Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä  (Luettu 25875 kertaa)

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #40 : Tammikuu 19, 2021, 17:28:07 »
Todella hyvä minidokkari sekä artikkeli. Fiksu nainen, kun tajusi lähteä riistoduunista itsenäiseksi seksityöntekijäksi. Ihailtavaa rohkeutta häneltä esiintyä täysin omana itsenään.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #41 : Tammikuu 19, 2021, 17:36:22 »
Kuinkahan monta ketjua tästä vielä avataan?  ::)

Mun puolesta yhtä monta kuin hintaketjujakin.
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #42 : Tammikuu 19, 2021, 17:58:50 »
Olipas mielenkiintoinen juttu. Olen miettinyt millaista se tämä hupsukoiden siviilielämä on, he kun näyttäytyvät todennäköisesti turskalle ovella varsin erilaisena kuin siviilissä normaalisti ja kuinka he kokevat maksetun seksin. Variaatioita on varmaan hyvin erilaisia niin kuin on ihmisiäkin. Kerrankin kuitenkin juttu missä ei niin säälitellä seksityöntekijän asemaa. Romanialainen paritettu pro voi tietysti kokea asian hieman toisin näin karkeasti yleistäen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #43 : Tammikuu 19, 2021, 18:34:03 »
Kuinkahan monta ketjua tästä vielä avataan?  ::)

Mun puolesta yhtä monta kuin hintaketjujakin.

Mun mielestä kaikki muut ketjut pitäisi poistaa, paitsi: "Panisitko edellistä kirjoittajaa". Ylläpito varjelisi tarkoin, että siellä ei kirjoiteta mistään muusta

Poissa Sihteerijulia

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #44 : Tammikuu 20, 2021, 11:08:52 »
Eilen ihan facessa osui silmiin ja ai että, arvostan 🙌🏼

Itse tein nuorempana tosi avoimesti, nykyään pidän hyvinkin matalaa profiilia mutta en itseni vuoksi.

Ihanaa että saadaan tätäkin kulmaa kansan nähtäville 👌🏻

Sitä vaan toivon että päätös toimia avoimesti seksityössä olisi aina tarkkaan ja joka kantilta harkittu koska se valitettavasti on yhteiskunnassamme leima joka seuraa hautaan asti.

Kokemuksen rintaäänellä ja kaikella rakkaudella ❤️
Pus💋
HML

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #45 : Tammikuu 22, 2021, 22:01:50 »
No voi jösses ! 1000 x respect Isalle, kyllä oli asiallinen esiintyminen ja rohkea aivan ihana
mimmi, erittäin asiallinen ja tämänkaltainen esiintyminen jos mikä pitäisi herättää lainsäätäjät
tekemään asiallisia päätöksiä uusista lakiesityksistä liittyen seksin myyntiin kuin myös ostoon
koskien vapaaehtoisuutta. Paritus ja pakottaminen taas on oma haasteensa ja sekin pitäisi jotenkin ratkaista.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #46 : Tammikuu 22, 2021, 22:10:46 »
Mikähän siinä on että näihin keskusteluihin jostain syystä aina vedetään mukaan termi paritus selkeästi ymmärtämättä mitä paritus oikeasti tarkoittaa.
Perfektionisti.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #47 : Tammikuu 22, 2021, 22:35:56 »
Jos sulla oli tarkoitus piikittää... niin tässä lyhyt oppimäärä paritusta koskien.
Paritus on taloudellisen hyödyn hankkimista toisten tarjoamia seksuaalipalveluja hyödyntämällä. Paritusta voi olla asunnon tietoinen vuokraaminen prostituution harjoittamista varten, ylikorkean vuokran pyytäminen seksuaalipalveluita myyvältä henkilöltä, asiakkaiden välittäminen prostituoidulle tai tämän seksipalveluista ilmoittelu korvausta vastaan, suojelurahojen periminen, tai toisen vietteleminen tai painostaminen prostituutioon omassa hyötymistarkoituksessa. Omien seksuaalipalvelujen myyminen ei ole paritusta. Parituksen vanhin muoto on ihmiskauppa, jossa parittajat ostivat naisia heidän aviomiehiltään tai vanhemmiltaan prostituutiota varten. Löytyy paljon tietoa parituksen eri muodoista jos viitsii tutustua lähemmin aiheeseen.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #48 : Tammikuu 22, 2021, 22:55:29 »
^En piikitä. En myöskään pössyttele. En tiedä mistä tuon tekstin olet repäissyt, mutta lain määritelmää parituksesta se ei vastaa. Kannattaa tutustua siihen. Laissa ei puhuta painostamisesta.
Perfektionisti.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #49 : Tammikuu 22, 2021, 23:03:04 »
Olen todella huonojen nettiyhteyksien päässä niin en pysty katsomaan haastattelua, mutta sen pohjalta kirjoitettu juttu oli loistava. Tiukkaa faktapohjaista asiaa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 548
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #50 : Tammikuu 23, 2021, 06:46:49 »
Mä katoin kans, Isa ja Oliver olivat loistavia :) ja Kentsukin oli ihan asiallinen. Vähän veti puheitaan takaisin, puhui "kolikon  kääntöpuolesta".
Myös Sean Ricks toimittajana hoiti hommansa objektiivisesti ja asiallisesti

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7664
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #51 : Tammikuu 23, 2021, 08:29:53 »
Mä katoin kans, Isa ja Oliver olivat loistavia :) ja Kentsukin oli ihan asiallinen. Vähän veti puheitaan takaisin, puhui "kolikon  kääntöpuolesta".

Hyvin hoidettu ohjelma. Kentsukin "yritti olla" kunnolla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4957
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #52 : Tammikuu 23, 2021, 08:44:54 »
^ Juu Eriksson piti sordiinoa ja oli ainakin ulospäin asialliselta vaikuttava...

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #53 : Tammikuu 23, 2021, 08:53:21 »
^
Samaa mieltä. Odotin hieman erilaista Kentsua. Tai en mä oikeastaan odottanut mitään Kentsulta, lähinnä kiinnosti Isa. 😊
Amator

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #54 : Tammikuu 23, 2021, 09:17:46 »
Isa vaikuttaa olevan todella tervejärkinen nuori aikuinen. Ikävä kyllä en usko asenteiden muuttuvan hänen potentiaalisena lapsensaantiaikanaan, edes 30 vuodessa, joten olen pahoillani. Homma voi kaatua mahdollisten lasten niskaan.

En tiedä miten, mutta seksinmyynnin stigmaa olisi hyvä poistaa ilman henkilökuvia.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #55 : Tammikuu 23, 2021, 09:50:30 »
Isa vaikuttaa olevan todella tervejärkinen nuori aikuinen. Ikävä kyllä en usko asenteiden muuttuvan hänen potentiaalisena lapsensaantiaikanaan, edes 30 vuodessa, joten olen pahoillani. Homma voi kaatua mahdollisten lasten niskaan.

En tiedä miten, mutta seksinmyynnin stigmaa olisi hyvä poistaa ilman henkilökuvia.

Hienosti esiintyi niin Isa, Kentsu kun Oliverkin. Juuri tuollaisten Auroran homeisten mielipiteiden vuoksi mikään ei muutu.
Jos Isa pyöräyttää lapsia, niin aika varmasti hän osaa kasvattaa lapsensa suvaitseviksi huoraamisenkin suhteen.
Vahva nainen, vahvat äitistään ylpeät lapset. Tämä ala tarvitsee Isan kaltaisia naisia, olen ihan hemmetin ylpeä hänestä ja otettu että olen samalla alalla hänen kanssa.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #56 : Tammikuu 23, 2021, 09:59:37 »
^ Täysin samaa mieltä! Maailma muuttuu kun sitä muutetaan  :)
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #57 : Tammikuu 23, 2021, 10:41:41 »
^
Niinpä. Isan lisäksi emme unohda the_espoolaisrouvaa, hän on myös alamme Jeanne d’Arc.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #58 : Tammikuu 23, 2021, 10:50:19 »
Isa vaikuttaa olevan todella tervejärkinen nuori aikuinen. Ikävä kyllä en usko asenteiden muuttuvan hänen potentiaalisena lapsensaantiaikanaan, edes 30 vuodessa, joten olen pahoillani. Homma voi kaatua mahdollisten lasten niskaan.

En tiedä miten, mutta seksinmyynnin stigmaa olisi hyvä poistaa ilman henkilökuvia.

Hienosti esiintyi niin Isa, Kentsu kun Oliverkin. Juuri tuollaisten Auroran homeisten mielipiteiden vuoksi mikään ei muutu.
Jos Isa pyöräyttää lapsia, niin aika varmasti hän osaa kasvattaa lapsensa suvaitseviksi huoraamisenkin suhteen.
Vahva nainen, vahvat äitistään ylpeät lapset. Tämä ala tarvitsee Isan kaltaisia naisia, olen ihan hemmetin ylpeä hänestä ja otettu että olen samalla alalla hänen kanssa.

Loistavasti ilmaistu mielipide.

En valitettavasti ole päässyt itse ohjelmaa katsomaan vielä mutta Isa rules...
☮️and💟

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #59 : Tammikuu 23, 2021, 10:58:38 »
No, esitin ihailuni ja huoleni. Repikää siitä haukkuja.