Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tyypillinen turska  (Luettu 13468 kertaa)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #100 : Tammikuu 18, 2021, 19:38:35 »
Maksullisessa seksissä käteenveto on hintaansa nähden aika hyvä vaihtoehto.  :wanker:

Paitsi jos joudut maksullisissa runkkaamaan itse

Ei nyt sentään ihan kaikkea täällä kerrota.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #101 : Tammikuu 18, 2021, 20:00:49 »
^ Lifti sen tietää. Maksullisessa seksissä käteenveto on hintaansa nähden aika hyvä vaihtoehto.  :wanker:

Joo, tässä ollaan siirtymässä itsepalveluyhteiskuntaan joka rintamalla. Kaikki pitää tehdä itse. Se tulee väistämättä myös seksipalveluihin. Kun sitten tulevaisuudessa kysyt, että voisitko ystävällisesti pikkusen händ jobbia antaa niin vastaus kuuluu "vedä v***u itte, ei kuulu mun toimenkuvaan". Sitten tämä itsepalveluhutsulan pitäjä viilailee välinpitämättömänä kynsiään ja sivusilmällä vilkuilee hyvittuneena, kun turska naama ja muna punaisena hinkkaa lastit kaakeloidulle lattialle. "Ja siivoot sitten jälkes itse", sanoo vielä lopuksi.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #102 : Tammikuu 18, 2021, 20:26:18 »
^ Lifti sen tietää. Maksullisessa seksissä käteenveto on hintaansa nähden aika hyvä vaihtoehto.  :wanker:

Joo, tässä ollaan siirtymässä itsepalveluyhteiskuntaan joka rintamalla. Kaikki pitää tehdä itse. Se tulee väistämättä myös seksipalveluihin. Kun sitten tulevaisuudessa kysyt, että voisitko ystävällisesti pikkusen händ jobbia antaa niin vastaus kuuluu "vedä v***u itte, ei kuulu mun toimenkuvaan". Sitten tämä itsepalveluhutsulan pitäjä viilailee välinpitämättömänä kynsiään ja sivusilmällä vilkuilee hyvittuneena, kun turska naama ja muna punaisena hinkkaa lastit kaakeloidulle lattialle. "Ja siivoot sitten jälkes itse", sanoo vielä lopuksi.

Kolmesti käynyt yllämainittu , joten olemme jo siinä pisteessä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #103 : Tammikuu 18, 2021, 20:41:08 »
^ Paljo maksoit
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #104 : Tammikuu 18, 2021, 20:54:26 »
^ Täyden hinnan. Tykkään kun runkkaamistani katsellaan. "Hei, voit sä auttaa?"


Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #105 : Tammikuu 18, 2021, 22:36:54 »
En tiedä olenko turska ja jos olen niin en varmaan tyypillinen. Tuli mieleen että mitä arvon turskaset luulee, että ei turskat ajattelee turska meiningistä? Mielenkiinnolla olen seurannut tavallisesta eroavaa maailmankuvaa. Joo ja olen minäkin maksanut seksistä ja nauttinut siitä. Mitä nyt olen ihan kavereiden kanssa jutellut, niin vähemmän on niitä jotka ei olisi koskaan maksanut. Vaikka harvan kanssa on tullut puheeksi.