Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?  (Luettu 8406 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #20 : Tammikuu 22, 2021, 09:06:02 »
Gradun tekijä kirjoittaa, että koko termi paritus on sekava tilkkutäkki kuin myös parituslaki.
Näin varmasti onkin. Koko parituslain voisi heittää romukoppaan vanhanaikaisena ja aikansa eläneenä, se ei ole nykypäivän todellisuutta. Ihmiskauppalaki sisältää jo seksityöhön pakotetut ihmiskaupan uhrit ja heitä ja ihmiskauppaan syyllistyneitä tulisi kohdella samojen pykälien mukaan kun vastaavia esim. ravintola- ja rakennusalalla. Nykyisellään parituslaki on turhake, joka rajoittaa ja haittaa itsenäisten seksinmyyjien ammatinharjoittamista.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #21 : Tammikuu 22, 2021, 09:35:24 »
Tässä kysellään nyt varmaankin ihmiskaupan uhreista? Koska paritus on ns. uhriton rikos, jossa uhrina on yhteiskunta ja hyötyjinä paritettu ja parittaja. Parituslaki onkin ihan typerä laki ja toivottavasti sille tehdään jotain pian.

Ihmiskaupan uhri on todennäköisemmin ulkomaalainen, muita epäilyttäviä seikkoja tässä tuotiinkin jo ilmi. Huomaa lauseen tarkka sisältö, ennenkuin tulet kommentoimaan "Voi olla suomalainenkin!"

No vaikka tässä uutisessa https://yle.fi/uutiset/3-11469938 on kyse ihmiskaupasta ja rikolliset syyllistyivät sekä ihmiskauppaan että uhrien paritukseen.
Kyllä tässä tapauksessa uhreja olivat harhautetut ja eri keinoin pakotetut paritetut.
Mutta tuossahan syytenimike onkin ihmiskauppa. Anniina kommentoi pelkkää paritusta.
En nyt ihan äkkiä keksi miten yhteiskunta tuosta kärsi muuten kun rikollisten suhteen yleensäkään.
Ainakin verotuloja jäi varmasti saamatta.
Perfektionisti.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #22 : Tammikuu 22, 2021, 09:36:17 »
Toi gradu vaikuttaa aika hyvältä, pitääkin lukasta se ajatuksella läpi jossain välissä.😊
Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #23 : Tammikuu 22, 2021, 09:52:53 »
^Johdanto ja yhteenveto jo kertoo paljon 😊 Laiskana luen ne ensin ja ehkä joskus tavaan kokonaan.

Noin yleensä keskustelut täällä (keskustelun aloitus), lehtiartikkeleissa ja lainsäätäjien esiintuloissa sekoittavat iloisesti parituksen ja ihmiskaupan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 687
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #24 : Tammikuu 22, 2021, 14:39:07 »
Aha ok, siis muijalla ei ole Laudaturia englannissa --> paritettu.

Selvä.

Excellent, alan kantaa yo-todistusta horokassissa mukana.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #25 : Tammikuu 22, 2021, 14:47:39 »
Minulla oli vaan B englannissa, sekin tuli onnessaan ruksimalla oikeat vaihto-ehdot. ;D Todennäkösesti olen paritettu huora.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #26 : Tammikuu 22, 2021, 16:13:36 »
Tää on yksinkertainen juttu. Jos huoralla on kirjoitusvirheitä niin se on paritettu.
Tein vähän tutkimustyötä ja nyt jompikumpi on paritettu. Nina tai MariaEnkeli

Nina kirjoitti - resque koira
MariaEnkeli kirjoitti - rescue koira

 :sheep:  :sheep:  :sheep:  :sheep:
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #27 : Tammikuu 22, 2021, 16:19:56 »
Joo minä se oon ;D Nyt pitäisi vielä löytää sutki parittaja, kun paritettava on jo valmiina.
Äikästä tuli kyllä ällä, mutta sitähän tässä ei kysytty.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #28 : Tammikuu 22, 2021, 16:48:30 »
Joo minä se oon ;D Nyt pitäisi vielä löytää sutki parittaja, kun paritettava on jo valmiina.
Äikästä tuli kyllä ällä, mutta sitähän tässä ei kysytty.

Mä voin alkaa. Ihan ekaks mä meen autokauppaan ja ostan sun rahoillas uuden auton, sellasen pimpwagonin. Sit kultasen rolexin, paksun kultaketjun kaulaan, Armanin puvun, Stetsonin, havannalaisen sikarin suupieleen sekä uudet aurinkolasit. Puuttuukohan listalta vielä jotain? 🤔 Ai joo, soopeliturkki vois olla komee päällystakkina näin talvella ;D

Sit mennään yhdessä hienoon ravintolaan (sun rahoillas) ja mä tilaan. ”Tarjoilija! Mulle Chateubriand ja huoralle puuroo!”  :drinking:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2021, 16:51:07 kirjoittanut Metsis »

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #29 : Tammikuu 22, 2021, 17:05:38 »
Puuttuukohan listalta vielä jotain? 🤔 Ai joo, soopeliturkki vois olla komee päällystakkina näin talvella ;D

Luin, että 'seepeliturkki'😳 Ton parittajan kanssa ei ryppyillä!
#maksuseksionihanaa

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #30 : Tammikuu 22, 2021, 17:11:41 »
Puuttuukohan listalta vielä jotain? 🤔 Ai joo, soopeliturkki vois olla komee päällystakkina näin talvella ;D

Luin, että 'seepeliturkki'😳 Ton parittajan kanssa ei ryppyillä!

Hui!! Onneks oli soopeli vaan 😁
Amator

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #31 : Tammikuu 22, 2021, 17:15:16 »
Seepeli saa nukkua yönsä rauhassa. Soopelilla on kallis karva ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #32 : Tammikuu 22, 2021, 17:41:11 »
Mä voin alkaa. Ihan ekaks mä meen autokauppaan ja ostan sun rahoillas uuden auton, sellasen pimpwagonin. Sit kultasen rolexin, paksun kultaketjun kaulaan, Armanin puvun, Stetsonin, havannalaisen sikarin suupieleen sekä uudet aurinkolasit. Puuttuukohan listalta vielä jotain? 🤔 Ai joo, soopeliturkki vois olla komee päällystakkina näin talvella ;D
Sit mennään yhdessä hienoon ravintolaan (sun rahoillas) ja mä tilaan. ”Tarjoilija! Mulle Chateubriand ja huoralle puuroo!”  :drinking:

No oikein kiva. Minun parittajan tärkein tehtävä on siivoaminen, pyykinpesu ja koirien kusettaminen. Autoa et tarvitse, kun asun keskustassa. Jos minua väsyttää, niin joudut suihkussa pesemään hiukset, ajamaan karvat ja meikkaamaan minut. Asiakkaan aikana olet lasitetulla parvekkeella koirien kanssa, siellä on lämmitin.
Rolexit ja kultaketjut ei sovi minun parittajan imagoon, saat olla ilman. Minulla on kyllä pitkä susiturkki, saat käyttää sitä pakkasella. Ruokaetu on työpaikan puolesta, vaihdellen Pirkka-sarjan keittoja ja muita mikroaterioita.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #33 : Tammikuu 22, 2021, 17:46:40 »
^ Eiiiii tämä bisnes nyt näin toimi... Tuohan on ihan semmoinen perinteinen ”ukko ulkoruokinnassa” - diili. Ennenkin on uhkailtu moisella. Otin avioeron ::)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #34 : Tammikuu 22, 2021, 17:49:30 »
^
Siksi vähän ihmettelinkin, että mikä itsemurhakandidaatti toi Metsis oikein on ;D

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #35 : Tammikuu 22, 2021, 20:11:51 »
Joo minä se oon ;D Nyt pitäisi vielä löytää sutki parittaja, kun paritettava on jo valmiina.
Äikästä tuli kyllä ällä, mutta sitähän tässä ei kysytty.

Mä voin alkaa. Ihan ekaks mä meen autokauppaan ja ostan sun rahoillas uuden auton, sellasen pimpwagonin. Sit kultasen rolexin, paksun kultaketjun kaulaan, Armanin puvun, Stetsonin, havannalaisen sikarin suupieleen sekä uudet aurinkolasit.
No, sitten voidaan sanoa yhtä hyvin myös -jos olet töissä jossain yrityksessä töissä- että yrityksen omistajat ostaa sun rahoilla auton, rolexin ja jne.  ;D
Sit mennään yhdessä hienoon ravintolaan (sun rahoillas) ja mä tilaan. ”Tarjoilija! Mulle Chateubriand ja huoralle puuroo!”  :drinking:
Puuro on hyvää ja terveellista.  :weightlifting:
Perfektionisti.

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #36 : Tammikuu 22, 2021, 22:41:25 »
Kannatan lakia, että jos turskan taustalta paljastuu pihtaava vaimo, tulisi huoran maksaa tuskalle satku panosta.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #37 : Tammikuu 22, 2021, 22:44:19 »
^ Ei vaan vaimon maksaa miehen huorissakäynti ;D

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #38 : Tammikuu 22, 2021, 22:50:18 »
Koska edellinen postaukseni poistettiin niin tässä uusi!
Tulkitaako paritukseksi sellainen, että  tarjotaan hakupalvelu panemaan ja myös ilmeisesti takaisin kyyti panon jälkeen?  En mainitse tässä ketään nimeltä enkä mitään väriä myöskään!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä voi arvella että asialla on parittaja?
« Vastaus #39 : Maaliskuu 20, 2021, 16:40:33 »
Ylikonstaapeli Häggström antoi iltapäivälehteen lausunnon.

Suomessa seksin ostaminen ja myyminen eivät ole rikoksia, kunhan kyseessä ei ole seksin ostaminen alaikäiseltä tai ihmiskaupan tai parituksen uhrilta. Prostituutioon erikoistunut ylikonstaapeli Häggström on kriittinen sen suhteen, että seksinostaja pystyisi arvioimaan seksinmyyjän taustat.

– Se on täysin mahdotonta. Ei kukaan kerro ilmoituksessa olevansa ihmiskaupan uhri. Kaikki näyttää siltä, että seksinmyyjä tekee sitä vapaaehtoisesti: ilmoituksissa on seksikkäät kuvat ja hymy huulilla. Poliisi voi tutkia, milloin kyse on ihmiskaupasta, mutta seksinostaja ei milloinkaan pysty tekemään tätä arviota itse, Häggström sanoo.”
kuvagalleria

**** Helsingissä****