Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä  (Luettu 25876 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #120 : Tammikuu 22, 2022, 15:29:58 »
Itse olisin ilomielin valmis tapaamaan Isan.....
jos ei olisi välimatkaongelmaa...
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #121 : Tammikuu 22, 2022, 16:23:51 »

Se on totta että kannattaa miettiä mitä kertoo ja kelle mutta jos asiakas on sellainen joka on tavannut PT:n niin eihän Isa jakanut asiakkaan tietoja vaan hänellä meni hermot johonkin perseilijä-viestittelijään. Vai muistanko nyt ihan väärin(?)

Joo, ei ollut asiakas vaan joku ärsyttävä kyselijä, varmaan trolli.
Mutta yhtäkaikki Isa pisti keskustelun näkyviin twitteriin, siinä näkyi äijän naama ja nimi.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #122 : Tammikuu 22, 2022, 18:25:03 »
Isan mukaan kyseessä oli nimimerkki.

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #123 : Helmikuu 27, 2022, 20:33:09 »
ette nyt jaksaisi puhua paskaa ja levittää huhuja tässäkin ketjussa. hyväuskoisuutta vai pahantahtoisuutta?

turskat täällä tosissaan huolehtii asiakkaiden tietoturvasta siksi etten viitsinyt sensuroida nimimerkkiä huorittelevalta trollilta, kuka ei koskaan aikonutkaan tulla asiakkaaksi. hyvin te vedätte. tsemppiä jatkoon vaan ja toivottavasti opitte joskus ees alkeellista mediakriittisyyttä ennen kuin luette propagandaa ...en verkkolehdistä.

Itsehän sinä mokasit ja levitit mahdollisen asiakkaan yhteystietoja. Se että sinua kutsutaan huoraksi vaikka trollin toimesta on vaan totta, vai mitä. T. toinen huora, joka ei ole noin nättinokkainen

se kirjoitetaan "itseään kunnioittava". oon todella pahoillani jos sun ihmistuntemukses on niin luokattoman huonoa että itse tuhlaat aikaasi kohtelemalla trolleja mahdollisina asiakkaina.

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #124 : Helmikuu 27, 2022, 20:39:24 »

Se on totta että kannattaa miettiä mitä kertoo ja kelle mutta jos asiakas on sellainen joka on tavannut PT:n niin eihän Isa jakanut asiakkaan tietoja vaan hänellä meni hermot johonkin perseilijä-viestittelijään. Vai muistanko nyt ihan väärin(?)

Joo, ei ollut asiakas vaan joku ärsyttävä kyselijä, varmaan trolli.
Mutta yhtäkaikki Isa pisti keskustelun näkyviin twitteriin, siinä näkyi äijän naama ja nimi.

niin sä meinaat "äijän naamalla ja nimellä" siis sitä AIn generoimaa naamaa ja sukunimeä, jota ei ole olemassa? lmao ok

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #125 : Helmikuu 27, 2022, 21:07:28 »
^Miksi siis pistit sen twitteriin?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #126 : Toukokuu 03, 2022, 12:28:12 »
^Miksi siis pistit sen twitteriin?

koska mä olen ollut suvakkipunikkihuora internetissä nyt kuustoista vuotta, vastaanottanut aika paljon vihamailia sinä aikana, ja oppinut ihan käytännön kautta että vittuilijoista inboxissa pääsee parhaiten eroon kun julkaisee säännöllisesti saamaansa vihamailia.

kerrataas: tää tyyppi laittoi mulle mun henkilökohtaisen siviilisomen kautta viestiä, kysymättä oikeaa viestintäkanavaa, mun ehtoja tai hintoja, ja teki alihinnoitellun "työtarjouksen" fyysisesti raskaasta ja nöyryyttävästä keikasta, jota varten hän vaati mua ajamaan karvani, pelkästään testatakseen mihin mä olen valmis suostumaan. sen jälkeen kun mä kerroin etten usko hänen olevan edes tosissaan liikkeellä ja vaikka hän olisikin, mä en ota vastaan seksinostajia jotka puhuu mulle näin epäkunnioittavasti, hän huoritteli mua tehdäkseen selväksi, että huoria ei tartte puhutella kunnioituksella.

mun kirjoissa tällä tavalla käyttäytyvät ihmiset on ja tulee aina olemaan trolleja jotka saa trolleille kuuluvan kohtelun. terveiset jokaiselle seksinostajalle, kenen mielestä tää on hyväksyttävä protokolla ottaa yhteyttä tai kenen mielestä seksityöläinen ei ansaitse samaa kunnioitusta kuin kuka tahansa muu yrittäjä ja nainen ansaitsis: älkää ottako muhun yhteyttä, kiitos.

Poissa LouNash

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai-ohjelma 22.1. seksityöstä
« Vastaus #127 : Toukokuu 03, 2022, 13:25:58 »
Siis puolustellaanko täällä sitä Twitter tiliä jonka nimi oli joku "Abraham Rothschild" ja nimen vieressä Israelin lippu. Itse en tietysti olisi uskonut että Suomessa tällaisia uusnatseja on ennen kuin törmäsin Ano Turtiaiseen. Oletteko pojat ihan varmoja että haluutte sellaista toimintaa puolustella? :D