Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä  (Luettu 26117 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #60 : Tammikuu 23, 2021, 11:12:56 »
Ei mitään haukkuja. Sinä olet vanhan opin huora. Nuoria, tiedostavia ja älykkäitä tyttöjä tulee markkinoille ja he eivät enää suvaitse itsensä dissaamista. Siksi sanoisinkin sinulle, että älä sinä tyrki heille omia ennakkoluulojasi.
Olen ihan varma, että maailma ja Suomi muuttuu seksin ostamisen suhteen. Pelkästään lukemalla foorumia sen voi havaita.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #61 : Tammikuu 23, 2021, 11:23:48 »
Nyt on kuulkaa niin, että me ollaan Ninan kanssa jostain samaa mieltä.  :drinking:

Maailma ja asenteet muuttuvat vääjäämättä, ja ovat muuttuneet ennenkin. Sellaista maailman tilaa ei ole olemassa, jossa ei tapahtuisi muutosta. Tällä hetkellä seksityöhön liittyvässä keskustelussa muutoksen suunta on ihan selvä. Meidän teemat liittyvät myös suurempiin kokonaisuuksiin eli seksityöasenteiden muuttuminen ei tapahtu tyhjiössä.

Kaikissa asennemuutoksissa tarvitaan kasvoja ja tarinoita, ihan riippumatta aiheesta. Se on rasittavaa, mutta näin se menee. Asiat eivät muutu todeksi ihmisten mielessä elleivät ne muutu ensin lihaksi. Myös esim. mielikuvitushomoja on paljon helpompi inhota kuin naapurin Penaa tai omaa lasta.

Mä ilahduin Isan ulostulosta vielä enemmän kuin osasin odottaa. Täällä kaapin ovien ulkopuolella kun on välillä aika yksinäistä. Aika nastaa, jos googlekin alkaa näyttää seksityö-haulla muitakin kasvoja kuin mut.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #62 : Tammikuu 23, 2021, 11:41:58 »
Nyt on kuulkaa niin, että me ollaan Ninan kanssa jostain samaa mieltä.  :drinking:
Kippis sille :drinking: Oikeastihan arvostan sinua ja rohkeuttasi tosi paljon.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #63 : Tammikuu 23, 2021, 11:43:18 »
...
Kaikissa asennemuutoksissa tarvitaan kasvoja ja tarinoita, ihan riippumatta aiheesta. Se on rasittavaa, mutta näin se menee. Asiat eivät muutu todeksi ihmisten mielessä elleivät ne muutu ensin lihaksi. Myös esim. mielikuvitushomoja on paljon helpompi inhota kuin naapurin Penaa tai omaa lasta.
..

Se on just noin! Hyvin sanottu! 👍
Amator

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #64 : Tammikuu 23, 2021, 11:50:09 »
Enpä usko ennustuksiinne. Suomi ei ole irrallinen osa Eurooppaa, Ruotsi on tuossa vieressä ja jo siellä on asiat tiukemmat. Hyvä kuitenkin että olette optimistisia, mutta ei tarvitse minua kuitenkaan haukkua.

Muistan erään nuoren ja viehättävän hutsun joka uskoi muutokseen kymmenen vuotta sitten. Mutta te kaksi olettekin jo vanhoja ja viisaita, joten ette varmaankaan päädy tuon nuoren ja viehättävän hutsun tavoin vaikeuksiin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2021, 11:52:29 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #65 : Tammikuu 23, 2021, 12:03:20 »
Mutta te kaksi olettekin jo vanhoja ja viisaita, joten ette varmaankaan päädy tuon nuoren ja viehättävän hutsun tavoin vaikeuksiin.
Viisaita kyllä ja sinua nuorempia. Viisaus ei aina liity ikävuosiin.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #66 : Tammikuu 24, 2021, 06:28:16 »
Totta, nuorempia kuin minä, ehkä ette -  seksinmyynnissä viisaus on esim sitä, että teen tätä jo kolmattakymmenettä vuotta.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #67 : Tammikuu 24, 2021, 06:37:43 »
Mene, seksiä julkisesti myyvä nainen, päiväkodin tai koulun vanhempainiltaan. Osallistu koulun vanhempaintoimintaan.

Itse aloitin seksinmyynnin vasta nelikymppisenä, jolloin lapseni olivat aikuisia.

Kerro meille, pieniä lapsia kasvattava nainen, oletko avoin seksinmyynnistäsi päiväkoti-, koulu- ja harrastusryhmille?

Oletko valmis olemaan se äiti joka kertoo seksimyyjän urastaan? Vai oletko vain lapseton nainen, joka puhuu paskaa?

Täällä puhutaan että on tärkeää että asialle on kasvot. Ainoat kasvot jotka tiedän ovat lapsettoman nuoren naisen ja lapsensa jo oletettavasti kasvattaneen naisen. Missä on seksinmyyjän kasvot joilla lapsia päiväkodissa ja peruskoulussa?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2021, 06:40:54 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #68 : Tammikuu 24, 2021, 07:00:49 »
Vastaan niitä ei ole. Eikä niitä tule koska yksikään vanhempi ei halua lapsensa olevan huoran lapsi,

Ainoasttan lapsettomat huorat  tai jo kauan sitten lapset kasvattamansa huorat voivat väittää toisin.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #69 : Tammikuu 24, 2021, 07:11:30 »
Hui mitä vaahtoamista.
Jos sinulla näköjään on ongelma, niin älä tyrkytä sitä muille.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #70 : Tammikuu 24, 2021, 08:01:23 »
Totta, nuorempia kuin minä, ehkä ette -  seksinmyynnissä viisaus on esim sitä, että teen tätä jo kolmattakymmenettä vuotta.
Oho, olet siis jo täyttänyt 60, koska aloitit nelikymppisenä!

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #71 : Tammikuu 24, 2021, 08:05:21 »
Täytyy kyllä sanoa, että itse sinä Aurora nyt yrität kaikin keinoin lisätä tätä meidän työn stigmaa. Todella surullista, että kollega toimii noin.

Facebookissa on nyt jo ryhmiä, joissa linkattuun seksityöjuttuun on tullut 95% positiivista ja kannustavaa kommenttia. Ne 5% on ollut esim "No en ite kyllä tekis". Maailma muuttuu, vaikka sinä et muuttuisikaan.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #72 : Tammikuu 24, 2021, 08:20:54 »
Toiset on viisaita jo syntyessään, toiset ei viisastu edes kuollessaan. Se kuinka kauan huoraa, ei kasvata viisautta. Kokemusta kyllä alasta, mutta sen saa jo vuodessa.
Joitakin mainitakseni on Ilona Tequila, veeras, KP ja Isa. Nuoria naisia, jotka muuttaa maailmaaa.
Sinä Aurora vaikka huora oletkin olet jarru, olet jo liian vanha jarru.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #73 : Tammikuu 24, 2021, 10:59:56 »
Kyllähän Aurora on sinä ihan oikeassa, että stigma estää Suomessa tosi tehokkaasti esim. pienten lasten äitejä tulemasta kaapista.

Itse tunnen tietääkseni vain yhden sellaisen suomalaiskollegan, joka on tehnyt full service seksityötä ja puhunut siitä avoimesti somessa omilla kasvoillaan ja nimellään, vaikka hänellä on (ollut) kouluikäisiä lapsia. Hänen maailmansa ei romahtanut. Muualta maailmalta tunnen tällaisia ihmisiä moniakin. Yksi huikeimmista on hollantilainen aktivistikollega Mariska Majoor, jonka tytär kasvoi kirjaimellisesti punaisten lyhtyjen aluulla. Suosittelen tutustumaan heidän yhteisiin kirjoihinsa.

Monilta taitaa unohtua, että horokaapista ulos tuleminen ei tarkoita kaikkien kohdalla julkisuuteen astumista, vaikka mulla tarkoittikin. Jokainen, joka edes kurkistaa kaapista kertomalla edes lähimmilleen tästä työstä, muuttaa maailmaa.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #74 : Tammikuu 24, 2021, 11:53:18 »
Kyllähän Aurora on sinä ihan oikeassa, että stigma estää Suomessa tosi tehokkaasti esim. pienten lasten äitejä tulemasta kaapista.

Itse tunnen tietääkseni vain yhden sellaisen suomalaiskollegan, joka on tehnyt full service seksityötä ja puhunut siitä avoimesti somessa omilla kasvoillaan ja nimellään, vaikka hänellä on (ollut) kouluikäisiä lapsia. Hänen maailmansa ei romahtanut. Muualta maailmalta tunnen tällaisia ihmisiä moniakin. Yksi huikeimmista on hollantilainen aktivistikollega Mariska Majoor, jonka tytär kasvoi kirjaimellisesti punaisten lyhtyjen aluulla. Suosittelen tutustumaan heidän yhteisiin kirjoihinsa.

Monilta taitaa unohtua, että horokaapista ulos tuleminen ei tarkoita kaikkien kohdalla julkisuuteen astumista, vaikka mulla tarkoittikin. Jokainen, joka edes kurkistaa kaapista kertomalla edes lähimmilleen tästä työstä, muuttaa maailmaa.

Kynnys kertoa läheisille on korkea. Niistä keistä välitän pikkuveli suhtautui neutraalisti eikä tuominnut. Äiti ja isä tuomitsi ja ei olla oikeastaan missään tekemisissä. Minulla on kuitenkin parempi olo, etten enää joudu valehtelemaan heille.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #75 : Tammikuu 24, 2021, 19:26:20 »
Mene, seksiä julkisesti myyvä nainen, päiväkodin tai koulun vanhempainiltaan. Osallistu koulun vanhempaintoimintaan.

Itse aloitin seksinmyynnin vasta nelikymppisenä, jolloin lapseni olivat aikuisia.

Kerro meille, pieniä lapsia kasvattava nainen, oletko avoin seksinmyynnistäsi päiväkoti-, koulu- ja harrastusryhmille?

Oletko valmis olemaan se äiti joka kertoo seksimyyjän urastaan? Vai oletko vain lapseton nainen, joka puhuu paskaa?

Täällä puhutaan että on tärkeää että asialle on kasvot. Ainoat kasvot jotka tiedän ovat lapsettoman nuoren naisen ja lapsensa jo oletettavasti kasvattaneen naisen. Missä on seksinmyyjän kasvot joilla lapsia päiväkodissa ja peruskoulussa?

Ai sun mielestä pitäisi heti hypätä syvään päähän kun ennakkoasenteiden muuttamisesta puhutaan? Isan kaltaisen nuoren naisen esilletulo tuo taas vähän enemmän koko kansan tietoon seksityötä positiivisessa valossa, kuten monien muidenkin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2021, 19:31:24 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #76 : Tammikuu 24, 2021, 20:28:57 »
Isa vaikuttaa fiksulta ja rohkealta. Mun mielestä ei ole silti turhaa jeesustelua toivoa, että Isa on osannut pohtia ulostulonsa vaikutukset monelta kantilta. Vaikka juuri nyt vaikuttaa vahvalta ja varmalta asiastaam, ei sitä välttämättä ole enää viiden vuoden kuluttua. Nyt kun asia vielä henkilöityy vahvasti yksittäiseen kasvoillaan työtä tekevään hupakkoon, näen siinä riskejä. Mitäs jos muutaman vuoden kuluttua hän tekee "linda lovelacet"? Tulee uskoon, katuu kaikkea ja alkaa saarnata seksityön tuhoisuudesta? 😉 

Poissa Vieras0181

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #77 : Tammikuu 24, 2021, 22:17:16 »
Vastaan niitä ei ole. Eikä niitä tule koska yksikään vanhempi ei halua lapsensa olevan huoran lapsi,

Ainoasttan lapsettomat huorat  tai jo kauan sitten lapset kasvattamansa huorat voivat väittää toisin.

Täytyy kyllä sanoa, että olet aika pelottava ihminen! Jotenkin tulee ylilauta trolli mieleen, ja tosiaan älä tyrkytä omia ajatuksia muille faktoina!

Jottei olisi offtopic, niin Isa kuulosti tosi fiksulta ja määrätietoiselta naiselta. Iso arvostus.


Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5043
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #78 : Tammikuu 24, 2021, 22:23:25 »
Oikeastaan ensimmäisenä kiinnitin tuossa dokkarissa huomiota noihin sihteerille tulleisiin viesteihin. Vaikka sen tavallaan tajuaa ja tiedostaa kuinka paljon niitä voi tulla, sitä ei asiakkaana voi automaattisesti tietää miten monen sorttista yhteydenottopyyntöä Nainen luuriinsa/meiliinsä saa, vaikka tietysti jonkinmoinen mielikuva voikin olla. Oli hyvä että noita "tyyppiviestejä" näytettiin, toivottavasti moni meikäläinen ja varsinkin aloitteleva kaveri näki kuinka saa "vihreää valoa" kun viitsii hieman viesteihinsä panostaa.

Poissa Sihteerijulia

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #79 : Tammikuu 24, 2021, 23:09:27 »
Isa vaikuttaa fiksulta ja rohkealta. Mun mielestä ei ole silti turhaa jeesustelua toivoa, että Isa on osannut pohtia ulostulonsa vaikutukset monelta kantilta. Vaikka juuri nyt vaikuttaa vahvalta ja varmalta asiastaam, ei sitä välttämättä ole enää viiden vuoden kuluttua. Nyt kun asia vielä henkilöityy vahvasti yksittäiseen kasvoillaan työtä tekevään hupakkoon, näen siinä riskejä. Mitäs jos muutaman vuoden kuluttua hän tekee "linda lovelacet"? Tulee uskoon, katuu kaikkea ja alkaa saarnata seksityön tuhoisuudesta? 😉

Tai ihan vaan haluaa vakavan parisuhteen ja lopettaa hommat mutta jokainen suhde kaatuu miesten epävarmuuteen ja mustasukkaisuuteen.

Mä olen lopettanut monta kertaa, keikkailen vain sinkkuna ollessani mutta se leima on otsassa aina koska nuorena en halunnut piilotella ja salailla ja halusin olla siinä rohkeiden naisten rintamassa joka näyttäisi esimerkillään että tässä ei ole mitään väärää.

En kadu mitään, mutta toki olisin voinut jättää väliin kaikki ne huorittelut ja turhat syytökset rakastamiltani miehiltä, ja myös viimeisimmän suhteen pahoinpitelyt.

Mulla olis aiheesta vaikka kuinka paljon sanottavaa mutta hiljenen ettei mene off topic :)

Kaikkea hyvää toivon Isalle ja rohkeutta ja voimaa kantaa valitsemansa leima <3
Pus💋
HML