Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys  (Luettu 2485 kertaa)

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« Vastaus #60 : eilen kello 19:57:37 »
^Mulle aivan sama vaikka katsoisitte. Nopeasti laskien foorumilla kirjoittaa beljä tai viisi pt:tä jotka sekä tietävät siviilinumeroni että lisäksi osaavat yhdistää sen tähän foorum-nimimerkkiini. En ymmärrä mitä he tekevät nimitiedollani ja tuskin vain yksikään sitä on sen kummemmin ajatellut vaikka sen jossakin tiedustelussa olisivatkin nähneet.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #61 : eilen kello 21:43:02 »
Kaikista tärkeintä itselleni on kuitenkin se, että olen oman osani stigmasta kantanut. En kaipaa yhtään miestä selittämään minulle miten tulenarka aihe joku seksinostaminen on. En ota asiakkaita vastaan, jotka kyselevät talon numeroa sen takia, koska tuttu asuu samalla kadulla ja miten sitä sitten selitellään että missä sitä oltiin. Jos olen epäluotettava jonkun mielestä niin luokseni ei ole pakko tulla.

Ei tässä ole kyse vähäisimmässäkään määrin stigmasta tai sen ylläpitämisestä eikä seksinoston tulearkuudesta, vaan puhtaasti tästä:
Syy siihen, että ei halua nimeään kertoa tai varausmaksua maksaa on vain yksinkertaisesti se että palveluntarjoajissa on myös huijareita. Ja riski väärinkäytöksiä on iso. - - En oikein ymmärrä miksi moni PT ihmettelee tätä.

Myyjät tietävät, että asiakkaissa on kaikenlaista hiihtäjää, joukossa paljon epäluotettavia ja hankalia tyyppejä, jotka muodostavat myyjälle riskin. Samaan aikaan joiltakin myyjiltä tuntuu unohtuvan, että ihan sama juttu on myyjäpuolella - siellä on myös kaikenlaista yrittäjää. Eivät kaikki myyjät ole vastuullisia ja luetettavia, vaikka itse olisit.   Nykymaailmassa on sinisilmäistä ja naiivia luottaa täysin tuntemattomiin ihmisiin, joita ei ole koskaan tavannut ja jotka on löytänyt tyyliin netistä. Se opetetaan jo lapsille. Ei siinä ole kyse mistään juuri tiettyyn myyjään henkilökohtaisesti kohdistuvasta epäluottamuksesta, ihmettelen, että siihen sillä tavalla joku myyjä suhtautuu.

Eihän kukaan myyjä luota sokkona ennestään tapaamattomiin (tai edes ennestään tavattuihin) asiakkaisiinkaan - jokaisella vähänkin kokeneella myyjällä on käytössään turvallisuusrutiineja, joita noudatetaan poikkeuksetta jokaisen asiakkaan kohdalla, eikä siinä ole mitään henkilökohtaista epäluottamuslausetta jotain tiettyä asiakasta kohtaan. Se on vain täysin normaalia ja kaupunkilaisjärkistä varovaisuutta myyjiltä. Miksi myyjä sitten näkee epäluottamuksena sen, jos asiakaskin haluaa noudattaa tiettyjä turvallisuusrutiineja?

Kyse on myös tästä:
Pääsääntöisesti luotan, että pt:illä jotka kirjoittaa tänne säännöllisesti ei ole sillä hetkellä intressiä tehdä mitään epäammattimaista. Riskit mitä kuvittelen liittyy käytännössä siihen, että se mun antama henkilötieto jää pt:lle johonkin talteen kun pt:n elämäntilanne muuttuu. Uskonnollinen herätys, mustasukkainen puoliso, huumeet, mitä näitä nyt on. Pt joka tänään puhkuu innostusta ja ammattietiikkaa voi vuoden päästä olla poissa alalta ja ihan muut prioriteetit.

Tuota on myös tapahtunut ja myös täällä kirjoitteleville pt:lle. Ja elämänhallintansa joskus myöhemmin esim. päihteiden, rahaongelmien yms. takia menettänyt pt, jolla on nippu asiakkaiden henkilötietoja talletettuna on ilman muuta potentiaalinen riski, joka on myös realisoitunut. Ja ylipäätään on naiivia uskoa, että jokainen myyjä pitää asiakkaiden numerot ja nimet vain itsellään - kyllä niitä jotkut jakelevatkin. Ja vaikka eivät jakelisi, yleisesti tunnustettu viisaus on kuitenkin tämä:
Nykypäivänä ei voi tosiaan tietää mihin ne tiedot viime kädessä päätyy, siksi on paljon helpompi minimoida annetut tiedot ettei niistä aiheudu lopulta kenellekään ongelmia.
Tuossakaan^ harrypotterin jakamassa yleisessä elämänviisaudessa ei ole stigman häivääkään - se on vain puhtaasti realismiin perustuvaa viisautta.

Mitä tulee siihen, että "En ota asiakkaita vastaan, jotka kyselevät talon numeroa sen takia, koska tuttu asuu samalla kadulla ja miten sitä sitten selitellään että missä sitä oltiin.", niin mikä ongelma se on, jos asiakas haluaa pitää seksiseikkalunsa yksityisasiana, josta ei tarvitse kavereiden kysellä? Ei siinäkään ole kyse stigmasta vaan siitä, että aika monille ihmisille seksiasiast nyt vain sattuvat olemaan yksityisiä asioita, jotka eivät kuulu muille.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:46:28 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #62 : eilen kello 21:54:28 »
Summa summarum. Me selkeesti nyt jakaudutaan kahtia ja se on ihan fine myöskin, jokaiselle jotakin 💌
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #63 : eilen kello 22:09:02 »
^itse asiassa luulen, että tässä jaetaan pääosin sama huoli ja tarve myyjien ja ostajien kesken, nimittäin huoli ja tarve turvallisuudesta.

Tämä on ollut hyvä lanka jossa on pysytty sivukaupalla aloituksen asiassa ja pääosin aika asiallisesti pystytty vaihtamaan monipuolisesti näkökulmia lajiin olennaisesti liittyvästä asiasta ja siten ehkä myös avartamaan ymmärrystä tiskin molemmin puolin. Kiitokset jo tässä kohtaa aloittajalle ja toisille keskustelijoille. Ja antaa keskustelun jatkua.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #64 : eilen kello 23:26:45 »
Summa summarum. Me selkeesti nyt jakaudutaan kahtia ja se on ihan fine myöskin, jokaiselle jotakin 💌

Niin, en tiedä ollaanko tässä nyt niin kahtia jakauduttu. Jos ollaan niin ainakaan minä en osaa sanoa kummalla puolella olen. Mulle tää anonymiteetti ei ole mikään kuolemanvakava asia, mutta ymmärrän, että joillekin se voi olla tärkeämpää. Ymmärrän myös hyvin tänne kirjoittaneiden myyjien pointteja.
Joka tapauksessa, tää on hyvä keskustelu, ja tänne on tullut paljon hyviä pointteja. Herättänyt paljon ajatuksia.