Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Owo taudit  (Luettu 4932 kertaa)

Poissa Ebenholtz

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Owo taudit
« : Tammikuu 22, 2021, 11:04:57 »
Onko kuinka moni turska saanut Suomessa hupakoiden imuista tautia klamydia/tippuria tässä viime aikoina? Tiedetään että jokainen ottaa riskinsä itse mutta jos kysyt hupakolta,että onko hän puhdas ja käykö hän testeissä niin pitäisi pystyä luottamaan sanaan...

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Owo taudit
« Vastaus #1 : Tammikuu 22, 2021, 11:55:41 »
Mulla ei ole vastausta sun kysymykseen, mutta kommentoinpahan silti. Jos hommailee jotain paljaalla, niin silloin ottaa aina riskin taudeista. Ihan sama vaikka toinen sanoo olevansa terve ja käyvänsä testeissä, vastuu on aina itsellä. Mä en koskaan, eikä kukaan muukaan seksityöntekijä voi vannoa olevansa terve, ellei ole juuri käynyt testeissä ja ollut selibaatissa sen jälkeen. Joten, vaikka käynkin säännöllisesti testeissä, niin asiakas ottaa silloin tietoisen riskin nuollessaan mua ilman suojausta. (Vaikka se riski onkin hyvin pieni.) En menisi koskaan lupaamaan kenellekään olevani terve, usein taudit ovat oireettomia.

Ja nyt kun olen pelotellut, niin kävin hetki sitten testeissä Tampereen pro-tukipisteellä. Pro-tukipisteen sairaanhoitaja sanoi, että todennäköisesti enemmän löytyisi seksitauteja satunnaisesti valitulta ihmisryhmältä, kuin heidän asiakkailtaan. Heidän asiakkaitaan ovat siis seksityöntekijät. (Tampereella taisi olla muistaakseni yli puolet asiakkaista suomalaisia.)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Owo taudit
« Vastaus #2 : Tammikuu 22, 2021, 12:07:03 »
Se on muuten juuri näin kun Anniina sanoo. Eilenkö viimeksi joku kysyi owosta, että onko turvallista. Pakkohan oli vastata, että teoreettinen mahdollisuus hänellä on siitä pöpö saada, vaikka käyn testeissä, niin en vietä owo selibaattia oikeastaan yhtenäkään päivänä. Minulla mahdollisuus saada pöpö on isompi, mutta tähän asti myös nielutestit on olleet puhtaita.
Jokainen tekee omalla kohdallaan valinnan, toivottavasti tietoisen sellaisen.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Owo taudit
« Vastaus #3 : Tammikuu 22, 2021, 13:00:39 »
Tuo on varmasti totta mitä Anniina on keskustellut Pro - pisteen henkilön kanssa, itse ajattelen että
tiedostaminen on varsin reippaasti paremmalla tasolla henkilöillä jotka harrastavat useammin maksullista
ja taas toisinpäin, satunnaisesti palveluja käyttävät ehkä helpommin sortuvat siihen, että kun ajatukset siirtyvät jalkoväliin niin silloin sumenee muukin terve järki. Ei satunnaisesti harrastavat mieti testiin menoa varmaan kovinkaan usein tai että yleensä voi tauti iskeä OWOsta, paljaalla panosta puhumattakaan (noitakin keskusteluja nyt näkee) mutta säännöllinen testaus pitäisi olla mielestäni jokaisella jatkuva toimenpide, mikä on oikea frequency en osaa sanoa, itse käyn noin kerran kuukaudessa tosin vähän vaihtelee, myös nielu check. Tämä siitäkin huolimatta että vakkarin ohella voi olla vain yksi satunnainen kuukaudessa, niinkin on käynyt.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Owo taudit
« Vastaus #4 : Tammikuu 22, 2021, 13:13:20 »
Mulla on taas joku vittuyskä ku menin pillua nuolee.
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Owo taudit
« Vastaus #5 : Tammikuu 22, 2021, 14:36:41 »

... itse ajattelen että
tiedostaminen on varsin reippaasti paremmalla tasolla henkilöillä jotka harrastavat useammin maksullista
...

Se saattaa olla just noin sillä tuli mieleen dialogi erään kaverin kanssa. Hän oli sitä mieltä että jos partneri näyttää terveeltä niin ei voi saada sp-tautia... että tämmösiä ihmisiä on ihan oikeasti.🤦‍♂️
Amator

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Owo taudit
« Vastaus #6 : Tammikuu 22, 2021, 15:18:25 »

... itse ajattelen että
tiedostaminen on varsin reippaasti paremmalla tasolla henkilöillä jotka harrastavat useammin maksullista
...

Se saattaa olla just noin sillä tuli mieleen dialogi erään kaverin kanssa. Hän oli sitä mieltä että jos partneri näyttää terveeltä niin ei voi saada sp-tautia... että tämmösiä ihmisiä on ihan oikeasti.🤦‍♂️

^ Joskus olen tavannut miehiä jotka olivat luulossa että jos naisen levittäessä jalat leimahtaa paha haju nenään hänellä on tarttuva tauti. Muuten ei ole.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Owo taudit
« Vastaus #7 : Tammikuu 22, 2021, 16:26:04 »
https://www.seksisaitti.net/index.php/board,22.0.html

Tuollahan taannoin Ylilääkäri anto aika kattavan katsauksen aiheeseen ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.