Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: sailaslioor  (Luettu 40952 kertaa)

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #40 : Joulukuu 13, 2021, 19:31:05 »
Poliisit ottavat yhteyttä rikoksen tapahtuessa. Pelkästään huorasaitin tai foorumin ylläpito ei ole suomessa rikos. Missähän kohtaa tässä ketjussa on ollut kunnianloukkauksia?

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #41 : Joulukuu 13, 2021, 19:32:47 »
Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.
Mutta käsitin, että nyt on kirjoiteltu anonyymeistä henkilöistä.
Tämä ketjuhan koskee minua ja on täynnä kunnianloukkauksia. Olen pyytänyt ketjun poistoa ja kun sitä ei tehdä niin poliisi hoitaa kyllä asian. Ei se sen kummempi asia ole. Koko saitti katoaa kun tarpeeksi todetaan rikoksia täällä. Niin on kadonneet kaikki muutkin huorausta koskevat saitit.
Käsittääkseni olet anonyymi nettipersoona.
Mitä vittua sä jauhat tuosta anonyymiydestä kun se ei suojaa yhtään ketään siltä että syyllistyy rikokseen kirjoittaessaan ilman lupaa toisesta paskaa nettiin. Koita nyt tajuta että olet vastuussa teoistasi ja sun koneesi tai luurisi sijainti saadaan kyllä tarvittaessa selville. Vaikka miten huutelisit nimimerkkien takaa. 🤣🤣🤣 Minä olen yksityishenkilö lain mukaan. En julkkis. Vaikka sinä minut stalkkerina netin kautta tiedätkin.

Poistakaahan nyt tää ketju jo kun menee aivan vammaiseksi tämä touhu. Todella noloa ylläpidolta ja ennen kaikkea laitonta pitää tätä esillä vaikka olen useasti vaatinut jo poistoa. Poliisi palaa asiaan. Ottavat varmasti yhteyttä nopeasti kun kyse on huorasaitista.
Miksi kirjoitat minusta noin? En ole kirjoittanut sinusta mitään.
Ihmettelen vain miksi poliisi olisi kiinnostunut siitä että anonyymi nettikirjoittaja kirjoittaa toisesta anonyymistä nettikirjoittajasta.
Olen nyt melko järkyttynyt näistä minuun kohdistuneista syytöksistäsi.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2021, 19:34:36 kirjoittanut juhalin »

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #42 : Joulukuu 13, 2021, 19:37:37 »
Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.
Mutta käsitin, että nyt on kirjoiteltu anonyymeistä henkilöistä.
Tämä ketjuhan koskee minua ja on täynnä kunnianloukkauksia. Olen pyytänyt ketjun poistoa ja kun sitä ei tehdä niin poliisi hoitaa kyllä asian. Ei se sen kummempi asia ole. Koko saitti katoaa kun tarpeeksi todetaan rikoksia täällä. Niin on kadonneet kaikki muutkin huorausta koskevat saitit.
Käsittääkseni olet anonyymi nettipersoona.
Mitä vittua sä jauhat tuosta anonyymiydestä kun se ei suojaa yhtään ketään siltä että syyllistyy rikokseen kirjoittaessaan ilman lupaa toisesta paskaa nettiin. Koita nyt tajuta että olet vastuussa teoistasi ja sun koneesi tai luurisi sijainti saadaan kyllä tarvittaessa selville. Vaikka miten huutelisit nimimerkkien takaa. 🤣🤣🤣 Minä olen yksityishenkilö lain mukaan. En julkkis. Vaikka sinä minut stalkkerina netin kautta tiedätkin.

Poistakaahan nyt tää ketju jo kun menee aivan vammaiseksi tämä touhu. Todella noloa ylläpidolta ja ennen kaikkea laitonta pitää tätä esillä vaikka olen useasti vaatinut jo poistoa. Poliisi palaa asiaan. Ottavat varmasti yhteyttä nopeasti kun kyse on huorasaitista.
Miksi kirjoitat minusta noin? En ole kirjoittanut sinusta mitään.
Ihmettelen vain miksi poliisi olisi kiinnostunut siitä että anonyymi nettikirjoittaja kirjoittaa toisesta anonyymistä nettikirjoittajasta.
No kun ketään ei saa kuvailla netissä häntä häpäisevästi tai yhtään mitenkään ilman lupaa. Etkö tajua.. 😂😂😂 Pitääkö tämä nyt vääntää suomeksi, ruotsiksi vai pitääkö se viittoa.. Nää kaikki rapsaketjut ja huorien kuvailut on kunnianloukkauskriteerit täyttäviä keskusteluja jos niitä ei ylläpito huoran pyynnöstä poista. Ihan yksi lysti kuka niissä on kirjoitellut. Ne täytyy vaadittaessa poistaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2021, 19:39:15 kirjoittanut Saila Slioor »

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #43 : Joulukuu 13, 2021, 19:40:36 »
[No kun ketään ei saa kuvailla netissä häntä häpäisevästi tai yhtään mitenkään ilman lupaa. Etkö tajua.. 😂😂😂 Pitääkö tämä nyt vääntää suomeksi, ruotsiksi vai pitääkö se viittoa.. Nää kaikki rapsaketjut ja huorien kuvailut on kunnianloukkauskriteerit täyttäviä keskusteluja jos niitä ei ylläpito huoran pyynnöstä poista. Ihan yksi lysti kuka niissä on kirjoitellut. Ne täytyy vaadittaessa poistaa.
Sanoit minua stalkkeriksi ilman perusteita. Ei tunnu mukavalta.

Koskevatko nuo häpäisypykälät todella myös anonyymiä nettipersoonaa?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2021, 19:43:23 kirjoittanut juhalin »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: sailaslioor
« Vastaus #44 : Joulukuu 13, 2021, 19:42:19 »
Ihan kuin olisin nähnyt miltei sanasta sanaan samanlaisen keskustelun jotain vuosia sitten eräällä toisella foorumilla 😁
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #45 : Joulukuu 13, 2021, 19:42:31 »
Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.
Mutta käsitin, että nyt on kirjoiteltu anonyymeistä henkilöistä.
Tämä ketjuhan koskee minua ja on täynnä kunnianloukkauksia. Olen pyytänyt ketjun poistoa ja kun sitä ei tehdä niin poliisi hoitaa kyllä asian. Ei se sen kummempi asia ole. Koko saitti katoaa kun tarpeeksi todetaan rikoksia täällä. Niin on kadonneet kaikki muutkin huorausta koskevat saitit.
Käsittääkseni olet anonyymi nettipersoona.
Mitä vittua sä jauhat tuosta anonyymiydestä kun se ei suojaa yhtään ketään siltä että syyllistyy rikokseen kirjoittaessaan ilman lupaa toisesta paskaa nettiin. Koita nyt tajuta että olet vastuussa teoistasi ja sun koneesi tai luurisi sijainti saadaan kyllä tarvittaessa selville. Vaikka miten huutelisit nimimerkkien takaa. 🤣🤣🤣 Minä olen yksityishenkilö lain mukaan. En julkkis. Vaikka sinä minut stalkkerina netin kautta tiedätkin.

Poistakaahan nyt tää ketju jo kun menee aivan vammaiseksi tämä touhu. Todella noloa ylläpidolta ja ennen kaikkea laitonta pitää tätä esillä vaikka olen useasti vaatinut jo poistoa. Poliisi palaa asiaan. Ottavat varmasti yhteyttä nopeasti kun kyse on huorasaitista.
Miksi kirjoitat minusta noin? En ole kirjoittanut sinusta mitään.
Ihmettelen vain miksi poliisi olisi kiinnostunut siitä että anonyymi nettikirjoittaja kirjoittaa toisesta anonyymistä nettikirjoittajasta.
No kun ketään ei saa kuvailla netissä häntä häpäisevästi tai yhtään mitenkään ilman lupaa. Etkö tajua.. 😂😂😂 Pitääkö tämä nyt vääntää suomekdi, ruotsiksi vai pitääkö se viittoa.. Nää kaikki rapsaketjut ja huorien kuvailut on kunnianloukkauskriteerit täyttäviä keskusteluja jos niitä ei ylläpito huoran pyynnöstä poista. Ihan yksi lysti kuka niissä on kirjoitellut. Ne täytyy vaadittarssa poistaa.

Tämä tuli mieleesi tänään sopivasti kun kaikki kirjoitukset eivät enää olletkaan kehuvia kaikilta käyttäjiltä tässä ketjussa. Sitä ennen kuitenkin itse olet osallistunut tähän samaan ketjuun useamman kerran.

Ainakin olen käsittänyt näin ellei sitten samalla tunnuksella kirjoita useampi.

Etkö ole itse kirjottanut tätä?

Moikka kaikki ihanat sponssit!  :inlove:

Toimintani on minulle fetissi ja tapaan ihmisiä seksin merkeissä silloin kun minua ihan oikeasti panettaa. Ilmossani on aina päivät silloin kun haluan seksiä. Minua on vaikea saada kiinni koska en ole mikään liukuhihnahuora joka kerää rahaa hienoihin laukkuihin ja kenkiin tai kakaroiden elättämiseen (minua ei ns ”normaalit naisten jutut” kiinnosta pätkän vertaa), vaan jokainen tapaamani ihminen on minulle tärkeä ja spesiaali tapaus jonka haluan tyydyttää parhaalla mahdollisella tavalla ja saada itsekin hyvää seksiä samalla. Raha takaa sen että kun ovi menee tapaamisen jälkeen kiinni, ei soitella perään ja kysellä ”onko tyyny hyvin?” Simple as that!  :inlove:

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: sailaslioor
« Vastaus #46 : Joulukuu 13, 2021, 19:42:39 »
Juhalin, sinun harkitsisin rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta....?

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #47 : Joulukuu 13, 2021, 19:44:26 »
Juhalin, sinun harkitsisin rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta....?
Olen kyllä oikeasti melko järkyttynyt tuosta stalkkeriksi kutsumisesta. Paljonko voisi vaatia korvauksia?

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: sailaslioor
« Vastaus #48 : Joulukuu 13, 2021, 19:46:09 »
Uskoisin että aika paljon. Todella törkeätä tuollainen kirjoittelu.

Melkein saisi pyytää ylläpitoa poistamaan tämän ketjun...mutta vain melkein:D

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #49 : Joulukuu 13, 2021, 19:48:33 »
"Kunnianloukkaus on luonnollista henkilöä kohtaan kohdistuva rikos, jossa rikoksentekijä esittää toisen henkilön kunniaa loukkaavia, yleensä paikkaansapitämättömiä väitteitä."

Onko nyt siis tosiaan ihan varma, että minä, nettipersoona Juhalin, voin tehdä rikosilmoituksen nettipersoona SailaSlioorista, koska hän esitti minusta paikkaansapitämättömän väitteen siitä, että olisin stalkkeri? Tai toki voin tehdä, mutta onko nyt aivan varma, että hän saa tuomion ja joutuu maksamaan korvauksia?

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: sailaslioor
« Vastaus #50 : Joulukuu 13, 2021, 19:49:26 »
Juhalin, sinun harkitsisin rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta....?
Olen kyllä oikeasti melko järkyttynyt tuosta stalkkeriksi kutsumisesta. Paljonko voisi vaatia korvauksia?

Ja ainakain sen verran voisit saada,että haarakonttorilla jos joutuisi vastaavan summan keräämään, saattaisi kestää kauan....

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #51 : Joulukuu 13, 2021, 19:50:29 »
Onhan nettipersoona varmasti lain määrittelemä luonnollinen henkilö?

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: sailaslioor
« Vastaus #52 : Joulukuu 13, 2021, 19:50:53 »
"Kunnianloukkaus on luonnollista henkilöä kohtaan kohdistuva rikos, jossa rikoksentekijä esittää toisen henkilön kunniaa loukkaavia, yleensä paikkaansapitämättömiä väitteitä."

Onko nyt siis tosiaan ihan varma, että minä, nettipersoona Juhalin, voin tehdä rikosilmoituksen nettipersoona SailaSlioorista, koska hän esitti minusta paikkaansapitämättömän väitteen siitä, että olisin stalkkeri? Tai toki voin tehdä, mutta onko nyt aivan varma, että hän saa tuomion ja joutuu maksamaan korvauksia?

On ihan varma. Luulin kyllä että Juhalin on luonnollinen henkilö, niinkuin Otus.. :D

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #53 : Joulukuu 13, 2021, 19:54:49 »
"Kunnianloukkaus on luonnollista henkilöä kohtaan kohdistuva rikos, jossa rikoksentekijä esittää toisen henkilön kunniaa loukkaavia, yleensä paikkaansapitämättömiä väitteitä."

Onko nyt siis tosiaan ihan varma, että minä, nettipersoona Juhalin, voin tehdä rikosilmoituksen nettipersoona SailaSlioorista, koska hän esitti minusta paikkaansapitämättömän väitteen siitä, että olisin stalkkeri? Tai toki voin tehdä, mutta onko nyt aivan varma, että hän saa tuomion ja joutuu maksamaan korvauksia?

On ihan varma. Luulin kyllä että Juhalin on luonnollinen henkilö, niinkuin Otus.. :D

Jollain on varmasti Juhalin nimi rekisteröitynä toiminimenä. Silloin on.

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #54 : Joulukuu 13, 2021, 19:55:37 »
Poistakaa tää ketju vaan. Poistakaa myös joka ikinen muukin minuun viittaava ketju täältä. En anna enää suostumusta keskustella minusta yhtään mitään täällä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: sailaslioor
« Vastaus #55 : Joulukuu 13, 2021, 19:56:26 »
Ihan kuin olisin nähnyt miltei sanasta sanaan samanlaisen keskustelun jotain vuosia sitten eräällä toisella foorumilla 😁

On taidettu nähdä sama keskustelu?  ;D
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #56 : Joulukuu 13, 2021, 19:57:58 »
Vaadin, että minusta ei saa keskustella ilman suostumustani, joka pitää ensin pyytää yksityisviestillä. Ja stalkkeriksi ei saa sanoa tai teen rikosilmoituksen.

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: sailaslioor
« Vastaus #57 : Joulukuu 13, 2021, 19:58:09 »
Poistakaa tää ketju vaan. Poistakaa myös joka ikinen muukin minuun viittaava ketju täältä. En anna enää suostumusta keskustella minusta yhtään mitään täällä.

No mistäs se ylläpito tietää että tämä ketju koskee juuri sinua henkilönä?? ?? ??

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #58 : Joulukuu 13, 2021, 19:59:19 »
Poistakaa tää ketju vaan. Poistakaa myös joka ikinen muukin minuun viittaava ketju täältä. En anna enää suostumusta keskustella minusta yhtään mitään täällä.

Keskimäärin minua luullaan 25 vuotiaaksi.
...ja tämän viikonlopun ansiosta tiedämme että olet takapulpetin epätoivoinen häirikkö.

Olen Suomen tunnetuimpia huoria joten ota ihan iisisti vaan. Tämä viikonloppu ei vaikuta mitenkään maineeseeni tai tunnettuuteeni.

Edelleenkään en tee hommia kuin tasan silloin kun haluan itse seksiä. Rahaa en tarvitse. Sitä riittää.


Miten se maine ja tunnettavuus meni.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2021, 20:02:28 kirjoittanut lepsky »

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #59 : Joulukuu 13, 2021, 20:04:16 »
Ihan kuin olisin nähnyt miltei sanasta sanaan samanlaisen keskustelun jotain vuosia sitten eräällä toisella foorumilla 😁

On taidettu nähdä sama keskustelu?  ;D
Sihteeriopistolla oli aika vitun monta tällaista keskustelua kun huorat vaativat poistamaan itseään koskevia keskusteluja. Ne ovat laittomia ja yksi syy miksi kyseinen saitti myös poistettiin ja modet sai tuomioita.