Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilona Tequila  (Luettu 27687 kertaa)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #20 : Heinäkuu 04, 2021, 09:54:48 »
^ oli kyllä ihan mahtava aamuhetki! 😘
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0207

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #21 : Heinäkuu 06, 2021, 18:15:06 »
Käykö etelä-pohjanmaalla?

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #22 : Joulukuu 14, 2021, 14:14:55 »
Päivitellääs tännekin jotain pitkästä aikaa...

Kyllähän se meinaan niin on että tässä on sen luokan helmi kyseessä et oksat pois. Voi jestas mikä aamu! Kaikki toiveet toteutettiin suurella innolla ja kiimalla. On aika helppo hymyillä koko loppupäivän.
En suosittele käymään koska mitä vähemmän te käytte, sitä enemmän mulle jää aikoja  ;D
No, leikki leikkinä, menkää ja muistakaa kohdella hyvin niin takuuvarmasti se kertautuu itsellenne.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #23 : Joulukuu 15, 2021, 10:51:21 »
^ Kiitos sulle!! ❤
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kuola

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #24 : Kesäkuu 06, 2022, 12:14:45 »
Jyväskylässä tuli viime torstaina iltapäivällä tavattua tämä neitonen ja tykkäsin, ehdottomasti jatkoon. En meinannut suihkussa malttaa käydä, kun alkoi niin kiihkeä suutelu, heti kun olin sadekuuron kasteleman takin saanut riisuttua. No tulihan siellä suihkussa kuitenkin käytyä ja olipas miellyttävä kokemus sen jälkeen. Ja sainpa myös punan nousemaan Ilonan poskille, mutta se "vaatimaton" kielijumppa kannatti, sillä sen jälkeen kohtelu oli vielä mahtavampaa ja neito pelkkää hymyä. Sää plus 13, hirmuinen sadekuuro mennessä, mutta aurinko paistoi poistuessa myös taivaalla minun olemuksen lisäksi....

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #25 : Kesäkuu 09, 2022, 13:49:05 »
^ Kiitos, oli tosi kiva tavata! 😘
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Samppa832

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #26 : Kesäkuu 16, 2022, 23:07:31 »
huh, olipa taas kiihkeä, hikinen ja  eroottinen tapaaminen ihanan Ilonan kanssa. Sovitut asiat hän toteutti täydellä antaumuksella, osan jopa ylittikin. Erityismaininta pitää antaa kyllä suikkarille, intensiivinen syväkurkku mikä tuntui koko kropassa.  :blowjob: Parasta toki, kuten niin monet täällä on todenneet, on kuitenkin se välittömyys millä Ilona on sinun kanssasi koko tapaamisen ajan, olet kyllä todella huomion keskipiste. Varmasti tulee myös jatkossa käytyä tapaamassa.

Poissa Samppa832

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #27 : Marraskuu 30, 2023, 17:04:54 »
Nostellaas pitkästä aikaa vanhaa ketjua. Olikin ehtinyt jo reilu vuosi viivähtää, kun edellisen kerran olin Ilonan seurasta päässyt nauttimaan. Nyt tuntuikin että oli suorastaan juhlahetki, kun Ilona palasi lyhyeltä tauolta ja pääsi ensimmäisten joukossa toteamaan että mahtavasta voi tulla vielä parempi. Tunnelma oli juuri toivotunlainen, aistikas ja hellä GFE tapaaminen ja kivasti Ilona vielä muisti edellisiltä kerroilta mitkä ne juuri minut sytyttävät jutut olivatkaan. Koko aika nautittiin ja kyllä, ne uudet ihanat rinnat pääsivät hyvinkin tarkkaan syyniin  :)  Kiitos Ilona, mitä mahtavin pikkujoulukauden avaus oli sinun luona vietetty hetki  :inlove: :inlove:

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #28 : Marraskuu 30, 2023, 21:01:22 »
^ Kiitos sulle! ❤️ Oli kyllä tosi kiva nähdä pitkästä aikaa, ja ihanaa, että myös päivitys oli mieleen 😘😘
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Strimari

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #29 : Joulukuu 06, 2023, 10:46:55 »
Ihan top viitoseen, ellei kolmoseen yltävä ammattilainen!

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #30 : Joulukuu 07, 2023, 11:42:32 »
^ Awww ❤️ Ammattilainenkin häkeltyy, kiitos! 😘😘
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Heka75

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #31 : Joulukuu 18, 2023, 20:30:02 »
Tänään käyty tutustumassa kämppään ynnä muihin uutuuksiin. Lyhyesti, 10+

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #32 : Joulukuu 20, 2023, 11:46:12 »
^ Lyhyesti 😘, kiitos ❤️
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Ikiteekkari

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #33 : Joulukuu 28, 2023, 19:48:55 »
Ilona T, hän on🥰

Poissa Kuola

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #34 : Tammikuu 11, 2024, 13:27:58 »
Jyväskylässä tuli tavattua Ilona 2.0 😘 eilen lounastauon aikaan. Hö mä olin ihan pähkinöinä tuon tapaamisen jälkeen ja olen edelleen 😍. Voiko enään enempää päästä iholle ja gfe tunnelmaan edes siviilissä. Toisien kanssa homma vaan toimiiiii ja molemmat nauttii 😘. Keli: muutaman asteen plussalla ja pilvistä. Ps. Ilona 1.0 oli jo mulle täysi 10+ joten 2.0 on 10+ potenssiin x, joka on melkoisen suuri luku

Poissa Tuplawee

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #35 : Tammikuu 15, 2024, 08:02:08 »
Kaksi peruutusta päivää ennen lyhyen ajan sisään. Mikäli siis omaa aikaasi pidät arvossa, suosittelen kääntymään muiden palveluntarjoajien pariin.

Omat kokemukset toki vähäiset, joten voi olla että tällainen rekordi on näillä markkinoilla enemmän sääntö kuin poikkeus. Tiedoksi kuitenkin sellaisille ko. palveluntarjoajaa harkitseville, joita tällainen käytös vituttaa.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #36 : Tammikuu 15, 2024, 08:23:57 »
Kaksi peruutusta päivää ennen lyhyen ajan sisään. Mikäli siis omaa aikaasi pidät arvossa, suosittelen kääntymään muiden palveluntarjoajien pariin.

Omat kokemukset toki vähäiset, joten voi olla että tällainen rekordi on näillä markkinoilla enemmän sääntö kuin poikkeus. Tiedoksi kuitenkin sellaisille ko. palveluntarjoajaa harkitseville, joita tällainen käytös vituttaa.
On valitettavaa, että sinulle on noita peruutuksia sattunut. Tuo on vain elämää. Aina kaikki ei vain mene tanssien eteenpäin ja noita peruutuksia vain tapahtuu. Itse varaisin heti Ilonalta aikaa, jos olisin samoilla seuduilla hänen kanssaan.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Tuplawee

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #37 : Tammikuu 15, 2024, 08:38:00 »
Kuten sanottua viestini oli suunnattu lähinnä niille, jotka kyseistä palveluntarjoajaa harkitsevat ja pitävät tätä palvelun osa-aluetta arvossa.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #38 : Tammikuu 15, 2024, 08:39:13 »
Muistelisin että pari peruutusta on tullut mullekin, mutta niistä on tullut tieto etukäteen.
Saitin Bud Spencer

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2826
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilona Tequila
« Vastaus #39 : Tammikuu 15, 2024, 10:11:20 »
Kaksi peruutusta päivää ennen lyhyen ajan sisään. Mikäli siis omaa aikaasi pidät arvossa, suosittelen kääntymään muiden palveluntarjoajien pariin.

Omat kokemukset toki vähäiset, joten voi olla että tällainen rekordi on näillä markkinoilla enemmän sääntö kuin poikkeus. Tiedoksi kuitenkin sellaisille ko. palveluntarjoajaa harkitseville, joita tällainen käytös vituttaa.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että jos on peruutettu päivää ennen tapaamista ja se ei ole ok, niin mikä sitten on hyvä...viikko?
Pt:llä niinkuin muillakin ihmisoletetuilla saattaa tulla yllättäviä tapahtumia elämässä, kuten vaikka vatsatauti tai mitä vaan mikä ei meille kuulu...
Ymmärrän kyllä, että on munia poltellut ajatus päästä tuuppaamaan kikkelin joulukirkkoa mutta hei oikeesti...pikkupettymys, pippeli käteen, silmät kiinni ja kohti seuraavaa päivää👍🏼♥️👍🏼
Hattu päästä ja kukka rintaan...