Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karwaselkä  (Luettu 1359 kertaa)

Poissa johan molli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Karwaselkä
« : Huhtikuu 28, 2021, 20:44:21 »
Laitoin tämän nyt tänne osioon kun en ollut varma mihin aihe kuuluu.
Oletetaan että asiakkaalla (mies) on erittäin karvainen selkä ts. viidakko/enemmän karvoitusta kuin palvelun tarjoajalla pillussaan.
 Onko suotavaa että asiakas pitää tapaamisen aikana puseroa yms. ettei PT häiriinny aktin aikana?
 Entä jos jää tapaamisen lopussa aikaa yleiseen jutteluun voiko PT sheivata siinä sivussa asiakkaan selän jos asiakas tuo mukanaan välineet?
Kaverin puolesta kysyn. ::)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Karwaselkä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 28, 2021, 20:48:31 »
Harvemmin avaan näitä PT ketjuja, mutta nyt oli pakko katsoa, että tarjoaako joku karvaselkä PT palvelujaan vai onko turskalla fetissi karvaselkäisiin naisiin. Jatkakaa

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Karwaselkä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 28, 2021, 23:02:00 »
Kaverille terkkuja että karvaisuus on ihan luonnollista eikä häiritse ollenkaan, päinvastoin :)
Olen joskus ihmetellyt miksi asiakas ei riisu paitaa pois, joku on ihan pitänyt kiinni paidasta kun yritin varovasti vihjata tai riisua sitä. Sekin on ok, ihan miten itse tuntuu mukavammalta.

Sheivaaminenkin onnistuu ainakin minulta. Kiva jos kysyy etukäteen niin voidaan varautua. Siitä ei joudu mappi ö:hön.

Eli lyhyesti, missään nimessä ei pidä hävetä omaa ulkonäköään!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2021, 23:04:06 kirjoittanut Golddigger »

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Karwaselkä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2021, 07:35:24 »
Grauh ♥ karvaiset miehet on niiiiin seksikkäitä ♥ Mitä karvaisempi, niin aina parempi. Ja kyllä sheivauskin onnistuu, kannattaa tosin sanoa siitä aikaa varatessa kuitenkin. Ei ole montaa päivää kun sanoin yhdelle jonka rintakarvoja rapsuttelin että jätäkkin tämä rintaturkki mulle tänne niin saatiin hyvät naurut, emmä nyt ihan jokaselle niin sanoisi mutta meillä synkkasi huumori yksiin.