Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilona Tequila  (Luettu 29652 kertaa)

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #40 : Tammikuu 15, 2024, 10:11:20 »
Kaksi peruutusta päivää ennen lyhyen ajan sisään. Mikäli siis omaa aikaasi pidät arvossa, suosittelen kääntymään muiden palveluntarjoajien pariin.

Omat kokemukset toki vähäiset, joten voi olla että tällainen rekordi on näillä markkinoilla enemmän sääntö kuin poikkeus. Tiedoksi kuitenkin sellaisille ko. palveluntarjoajaa harkitseville, joita tällainen käytös vituttaa.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että jos on peruutettu päivää ennen tapaamista ja se ei ole ok, niin mikä sitten on hyvä...viikko?
Pt:llä niinkuin muillakin ihmisoletetuilla saattaa tulla yllättäviä tapahtumia elämässä, kuten vaikka vatsatauti tai mitä vaan mikä ei meille kuulu...
Ymmärrän kyllä, että on munia poltellut ajatus päästä tuuppaamaan kikkelin joulukirkkoa mutta hei oikeesti...pikkupettymys, pippeli käteen, silmät kiinni ja kohti seuraavaa päivää👍🏼♥️👍🏼
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Tuplawee

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #41 : Tammikuu 15, 2024, 10:58:21 »
Kyybeli varaa ajan, joka peruutetaan edellisenä päivänä vatsatautiin vedoten. Kyybeli joviaalina miehenä lähettelee parantumistoivotukset ja nielee pettymyksensä. 2 viikkoa myöhemmin Kyybeli taas koittaa onneaan samalta palveluntarjoajalta ja varaa ajan hyvissä ajoin viikkoa ennen. Tällä kertaa eri kaupungissa. Kyybeli ajattelee, että varmasti tällä kertaa natsaa. Kuitenkin taas edellisenä iltana seuraavan aamun aika perutaan. Tällä kertaa ei mitään syytä. Kyybeli on ymmällään, mutta joviaalina miehenä ajattelee, että varmaan taas vatsatautia tai jotain. Ei muuta kui uutta matoa koukkuun, sillä eihän elämä ole niin vakavaa, toteaa Kyybeli.

Itse olen hieman epäileväisempi kuin tarinamme sankari ja kun kyse kuitenkin on palveluntarjonnasta niin myös kohdistan joitain odotuksia palvelua kohtaan. Sanottakoon, että tämä kaikki on vain spekulaatiota, ja totuuden tietää vain palveluntarjoaja itse. Jääköön tämä omalta osaltani tähän ja jokainen tehköön omat johtopäätöksensä.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2939
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #42 : Tammikuu 15, 2024, 11:42:11 »
^ No nyt olit asian ytimessä... Ei se elämä niin vakavaa ole ja kuten kirjoitin niin tietysti harmittaa saa.
Se ei toki tee minusta sankaria vaikka en pahastu peruutuksista, koska voihan olla ettei pt vain yksinkertaisesti halua tavata minua syystä tai toisesta...
Katsos kun ei seksityö ole kunnallinen palvelu missä kaikki halukkaat ja apua tarvitsevat pitää ottaa vastaan...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #43 : Tammikuu 15, 2024, 11:53:59 »
Vaikka pt olisi periaatteessa miten mukava ja peräkkäiset peruutukset saaneella turskalla olisi vain ollut poikkeuksellisen huonoa tuuria, niin on mielestäni ihan ymmärrettävää jos kyseisen turskan mielenkiinto kyseistä pt:tä kohtaan tämän seurauksena laskee aika rajusti.

Ja jos pt ilmaisee sen ettei halua tavata sopimalla ja perumalla aikoja, niin meillä on kyllä ylitsepääsemätön maailmankuvallinen ero siinä millaista käytöstä pitää hyväksyttävänä. Ei sitä tietenkään kannata jäädä pitkäksi aikaa vatvomaan, mutta negatiivinen rapsa ja kohti uusia pettymyksiä ei mielestäni ole mitenkään ylireagointia.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #44 : Tammikuu 15, 2024, 18:55:08 »
Kaksi peruutusta päivää ennen lyhyen ajan sisään. Mikäli siis omaa aikaasi pidät arvossa, suosittelen kääntymään muiden palveluntarjoajien pariin.

Omat kokemukset toki vähäiset, joten voi olla että tällainen rekordi on näillä markkinoilla enemmän sääntö kuin poikkeus. Tiedoksi kuitenkin sellaisille ko. palveluntarjoajaa harkitseville, joita tällainen käytös vituttaa.

Ymmärrän tosi hyvin, että peruuntuneet tapaamiset harmittavat, ja olen asiasta pahoillani. Jos osasin oikein päätellä, kuka olet, niin laitoin asiasta sähköpostia.

Julkisesti totean vain, että minä tosiaan en tapaa ketään kipeänä, tai muussa sellaisessa tilanteessa, jossa en pysty tarjoamaan luvattua palvelua. Jos joudun perumaan, teen sen heti kun tiedän asian.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #45 : Tammikuu 15, 2024, 19:30:58 »
Itse ainakin kunnioitan niitä, palveluntarjoajia joilla on munaa :) perua tapaaminen jos on sairaana.
Ensinnäkin tartutat asiakkaan ja mitä iloa asiakkaalle on jos toinen on kipeä eikä pysty antamaan luvattua palvelua. Joskus vaan on huonoa tuuria  ja voi sattua vaikka pari kertaa peräkkäin. Enemmänkin se kertoo palveluntarjoajan, ammattiylpeydestä ottamasta asiakasta kipeänä ymmärrän kyllä tunteen kun vielä tapaaminen olisi Ilonan :-* kaltaisen huippupalvelutarjoajan kanssa joka aina palvelee 100 lasissa itseäkin harmittaisi tosi paljon mutta aina tulee uusia päiviä.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6837
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #46 : Tammikuu 15, 2024, 20:42:54 »
Toki se ottaa päähän, että ei ole päässyt halutusti panemaan.

Mutta itse tykkään siitä, että ajan peruuttaa mahdollisimman ajoissa - esim. heti, kun tietää ettei voi ottaa vastaan, edellisenä iltana tai vielä samana päivänäkin. Enemmän minua harmittaisi mennä ovelle "jöpöttämään" tai jos varsinkin saisin vatsataudin tms. tapaamisen jälkeen. Siihen sitä aikaa vasta menisikin ja elämässä tuppaa muutenkin tapahtumaan nopeasti kaikkea. Myöskin, jos itselle tulee jotain, niin pyrin ilmoittamaan mahdollisimman ajoissa peruuntumisesta.

Jaa joo, kyllä sitä historiassa on tullut peruutuksia muutamaa minuuttia ennen aikaa ja oven kupeessakin  :whipping:

Itse arvostan viestittelyä etukäteen peruuntumisesta kun IT teki - itse peruuntumissyy on minulle oikeastaan ihan toisarvoinen tieto.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Tuplawee

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #47 : Tammikuu 15, 2024, 20:50:25 »
Vaikka lupasin jo lopettaa täällä avautumisen, niin pakko ottaa lakki nöyrään käteen ja nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi. Asioihin tuli selvennys, jonka johdosta suomukset putosivat silmiltäni. Toivon etten liikaa omalla hämmentämiselläni tahrinut kyseisen palveluntarjoajan mainetta, sillä näissä kekkereissä tuskin olen toista näin suoraselkäistä ihmistä vielä kohdannut. :)

Jatkossakin tosin tulen pahoittamaan mieleni peruutuksista, mikäli haistan vilpin. Ehkä pidän sen kuitenkin omana tietonani, vaikka olenkin sitä mieltä, että "perusteeton peruutusherkkyys" ei ole pienin synti surkean palveluntarjoajan synneistä.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #48 : Tammikuu 15, 2024, 21:28:21 »
^ No mun mielestä on tosi hyvä, että tämä keskustelu käytiin, ja olen omasta puolestani iloinen, että asia on meidän kesken selvitetty. Ilman sun alkuperäistä viestiä en olisi tiennyt, millainen olo sulle jäi tapahtumista, enkä olisi pystynyt korjata asiaa.

Kiitos siis palautteesta :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Ikiteekkari

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #49 : Tammikuu 18, 2024, 18:41:45 »
Olen muutaman kerran Ilona Teguilan tavannut, upea seksikäs nainen ja kaikki on toiminut sovitusti. Peruuntumisia syystä tai toisesta tapahtuu joskus varmasti kaikille!

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #50 : Tammikuu 19, 2024, 12:17:33 »
Ilona 1.0 oli jo mulle täysi 10+ joten 2.0 on 10+ potenssiin x, joka on melkoisen suuri luku

Kiitos! ❤️ Oli kyllä ihana aamuhetki 😘


Itse varaisin heti Ilonalta aikaa, jos olisin samoilla seuduilla hänen kanssaan.

Toivottavasti meidän polut taas jossain kohtaavat 🥰


Ilonan :-* kaltaisen huippupalvelutarjoajan kanssa joka aina palvelee 100 lasissa

Kiitos 😘😎❤️❤️


Olen muutaman kerran Ilona Teguilan tavannut, upea seksikäs nainen ja kaikki on toiminut sovitusti.

Ihana kuulla, kiitos 😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #51 : Tammikuu 27, 2024, 18:24:25 »
Sanat alkavat palata ja kuvaan tähän jotakin niistä tuntemuksista, joille jo löydän sanoja. Kohtasimme hänen luonaan, ensi kertaa. Kiireetöntä. Kauniisti pukeutunut ja kauniisti hymyilevä nainen, täydellinen ensikosketus. Suudelmia, halausta. Tervetuloa viestivä aura. Kädet istuvat täydellisesti vyötärölle, upea ryhti. Lisää suudelmia, kietoudumme ja suutelemme lisää, lämmintä ja huomioivaa. Kumpikin on tässä. Kumpaakin hymyilyttää. Loistava suutelija, lisää. Hymyillen alemmas, kiireettä. Sitten kielellä taiottuja tuntemuksia, joita en tiennyt olevan. Kohti tähtiä. Korkeammalle, avaruuden reunalle lentäen. Takaisin reunalta. Korkeammalle, reunalle ja uudestaan juuri oikealla hetkellä takaisin. Kieputtaen silmukoita, uudenlaisia silmukoita. Katson alas ja hymyilevät silmät katsovat takaisin. Takaisin lentoon tähtiin, Ilona tietää mitä on tekemässä. Tekemässä miehelle, joka on sekoamassa ihanaan tunteeseen. Nautitaan matkasta. Uudelleen; ei ole kiirettä, lennetään. Ylöspäin, suudellaan lisää. Henki salpautuu nautinnosta. Kauniit kasvot käsieni välissä, katsomme toisiamme silmiin, hymyilyttää. Lämmintä, kehot yhdessä teemme lisää lämpimiä aaltoja. Kauniit sääret. Sulamme yhteen, taas reunalle. Hengitetään yhdessä, aivan hiljaa. Lisää, takaisin reunalle. Halauksia ja suudelmia. Kädet tuntevat vahvat selän lihakset. Katsomme toisiamme silmiin, joissa näkyy nautintoa. Lisää aaltoja. Paljon lämpimiä aaltoja. Hengitysten tasaantuessa hymyilyttää ja silmät katsovat taas toisiaan. Sanat ovat hukassa. Ilona hymyilee takaisin ja suutelee. Ilona tietää, mitä on tekemässä.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #52 : Tammikuu 28, 2024, 10:17:35 »
^ Ilona on kyllä Ihqu  :kiss: :inlove:

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #53 : Tammikuu 31, 2024, 09:49:23 »
Ilona tietää mitä on tekemässä.

Aina välillä ainakin 😘
Kiitos Dali tosi ihanista ekoista treffeistä! 💕

Ilona on kyllä Ihqu  :kiss: :inlove:

Hih, kiitos 😘😘🔥❤️
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Ukko84

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #54 : Huhtikuu 09, 2024, 09:48:16 »
Ensikertalaisena oli alusta asti selvää, että jos perheellisenä tälle tielle lähden, niin vain paras on riittävän hyvä. Rima oli siis pilvissä, ja kun "ensi-ihastuksen" kanssa treffit jäivät lopulta toteutumatta, heitin verkot lähialuetta avarammille vesille. Saittia selaten ja seuloen käteen jäi lopulta yksi ihanalta ja ammattitaitoiselta vaikuttava helmi. Vilkaisu kalenteriin ja kuin kohtalon osoittamana Ilona olisi tavattavissa Tampereella jo muutaman päivän kuluttua.

Asialliseen ja avoimeen yhteydenottoon tuli viivyttelemättä asiallinen ja viehättävä vastaus. Jo tapaamista edeltävässä viestikommunikoinnissa Ilona osasi ihanasti ja hienovaraisesti rakentaa latausta toivomalleni romanttiselle tapaamiselle.

Minulla oli Ilonasta hänen itsensäkin rakentama imago rokkimimminä, jota pidin jännittävänä vivahteena. Ovella vastassa oli kuitenkin lämpöä huokuva ja kauniisti hymyilevä ihana nainen, joka teki heti ensisuudelmalla oloni tervetulleeksi.

Ilonalla oli kyky välittömällä läsnäolollaan ja lämmöllään laukaista nopeasti ensikertalaisen jännitys. Hämmästyin itsekin, kuinka nopeasti vieraan ihmisen kanssa syntyi sellainen luottamus, että pystyin heittäytymään nautinnolla ilman tarvetta olla mitään muuta kuin oma itsensä.

Tapaaminen oli tunnin ihana, unenomainen kupla, jossa sain pitkästä aikaa kokea itseni hyväksytyksi ja halutuksi. Kiitos, Ilona, ikimuistoisesta kokemuksesta ❤️

Poissa MacLovin

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #55 : Huhtikuu 09, 2024, 10:31:10 »
Hyvältä kuulostaa. Toivottavasti pääsen itsekin Ilonaa tapaamaan lähiaikoina, odottelen kalenterin päivittymistä. :)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #56 : Huhtikuu 09, 2024, 12:10:23 »
Tapaaminen oli tunnin ihana, unenomainen kupla, jossa sain pitkästä aikaa kokea itseni hyväksytyksi ja halutuksi. Kiitos, Ilona, ikimuistoisesta kokemuksesta ❤️

Kiitos sulle ❤️ On aina superiso ilo ja kunnia olla eka kokemus maksuseksin saralla 😘 Toivottavasti nähdään toistekin! 😊💕

Ps. Mun huhti-toukokuun keikkapäivät ovat nyt kalenterissa, ja koska vähän reissailen yms, niitä on rajallisesti... 😘😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #57 : Huhtikuu 09, 2024, 14:52:47 »
Muuten ihan huippu mutta en ymmärrä, miksi piti ottaa silarit.
Rinnat olivat erittäin kauniit luomuina

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1005
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #58 : Huhtikuu 09, 2024, 15:00:25 »
^tuskin ainakaan kenenkään seksisaitilla kirjoittavan turskan takia.

Hyvältä näytti ilman silareita ja hyvältä näyttää myös silareilla.  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2024, 15:02:45 kirjoittanut Timppa-T »
#freepalestine

Poissa tampereman51

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #59 : Huhtikuu 09, 2024, 15:05:17 »
huippu nainen, mutta niin kysytty, että vaikea sopia hänen kanssaan tapaamisesta