekkin märkänä sitä tapaamista. Rahat kaupan päälle lämmittää tietysti myös opiskelijan mieltä.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 924
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #51 : Helmikuu 16, 2021, 00:04:49 »
Tämä lanka alkaa olla loppuun taputeltu, mutta kun jäin taas lueskelemaan vanhoja...

On hassua ja jotenkin tosi tylyä asiakkaita kohtaan väittää, ettei huora muka voi nauttia siitä seksistä asiakkaan kanssa. Liittyykö tähän taas joku myytti, että naisen on aina oltava rakastunut, ennen kuin voi nauttia...? Tai että asiakkaat olisivat pääsääntöisesti jotenkin vastenmielisiä? Mutta kun eivät he(/te) ole. :)

Myytti asiakkaiden vastenmielisyydestä, kyllä! Olen kulkenut pitkän matkan siitä mielikuvasta, että seksi vanhan miehen kanssa on nuoren naisen mielestä ällöttävää. Tämä kulttuuri viljelee ja ruokkii myyttiä voimakkaasti ja yksipuolisesti. Tämä oli minulle se iso kynnys lähteä kokeilemaan maksuseksiä.

Minulle tämä matka on opettanut, että kaikki naiset eivät ajattele ja koe näin! Ja voi sitä riemua ja nautintoa kun pikkuhiljaa aukeaa se maailma missä voi nauttia estotonta seksiä ja aitoa kahden ihmisen kohtaamista naisten kanssa joista saattoi aiemmin vain unelmoida!

Ei se myytti kuitenkaan tuulesta temmattu ole, tehkääpä kysely 25v naisille mitä ajatuksia herättää seksi isäänsä vanhemman miehen kanssa. Tämä on se asiakkaan stigma - millainen ihminen olen kun maksan nuorille naisille jotta he panisivat kanssani vaikka se on heistä vastenmielistä? Ja grooming-ilmiötäkin tapahtuu koko ajan ja seksin ostaja leimautuu helposti samaan kategoriaan. Jos menisin omalla naamallani ja nimelläni sanomaan, että ostan seksiä itseäni puolta nuoremmilta naisilta, niin respect ei taida olla se mitä saan osakseni.

En siis yhtään ihmettele jos joku tämän asian kanssa skitsoilee. Ajattelee, että koska tuo nainen ei ilman rahaa haluaisi seksiä kanssani, niin... Toivon vaan, että onnistuvat tekemään saman matkan kuin minäkin. Se on todella voimaannuttava ja vapauttava ihmisarvon palautus!

Ei siinä mitään pahaa jos palveluntarjoaja nauttii seksistä asiakkaiden kanssa. Tosin kolikolla voi olla myös kääntöpuolensa: liika nauttiminen voi johtaa siihen, että asiakkaan tarpeiden tyydyttäminen, eli se varsinainen asiakaspalvelu, jää vähemmälle huomiolle.

Tämäkin on hyvä pointti. Koska kyse on asiakaspalvelusta, on hirveän tärkeää olla herkkä niille asiakkaan toiveille. Joskus parasta palvelua ON nimenomaan heittäytyä luvan kanssa nauttimaan ja jopa ihan kädestä pitäen neuvoa, että "tee näin, tälleen mä tuun", ja joskus parasta palvelua on siirtää ne omat preferenssit syrjään, ja tarjota asiakkaalle hänen toivomansa kokemus, jossa mun (seksuaalisella) nautinnolla ei ole oikeastaan mitään väliä, ja se on ihan ok. :) Näissäkin tilanteissa minä ainakin osaan kyllä nauttia siitä, että voin tuottaa nautintoa ja tarjota niitä kokemuksia.

Lukeuden niihin asiakkaisiin jolle nautinnon tuottaminen saattaa olla se paras juttu. Jopa siinä määrin, että "asiakkaan tarpeiden tyydyttäminen, eli se varsinainen asiakaspalvelu, jää vähemmälle huomiolle" ei välttämättä olisi huonoa asiakaspalvelua. Jos pt olisi niin vahvasti oman nautintonsa lumoissa, että havahtuisi vasta kellon ilmoittaessa ajan loppumisesta, niin voisin silti poistua kadulla ilosta hyppelehtien vaikka kassit täynnä! No, toistaiseksi olen saanut oman osani myös kassien tyhjennyksen osalta ;D

Lisäys vielä: tietysti lisäaika olisi parempi vaihtoehto jos onnistuu.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2021, 00:08:47 kirjoittanut Zorbas »
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #52 : Helmikuu 16, 2021, 07:21:04 »
Nauttiiko joku asiakaspalvelualalla tai palveluntarjoaja oleva työstään?

Domina ehkä. Muista en menisi takuuseen.  :whipping:

Työstä saatu korvaus on varsin siedettävä menetystä ajasta, ja se saa aikuisviihde palveluntarjojan sietämään työnsä varjopuolet. Kaikki yöisin soittelevat yökuikat ja muut eh nimittäin hassun hauskat spedeilejät ja mt-potilaat. Totta kai on myös mukavia asiakkaita, joiden kanssa seksi sujuu ja jotka käyttäytyy normaalisti eikä aiheuta ylimääräistä päänsärkyä ja joiden toivoo tulevan uudestaan.

Yleisesti ottaen, kun tietää minkälaisia tyhjästä marisijoita tältä foorumilta löytyy, niin voi vain kuvitella nämä samat taavit menevät minne tahansa itkemään, kun asiakaspalvelija ei tajua heidän erinomaisuuttaan ja yksityiskohtaista luonnetta, jota tulee palvoa.     

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #53 : Helmikuu 16, 2021, 10:52:26 »
Ylilääkäri kirjoittaa kyllä viisaita.

Mä väittäisin, että jos tästä työstä ei nauti niin ei alalla pitkään viihdy. Tottakai raha on iso motivaattori, mutta kuten moni muukin jo todennut, on niitä hyviä puolia muitakin.

Mä nautin seksistä ja seksuaalisuudesta todella paljon. Mua kiihottaa ajatus siitä, että joku aivan vieras mies tulee panemaan mua rahasta. Joskus mä yksin runkkaan tolle ajatukselle, mitä sekin sitten musta kertoo? ;) Joten tää duunailu tyydyttää lompakon lisäksi myös mieltä aivan upeasti.  8)
Hyvinkään herkku

Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nauttiiko palveluntarjoaja työstään?
« Vastaus #54 : Helmikuu 16, 2021, 22:11:19 »
...mutta ei tulisi mieleenkään antaa pillua vieraalle miehelle 10 eur/tunti. Minulla on jotain mitä mies haluaa, hän joutuu laittamaan kättä taskuun sen saaadakseen. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Sen sijaan alfachadille lohkeaa ilmatteeks. Heh.