Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: sailaslioor  (Luettu 40972 kertaa)

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #20 : Joulukuu 13, 2021, 18:56:36 »
Eppäilen, että poliisia ei kiinnosta anonyymin keskustelufoorumin anonyymit keskustelijat.
Kuule kyllä kiinnostaa ja ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #21 : Joulukuu 13, 2021, 18:57:15 »
Poistuuko tämä exäni kirjoituksia täynnä oleva ketju vai teenkö tästäkin rikosilmon? Eikö ylläpito nyt osaa toimia ennen kuin poliisi ottaa yhteyttä.
Ensinnäkään minun nimeni ei ole Saila joten miksi ihmeessä kirjoittelisin sillä nimellä itsestäni yhtään mihinkään. Exäni niitä juttuja kirjoittelee ja asia on poliisille ilmoitettu. Kuten tämäkin ketju ilmoitetaan ellei ylläpito puutu asiaan. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee nettiin toisesta kun kunnianloukkaus oikeudenkäyntikuluineen on pahimmillaan tuhansia euroja.
Keskusteletko itsesi kanssa ja vakuuttelet itsellesi, että et ole Saila. Jos et ole Saila, niin mitään casea ei ole.

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #22 : Joulukuu 13, 2021, 18:57:43 »
Suomessa et saa sanoa huoraa huoraksi, homoa homoksi etkä vammaista vammaiseksi.

-Nettipoliisi

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #23 : Joulukuu 13, 2021, 18:58:13 »
Eppäilen, että poliisia ei kiinnosta anonyymin keskustelufoorumin anonyymit keskustelijat.
Kuule kyllä kiinnostaa ja ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää.
Miksi heitä kiinnostaa anonyymin nettifoorumin anonyymit kirjoittajat, jotka kirjoittavat Sailasta, jota ei ole?

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #24 : Joulukuu 13, 2021, 18:59:10 »
Suomessa et saa sanoa huoraa huoraksi, homoa homoksi etkä vammaista vammaiseksi.

-Nettipoliisi
Miksi ei?

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #25 : Joulukuu 13, 2021, 19:00:53 »
Poistuuko tämä exäni kirjoituksia täynnä oleva ketju vai teenkö tästäkin rikosilmon? Eikö ylläpito nyt osaa toimia ennen kuin poliisi ottaa yhteyttä.
Ensinnäkään minun nimeni ei ole Saila joten miksi ihmeessä kirjoittelisin sillä nimellä itsestäni yhtään mihinkään. Exäni niitä juttuja kirjoittelee ja asia on poliisille ilmoitettu. Kuten tämäkin ketju ilmoitetaan ellei ylläpito puutu asiaan. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee nettiin toisesta kun kunnianloukkaus oikeudenkäyntikuluineen on pahimmillaan tuhansia euroja.
Keskusteletko itsesi kanssa ja vakuuttelet itsellesi, että et ole Saila. Jos et ole Saila, niin mitään casea ei ole.
Virallinen nimeni ei ole ollut enää aikoihin Saila.

Teen nyt rikosilmon tästä ketjusta. Eiköhän katoa sitten pian bittiavaruuteen. Koko saitti on btw vaarassa. Kandee varoa ettei käy kuten kävi Sihteeriopistolle. Viranomaiset voivat sulkea näitä saitteja juuri silloin kun haluavat. Mun mitta on nyt täynnä.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #26 : Joulukuu 13, 2021, 19:02:03 »
Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee nettiin toisesta kun kunnianloukkaus oikeudenkäyntikuluineen on pahimmillaan tuhansia euroja.
Kenen kunniaa nyt on loukattu? Sailan jota ei ole olemassa?

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #27 : Joulukuu 13, 2021, 19:07:17 »
Rikosilmoitus:
"Tekisin rikosilmoituksen anonyymistä nettifoorumi Seksisaitista, jossa anonyymit kirjoittajat kirjoittavat muista anonyymeistä kirjoittajista, koska exäni on kirjoitellut siellä minusta ja ylläpito ei poista viestiketjua, vaikka niin käskin. Minulla ei siis varsinaisesti ole todisteita, että kyseessä on exäni, mutta varmaan on, koska kaikki anonyymit nettikirjoittajat eivät kehuneet minua, vaikka olen ihqu."
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2021, 19:08:49 kirjoittanut juhalin »

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #28 : Joulukuu 13, 2021, 19:12:18 »
Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #29 : Joulukuu 13, 2021, 19:13:57 »
Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.
Mutta käsitin, että nyt on kirjoiteltu anonyymeistä henkilöistä.

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #30 : Joulukuu 13, 2021, 19:14:07 »
Mut tsemppiä. Kovia tuomioita teillä edessä. Tulee iso lasku perässä. Kuinka montaa huoraa niilläkin rahoilla olisi voinut käydä köyrimässä..

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #31 : Joulukuu 13, 2021, 19:14:39 »
Kenelle nyt on tulossa tuomioita?

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #32 : Joulukuu 13, 2021, 19:16:51 »
Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.
Mutta käsitin, että nyt on kirjoiteltu anonyymeistä henkilöistä.
Tämä ketjuhan koskee minua ja on täynnä kunnianloukkauksia. Olen pyytänyt ketjun poistoa ja kun sitä ei tehdä niin poliisi hoitaa kyllä asian. Ei se sen kummempi asia ole. Koko saitti katoaa kun tarpeeksi todetaan rikoksia täällä. Niin on kadonneet kaikki muutkin huorausta koskevat saitit.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #33 : Joulukuu 13, 2021, 19:17:23 »
Mitähän lakipykälää tämä kohta vuoden esillä ollut ketju rikkoo johon asiasta ilmoittava on itsekin kirjoittanu vain kuukausi sitten?

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #34 : Joulukuu 13, 2021, 19:19:58 »
Kunnianloukkaus.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #35 : Joulukuu 13, 2021, 19:20:08 »
Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.
Mutta käsitin, että nyt on kirjoiteltu anonyymeistä henkilöistä.
Tämä ketjuhan koskee minua ja on täynnä kunnianloukkauksia. Olen pyytänyt ketjun poistoa ja kun sitä ei tehdä niin poliisi hoitaa kyllä asian. Ei se sen kummempi asia ole. Koko saitti katoaa kun tarpeeksi todetaan rikoksia täällä. Niin on kadonneet kaikki muutkin huorausta koskevat saitit.
Käsittääkseni olet anonyymi nettipersoona.

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: sailaslioor
« Vastaus #36 : Joulukuu 13, 2021, 19:22:16 »



Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.
Mutta käsitin, että nyt on kirjoiteltu anonyymeistä henkilöistä.
Tämä ketjuhan koskee minua ja on täynnä kunnianloukkauksia. Olen pyytänyt ketjun poistoa ja kun sitä ei tehdä niin poliisi hoitaa kyllä asian. Ei se sen kummempi asia ole. Koko saitti katoaa kun tarpeeksi todetaan rikoksia täällä. Niin on kadonneet kaikki muutkin huorausta koskevat saitit.

No kerrohan mikä tässä ketjussa oli kunnianloukkaus sinua kohtaan??

Taidat hoitaa sen asian paremmin itse kuin kukaan muu :D

Kaunis nainen olet, mutta kannattaa vähän rauhoittua tuon kirjoittelin kanssa.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: sailaslioor
« Vastaus #37 : Joulukuu 13, 2021, 19:25:06 »
Itseäni kiinnostaa, missä kohtaa ketjua Sailan kunniaa on loukattu. Itse ilmoitin kohteliaasti, etten aio koskaan käyttää Sailan palveluja, mutta eihän sellainen sentään kenenkään kunniaa loukkaa.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sailaslioor
« Vastaus #38 : Joulukuu 13, 2021, 19:25:16 »
Jos et ole kuka olet vuosia ilmoittanut olevasi niin toisen kuvien käyttö ilmoituksessa on rikos.

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: sailaslioor
« Vastaus #39 : Joulukuu 13, 2021, 19:26:57 »
Anonyymiys ei suojaa yhtään mitenkään rikosoikeudelliselta vastuulta. Päinvastoin nimimerkkien takaa huutelu saattaa korottaa tuomiota. Edelleenkin ip-osoitteet on varsin helppoa selvittää ja poliisi on hyvinkin kiinnostunut nettirikollisuudesta.
Mutta käsitin, että nyt on kirjoiteltu anonyymeistä henkilöistä.
Tämä ketjuhan koskee minua ja on täynnä kunnianloukkauksia. Olen pyytänyt ketjun poistoa ja kun sitä ei tehdä niin poliisi hoitaa kyllä asian. Ei se sen kummempi asia ole. Koko saitti katoaa kun tarpeeksi todetaan rikoksia täällä. Niin on kadonneet kaikki muutkin huorausta koskevat saitit.
Käsittääkseni olet anonyymi nettipersoona.
Mitä vittua sä jauhat tuosta anonyymiydestä kun se ei suojaa yhtään ketään siltä että syyllistyy rikokseen kirjoittaessaan ilman lupaa toisesta paskaa nettiin. Koita nyt tajuta että olet vastuussa teoistasi ja sun koneesi tai luurisi sijainti saadaan kyllä tarvittaessa selville. Vaikka miten huutelisit nimimerkkien takaa. 🤣🤣🤣 Minä olen yksityishenkilö lain mukaan. En julkkis. Vaikka sinä minut stalkkerina netin kautta tiedätkin.

Poistakaahan nyt tää ketju jo kun menee aivan vammaiseksi tämä touhu. Todella noloa ylläpidolta ja ennen kaikkea laitonta pitää tätä esillä vaikka olen useasti vaatinut jo poistoa. Poliisi palaa asiaan. Ottavat varmasti yhteyttä nopeasti kun kyse on huorasaitista.