Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi uusi Mersu ja käytetty Dacia on saman hintainen maksetussa seksissä  (Luettu 9842 kertaa)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mä vielä palaan tähän. :)

Oon itse ajatellut, että hinnalla kilpailu tällä alalla ei ole oikein mistään näkökulmasta fiksua.

Jos joku tahtoo parikymppisen/bbw:n/45v milfin/ankaran dominan/isotissisen/alle 160 senttisen/tummaihoisen/eksoottisen/mallin näköisen/jne palveluntarjoajan, hän ei tule mun asiakkaaksi, vaikka olisinkin vähän edullisempi. Miksi siis olisin? Etenkin kun kuitenkin löytyy niitä, jotka sitten taas haluavat ostaa mun palveluitani sillä hinnalla, jolla myyn.

Itsensä brändääminen "halvimmaksi vaihtoehdoksi" tällä alalla myös aivan 100% varmasti vaikuttaa siihen, millaiset ihmiset valikoituvat asiakkaiksi. Koskapa huoraamista tekee väkisinkin omalla persoonallaan ja tapaamiset ovat intiimejä ja niissä laittaa itsensä likoon, minä ainakin tapaan tosi paljon mielummin asiakkaita, jotka ovat valinneet minun palveluni jostain muusta syystä, kuin siitä, että se olisi halvin. Näin toimien pidän samalla huolta omasta hyvinvoinnistani.

Yritysstrategioita on monenlaisia. Maalikko kuvittelee usein, että hintakilpailu on jotenkin autuomaattisesti onnelliseksi tekevä, mutta ei se ole.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Ilona sanoi asian juuri niin kuin se on.  :inlove:

Itse kuulun seksinmyynnin marginaaliryhmään ulkonäöllisesti. Enkä usko että petite ihailijat saisivat riittävästi minun palveluista irti vaikka tarjoaisin puoli-ilmaista.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9127
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^^ ja ^ Aivan täydelliset vastaukset. Tarjoisin mimmeille illan mutta toinen ei taida tulilientä litkiä ja varaa mulla on vaan liiderin punaiseen kaljaan. Miinuksena vielä sekin että olen vittuimoista seuraa ja ilkeä ja haisen pahalle.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^^^ ja ^^ Tokihan tuon näkökulmankin ymmärtää, jos palveluntarjoajan asemaan asettuu. Ehkä joku asiakas valitsee juuri tietyn palveluntarjoajan, kun tästä niin kovasti tykkää. Toisaalta, eivätpä ne naiset nyt niin hirveän erilaisia ole...

Jokunen vuosi sitten markkinoilla oli enemmän korkeatasoisia tyttöjä, joilla oli hieman erilaiset hinnoitteluperiaatteet, mutta jotka olivat muuten palveluntarjojina samantasoisia, siis todella hyviä. Joillain perushinta oli edullisempi, joillain esim. pitkien tapaamisten hinta huomattavasti edullisempi, joillain hintaan kuului ns. ekstroja jne. Jos kaikki kuitenkin ovat mukavia ihmisiä ja hyviä seksipalvelujen tarjoajia, niin miksi asiakas valitsisi sen kalleimman? Mistään polkuhinnoista saati jostain narkkarien taksoista en silti puhu.

Kyse ei ole kuitenkaan mistään tyttöystävästä, joka olisi se ”ainoa oikea” ja korvaamaton, vaan seksipalvelua myyvistä ihmisistä, ihan niinkuin alan ihmiset itse korostavat. Jos parturi A tekee halvemmalla yhtä hyvää työtä ja on yhtä mukava kuin parturi B, niin ainakin itse menen parturille A. Tinkinyt en ole koskaan, kun ei se kuulu alan etikettiin ja on loukkaavaa.

Simple as that. No hard feelings, darlings :inlove:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15487
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Miksi kaupan logiikka ei toimi seksin ostamisessa?

Koska kaupassa ei ole seksiä myytävänä.


Itse valitsen tietysti mersun.
Niin minäkin, vain juntit valitsee volkkarin.

Tottakai on erinäköisiä makuja ja vaikka joku ei ole minun mieleen ollenkaan, niin voi olla jollekin toiselle paras.
Tämäkin on juuri näin.

Samoin itse asiakaspalvelu erot on yhtä isot
Vieläkin  ollaan totuudessa.

kuin vaikka peruna on sama nakkikioskin makkaraperunoissa ja Kämp A la carte lisukkeena.
Nyt ollaankin sitten jo vahvasti hakoteillä.
Nakkikioskit tai muut vastaavat paikat hankkivat halvimman mahdollisen tuotteen, joka ani harvoin on edes kotimainen. Kämp hankkii perunansa aikalailla eri tavalla, kuten tekee monet muutkin carte ravintolat.

Tottakai kauppa käy eri vauhtia, mutta varmasti asiakkaita riittää molemmilla.
Niin se on.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi

Koska me täällä huoramafiassa laajensimme keskiviikkona autobisnekseen.

Ja ensi viikolla on... "neuvottelut" ravintolapuolen kanssa. Esitämme heille ja heidän perunoilleen tarjouksen, josta eivät voi kieltäytyä.


Shhh! Eikö me sovittu, että ei paljasteta meidän viisivuotissuunnitelmaa täällä.

Sori, minun on täytynyt herpaantua tuossa vaiheessa kokousta. Miksi vedämme pullakahvit aina kokouksen aluksi silloin, kun käsittelemme kaikkein tärkeimmät asiat? Kyllähän minä siinä pysyn skarpisti mukana, kun puhutaan kauppasaarroista, "poistolistoista" sun muusta kiinnostavasta, ja kun kahviakin vielä on. Sitten kun juuri hiilariväsyn alkaessa siirrytään vähäpätöisempiin juttuihin, kuten panttivankien kidutusreklamaatioihin ja kikkelinirrotuskaluston vuosihuoltoihin, niin kerrankos sitä torkahtaa. Mitä jos otetaan tästedes kokoustauko siihen keskelle ja vedetään munkkipossut vasta siinä?

No tosissaan, Ilonahan sen sanoi, että palveluntarjoajan "laadun" perusteella hinnoittelu ei oikein ole mahdollista, saati järkevää. Ja mikä tulee asiakaspalvelun laatuun, niin sekin on osin mielipidekysymys.

Sen lisäksi palveluntarjoajan itse on hankala tietää, mikä on yleisesti hyvää asiakaspalvelua ja mikä taas ei, koska asiakkailla on niin monenkirjavia odotuksia, ja maksullisessa seksissä yleinen käsitys työn ja siviilin välillä on aika hämärä. Asiakaspalvelussa joutuu jatkuvasti hakemaan omaa paikkaansa asiakkaan miellyttämisen ja omista oikeuksistaan kiinnipitämisen välillä, ja jokainen joutuu keksimään siihen ihan omat toimintatapansa, koska seksityössä ei pahemmin TET-viikkoja järjestellä. Omaa asiakaspalveluaan voi parantaa lähinnä kokemuksella, mikä ei usein toteudu, sillä käsittääkseni suurin osa palveluntarjoajista on alalla vain lyhyen aikaa.

Jokainen sitten panostaa asiakaspalvelussaan siihen, minkä itse näkee toteutuskelpoisuuteensa nähden kannattavimmaksi. Itselläni painopisteitä ovat ajanvarauksessa selkeys, helppous sekä täsmällisyys, ja paikan päällä hymyily, aktiivisuus sekä hyvät peseytymisolosuhteet. Eikä hinnastossa silti ole kyse siitä, miten ajattelen itse suhtautuvani toisiin palveluntarjoajiin, vaan siitä, millä hinnalla näen mielekkääksi vuokrata tätä omaa reikäkalustoani.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2021, 14:21:55 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
...Ulkonäkö on sivu seikka ja makuasia, yleisesti puhun kokemuksen kokonaisuudesta. Johon sisältyy tietysti asenne, hygienia, lakanat laittautuminen ja paikka. Miksi siis panostaa jos palvelutason nostaminen ei nosta hintoja...

Onhan eri palveluntarjoajilla jonkin verran vaihtelua hinnoissa, mutta se ei taida perustua noihin manitsemiisi asenteeseen, hygieniaan, lakanoihin, laittautumiseen tai paikkaan. Uskoisin, että "ammattimaisesti" seksiä menestyksellisesti myyvällä nuo asiat ovat automaattisesti kunnossa. Jollain random harrastelija hupakolla tai alkon tai kaman voimalla huoraavalla ei välttämättä. Kaikki ostajat eivät välitä noista asioista, mutta silti ainenkin minä haluan pitää niistä kiinni jo ihan oman viihtyvyyden ja onnistuneen tapaamisen vuoksi. Minulla hinnoittelu perustuu vain ja ainoastaan siihen, että olen päättänyt mihin hintaan myyn. Muiden hinnat ei vaikuta minun hintoihin, minun pillu, minun hinnat. Kysynnän perusteella olen hinnoitellut pilluni oikein, siinä on jonkun Penan vähän turha tulla kertomaan, että Lissulta saa halvemmalla. Minua ei siis yhtään kiinnosta mihin hintaan Lissu myy toosaansa.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mä vielä palaan tähän. :)

Oon itse ajatellut, että hinnalla kilpailu tällä alalla ei ole oikein mistään näkökulmasta fiksua.

Jos joku tahtoo parikymppisen/bbw:n/45v milfin/ankaran dominan/isotissisen/alle 160 senttisen/tummaihoisen/eksoottisen/mallin näköisen/jne palveluntarjoajan, hän ei tule mun asiakkaaksi, vaikka olisinkin vähän edullisempi. Miksi siis olisin? Etenkin kun kuitenkin löytyy niitä, jotka sitten taas haluavat ostaa mun palveluitani sillä hinnalla, jolla myyn.

Itsensä brändääminen "halvimmaksi vaihtoehdoksi" tällä alalla myös aivan 100% varmasti vaikuttaa siihen, millaiset ihmiset valikoituvat asiakkaiksi. Koskapa huoraamista tekee väkisinkin omalla persoonallaan ja tapaamiset ovat intiimejä ja niissä laittaa itsensä likoon, minä ainakin tapaan tosi paljon mielummin asiakkaita, jotka ovat valinneet minun palveluni jostain muusta syystä, kuin siitä, että se olisi halvin. Näin toimien pidän samalla huolta omasta hyvinvoinnistani.

Yritysstrategioita on monenlaisia. Maalikko kuvittelee usein, että hintakilpailu on jotenkin autuomaattisesti onnelliseksi tekevä, mutta ei se ole.

Repupyssy juntturissa, mutta Ilona kyllä tiivisti mun ajatukset.

Tässä tapauksessa kuitenkin puhutaan tuotteesta (sallinette ilmaisun), joka olis varmaan tavallisten naisten kohdalla verrattavissa jalkahoitoon, hierontaan tms itsensä hemmotteluun, jonka mies ostaa itselleen.
Jos haluaa Maijaa, niin sillon ei maksa Pirkolle. Ja maksaa ihan sen hinnan mitä Maija pyytää.
Maija myy omaa aikaansa ja Esko haluaa ostaa sitä.

Makuja on monia ja toisen luxus on toisen roska.
Tää on sinänsä melko absurdi kysymys, sillä yrittäjä määrittelee aina oman hintansa ja asiakas päättää haluaako ostaa ko hyödykkeen sillä hinnalla vai kysyykö tuotteen hintaa toisaalta. Aina.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua

Viksuja vastauksia neudoilta.👍 Se on just noin että jos haluan tavata Maijaa niin se on ihan sama mitä Pirkko mahdollisesti velottaisi.

Ja se on myös hyvin pitkälle sama mulle paljonko Maija velottaa ajastaan joltain toiselta asiakkaalta. Mua kiinnostaa vain se mitä mun pitää maksaa. Jos joku saa eri hintaan niin sitte saa, ei kuulu mulle.
Amator

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^ Sitä ei tule tapahtumaan niin ei tarvitse varmaan sen syvemmälle mennä siihen ajatukseen.
Sinä sen ajatuksen esitit.

Niin esitinkin, ja nyt totesin että sellaista ei tule tapahtumaan  :headbang:
Niin, korjasin vain virheen ajattelussasi. Ei siitä nyt kannata yöuniaan menettää.

Mihin perustat väitteesi? Tarjonnan lisääntymisen esteet ovat mielestäni lähinnä poliittisia. Tarjontaa saataisiin helposti lisättyä mm. höllentämällä aikansa elänyttä parituslakia, perustamalla bordelleja ja helpottamalla ulkomaisten palveluntajoajien saapumista ja työskentelyä täällä.

Tämähän on nähty esim. Saksassa, jossa tarjontaa on paljon koska olosuhteet on tehty suopeammaksi. Hinnat ovat keskimäärin alhaisemempia vaikka palkkataso yleisesti on korkeampi kuin Suomessa.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
^ En mä yöuniani menetä. En nyt jaksa noin fiksuja pohdintoja  :sheep:

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
En ajatellut alennuksia tai huutokauppaa, vaan olisin valmis maksamaan enemmän. Olen etsinyt premium,vip ym. Onhan 100€ 30 min hyvin edullista ja kun menen syömään niin olen valmis maksamaan kotiruokaa huomattavasti paremmasta ateriasta, hyvissä puitteissa.

Kaikki on sopeutuneet tilanteeseen, missä määräytyy olettaisin isommissa euroopa kaupungeissa, koska hinta on lähes sama kaikialla. En karsasta ollenkaan ajatusta että maksaisin vaikka tuplat, olosuhteista ja että en olisi paivän 11 asiakas ja väsynyt ihminen yrittäisi pitää hymyä ja asennetta. Muttenkin homma on mennyt vaikeaksi, kun olen päättänyt väistellä owoja gimmejä ja muita ilman suojaa tarjoavia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9127
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kyse ei ole kuitenkaan mistään tyttöystävästä, joka olisi se ”ainoa oikea” ja korvaamaton

Tästä tuli mieleen...en tiedä miksi tuli mutta tuli. Niin, siis tuli mieleen kun yksi kultsu pyysi että laittaisin tauluja seinälle. Sanoin "onnistuu jos saan persettä tällä viikolla" Kultsu siihen iloisesti "ihanaa rakas. kiitos. tietenkin saat"

Olisit nähnyt sen ilmeen kun vedin karhun kolmosen ykkösellä alas, röyhtäsin komeasti ja sanoin "hyvä juttu, tänään on nimittäin sunnuntai"
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
En ajatellut alennuksia tai huutokauppaa, vaan olisin valmis maksamaan enemmän. Olen etsinyt premium,vip ym. Onhan 100€ 30 min hyvin edullista ja kun menen syömään niin olen valmis maksamaan kotiruokaa huomattavasti paremmasta ateriasta, hyvissä puitteissa.

Kaikki on sopeutuneet tilanteeseen, missä määräytyy olettaisin isommissa euroopa kaupungeissa, koska hinta on lähes sama kaikialla. En karsasta ollenkaan ajatusta että maksaisin vaikka tuplat, olosuhteista ja että en olisi paivän 11 asiakas ja väsynyt ihminen yrittäisi pitää hymyä ja asennetta. Muttenkin homma on mennyt vaikeaksi, kun olen päättänyt väistellä owoja gimmejä ja muita ilman suojaa tarjoavia.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
En ajatellut alennuksia tai huutokauppaa, vaan olisin valmis maksamaan enemmän. Olen etsinyt premium,vip ym. Onhan 100€ 30 min hyvin edullista ja kun menen syömään niin olen valmis maksamaan kotiruokaa huomattavasti paremmasta ateriasta, hyvissä puitteissa.

Kaikki on sopeutuneet tilanteeseen, missä määräytyy olettaisin isommissa euroopa kaupungeissa, koska hinta on lähes sama kaikialla. En karsasta ollenkaan ajatusta että maksaisin vaikka tuplat, olosuhteista ja että en olisi paivän 11 asiakas ja väsynyt ihminen yrittäisi pitää hymyä ja asennetta. Muttenkin homma on mennyt vaikeaksi, kun olen päättänyt väistellä owoja gimmejä ja muita ilman suojaa tarjoavia.

Ai jaa, vai ei owot ja cimmit kelpaa :whipping:
Ei vaan. Onhan noita paljon lähinnä kotimaisia naisia, jotka tekee myös muita töitä tai opiskelee ja ottaa vaan yhden asiakkaan silloin tällöin monet omassa asunnossaan, toisilla lukee suuseksisuojat ym. härpäkkeetkin.
Keikkahutsulle sinun pitää maksaa koko päivä ja istua rappukäytävässä kyttäämässä jos haluat olla varma, että et ole päivän 11:sta asiakas. Ja ainahan keikkahutsu voi ilosesti hymyillen kertoa kuinka ihanaa on kun tulit päivän ekaksi asiakkaaksi. Jos siitä tulee sinulle hyvä mieli, niin kehoitan kaikkia hutsuja lisäämään V.I.P. liitteen nimeensä, myymään neitsyytensä ja nostamaan puolella hintaa.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2683
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Toyotamainen luotettavuus on myös tärkeää. Käynnistyy aina eikä tartte koko ajan säätää ;D


Mazdat oli kanssa ainakin takavuosina pirun luotettavia autoja, vähän ruosteherkkiä vaan :sheep:
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kyse ei ole kuitenkaan mistään tyttöystävästä, joka olisi se ”ainoa oikea” ja korvaamaton

Tästä tuli mieleen...en tiedä miksi tuli mutta tuli. Niin, siis tuli mieleen kun yksi kultsu pyysi että laittaisin tauluja seinälle. Sanoin "onnistuu jos saan persettä tällä viikolla" Kultsu siihen iloisesti "ihanaa rakas. kiitos. tietenkin saat"

Olisit nähnyt sen ilmeen kun vedin karhun kolmosen ykkösellä alas, röyhtäsin komeasti ja sanoin "hyvä juttu, tänään on nimittäin sunnuntai"

Röh röh  :headbang:

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
En karsasta ollenkaan ajatusta että maksaisin vaikka tuplat, olosuhteista ja että en olisi paivän 11 asiakas ja väsynyt ihminen yrittäisi pitää hymyä ja asennetta. Muttenkin homma on mennyt vaikeaksi, kun olen päättänyt väistellä owoja gimmejä ja muita ilman suojaa tarjoavia.

Mä tiedän, miksi näitä kutsutaan. Avioliitto + kotirouva. Maksaa saa tosiaan vaikka tuplasti, eikä kattoa oikeastaan ole. Toisaalta mistäs voi olla varma, ettei Putki-Pena käy päivällä rassaamassa röörejä?  ;D

Edit. Eikä yleensä ole pelkoa owosta ja cimistä...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2021, 17:58:01 kirjoittanut Metsis »

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7882
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
... olen päättänyt väistellä owoja gimmejä ja muita ilman suojaa tarjoavia.

Mä tiedän, miksi näitä kutsutaan. Avioliitto + kotirouva. Maksaa saa tosiaan vaikka tuplasti,...
 Eikä yleensä ole pelkoa owosta ja cimistä...

Kyllä owoa sentään joskus on löytynyt pitkäaikaisesta siviilistäkin. Kaikki loppuu aikanaan.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa courtesan

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • ** Piristää muiden päivää
Huora voi olla, kunhan ei ole halpa huora.

Kerran eräs fiksu kollega sanoi, että meidän tuntitaksassa on sisällytettynä myös kaikki se, mitä merkitsee olla maksullinen nainen yhteiskunnassa.  :stiletto:
Helsinki