Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tyypillinen turska  (Luettu 13661 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #60 : Tammikuu 16, 2021, 13:00:32 »
Hyvä kommentti, osuit juuri siihen mitä tarkoitin  :) Et tosin ihan toivomastani suunnasta.
Muistan kun opistolla eräs hupakko päivitteli että ei jaksais vastailla turskien kysymyksiin palveluistaan, kun hän vaan myy seksiä  ;D

Ajattelin vastata sinulle sillä tavalla, miten näytit haluavasi keskustella. Sinä takerrut minun viestissäni yhteen sanavalintaan ja kehität sen ympärille oman tarinasi, niin minä opin siitä, että haluat itsellesi tehtävän samoin. Tarjoan jokaiselle yksilöllisen, omien toiveiden mukaan räätälöidyn kokemuksen :) Onnistuinko hyvin?
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #61 : Tammikuu 16, 2021, 13:05:45 »
^ Ymmärsit väärin, mutta ei se haittaa, yleensä ihmiset ymmärtävät kirjoitetun tukemaan omia näkökantojaan.

Edelleen, asenteella on merkitystä 😊
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #62 : Tammikuu 16, 2021, 13:07:23 »
Onpa ikävää, että luulet minun ymmärtäneet väärin, mutta hyvä, ettet välitä siitä, tuletko ymmärretyksi vai et :)
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #63 : Tammikuu 16, 2021, 13:10:27 »
^^^ Jos asiakas haluaa että hänen päälle kustaan, hän on kusipää?
Ei se nyt ihan noin mene. Vaniljatyypeillä voi olla vaikea ymmärtää fetissejä eikä tässä nyt aika ja osaaminen riitä selittämään mistä sellaiset kumpuaa, jätän viisaammille pitkät kirjoitukset.

Ei tietenkään.

Jos ihmisen perus haave on se, että hänen päälleen virtsataan tai ulostetaan, niin se ei ole ihmisen perusluonteelle normaalia käytöstä.

Niin suurempi vaara siinä on, että jossain muussakin asiassa on vääristynyt maailmankatsomus.

Toki heissä on paljon muutoin normaaleja ihmisiä ja hyvä vaan, että ymmärtävät tehdä sen ammattilaisten luona, etteivät ota baarista peruspirkkoa ja kämpillä paskanna päälle. Siitä voi tytölle jäädä traumoja

Entä sitominen? Perseeseen paneminen? Suihinotto? Jos kysytään äidiltäni niin ne ovat jo perverssiyden merkit. Ehkä jopa takaapäinpano mutta niin tarkkaan ei olla keskusteltu.
*huom itse en myy muita eritefetissejä kun pissajutut joskus sovitusti, mutta niitä kysytään paljon! Jopa sen lähikaupan kauppiaan omasta puhelinnumerosta (keksitty juttu, ei tarvitse stalkata lähikauppiasta). 

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #64 : Tammikuu 16, 2021, 13:11:17 »
^^Kaikkivoipaisuus ja kyvyttömyys sietää erilailla ajattelevia on polku asenteeseen missä pidetään ihmisiä roskana. Asiakaspalveluammattiin se voi sopia jos asiakkaat sellaista toivovat 😁
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #65 : Tammikuu 16, 2021, 13:12:35 »
Tämän takia miehet eivät ymmärrä naisia, naiset eivät ymmärrä miehiä ja kaikki ymmärretään päin persettä - https://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #66 : Tammikuu 16, 2021, 13:19:47 »
^^^ Jos asiakas haluaa että hänen päälle kustaan, hän on kusipää?
Ei se nyt ihan noin mene. Vaniljatyypeillä voi olla vaikea ymmärtää fetissejä eikä tässä nyt aika ja osaaminen riitä selittämään mistä sellaiset kumpuaa, jätän viisaammille pitkät kirjoitukset.

Ei tietenkään.

Jos ihmisen perus haave on se, että hänen päälleen virtsataan tai ulostetaan, niin se ei ole ihmisen perusluonteelle normaalia käytöstä.

Niin suurempi vaara siinä on, että jossain muussakin asiassa on vääristynyt maailmankatsomus.

Toki heissä on paljon muutoin normaaleja ihmisiä ja hyvä vaan, että ymmärtävät tehdä sen ammattilaisten luona, etteivät ota baarista peruspirkkoa ja kämpillä paskanna päälle. Siitä voi tytölle jäädä traumoja

Entä sitominen? Perseeseen paneminen? Suihinotto? Jos kysytään äidiltäni niin ne ovat jo perverssiyden merkit. Ehkä jopa takaapäinpano mutta niin tarkkaan ei olla keskusteltu.
*huom itse en myy muita eritefetissejä kun pissajutut joskus sovitusti, mutta niitä kysytään paljon! Jopa sen lähikaupan kauppiaan omasta puhelinnumerosta (keksitty juttu, ei tarvitse stalkata lähikauppiasta).

Entäs pedofiilit? He ajattelevat olevansa normaaleja

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #67 : Tammikuu 16, 2021, 13:21:08 »
Alkuperäiseen kysymykseen, tyypillinen turska joka käy minun luona on ihan tavallinen 20-90v mies. Tuoksuu hyvältä, tulee ajoissa paikalle autolla, polkupyörällä tai talvella jopa hiitopuku päällä ja on pikkasen jännittynyt. Hän hoitaa hommat, juttelee hetken mukavia, juo ehkä kupposen kahvia tai hörppää lasillisen vettä ja lähtee pieni hymy päällä elämään elämäänsä. Tulee usein uudelleen seuraavalla keikkamatkalla. Mukavia miehiä suurin osa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #68 : Tammikuu 16, 2021, 13:21:19 »
[Emmerdale roolileikki tai "ai säkin tykkäät Emmerdalesta! Katsotaanko tää ja jatketaan maksullista aikaa sen jälkeen?"
Uuh, meillä pani makkarin kuumaksi Kiken 80-luvun jumppavideo telkusta. Pantiin samalla, kun Kike kertoi mihin asentoon pitää vääntäytyä ;D

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #69 : Tammikuu 16, 2021, 13:25:54 »
Tämän takia miehet eivät ymmärrä naisia, naiset eivät ymmärrä miehiä ja kaikki ymmärretään päin persettä - https://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

Tossahan tuo tuli. Kaikki naispuoliset "ystävät" ketä minulla on, aiheuttavat minussa seksuaalisia tunteita. Ja kaikki naiset haluaa sitä.

"Ystävyys" naisen kanssa loppuu aina siihen kun käy ilmi, että ei ole seksuaalista kiinnostusta

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #70 : Tammikuu 16, 2021, 13:39:26 »
^^^ Jos asiakas haluaa että hänen päälle kustaan, hän on kusipää?
Ei se nyt ihan noin mene. Vaniljatyypeillä voi olla vaikea ymmärtää fetissejä eikä tässä nyt aika ja osaaminen riitä selittämään mistä sellaiset kumpuaa, jätän viisaammille pitkät kirjoitukset.

Ei tietenkään.

Jos ihmisen perus haave on se, että hänen päälleen virtsataan tai ulostetaan, niin se ei ole ihmisen perusluonteelle normaalia käytöstä.

Niin suurempi vaara siinä on, että jossain muussakin asiassa on vääristynyt maailmankatsomus.

Toki heissä on paljon muutoin normaaleja ihmisiä ja hyvä vaan, että ymmärtävät tehdä sen ammattilaisten luona, etteivät ota baarista peruspirkkoa ja kämpillä paskanna päälle. Siitä voi tytölle jäädä traumoja

Entä sitominen? Perseeseen paneminen? Suihinotto? Jos kysytään äidiltäni niin ne ovat jo perverssiyden merkit. Ehkä jopa takaapäinpano mutta niin tarkkaan ei olla keskusteltu.
*huom itse en myy muita eritefetissejä kun pissajutut joskus sovitusti, mutta niitä kysytään paljon! Jopa sen lähikaupan kauppiaan omasta puhelinnumerosta (keksitty juttu, ei tarvitse stalkata lähikauppiasta).

Entäs pedofiilit? He ajattelevat olevansa normaaleja


Väärin. Suurin osa pedofiileistä ei ajattele olevansa normaali vaan tiedostaa hyvin olevansa poikkeava ja häpeää tuntemuksiaan. Moni hakeutuu itse hoitoon. Nyt puhut sairaudesta jolla ei ole mitään tekemistä maksullisen seksin foorumilla.
Tai kysyitkö minulta jos pedofiilius on normaalia? No mitä luulet?
Olen siviilityössä kohdannut tätäkin sairautta enkä mielelläni puhu aiheesta ollenkaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #71 : Tammikuu 16, 2021, 13:44:40 »
Tämän takia miehet eivät ymmärrä naisia, naiset eivät ymmärrä miehiä ja kaikki ymmärretään päin persettä - https://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

Tossahan tuo tuli. Kaikki naispuoliset "ystävät" ketä minulla on, aiheuttavat minussa seksuaalisia tunteita.

Yleensä se on ollut juuri näin, mutta voi olla myös toisinpäin. Mun paras kaveri ylä-asteella oli mun luokalta yks tyttö. Puhuttiin ihan kaikesta, juotiin kiljua kimpassa, oksennettiin vatsahappoja kimpassa, sammuttiin kimpassa, saunottiin kimpassa, nukuttiin vaatteet päällä vierekkäin kuin sisko ja veli, kunnes se halusi et panen sitä. En pannu. Eikä oltu kyl enää sit kavereitakaan. Yritin selittää että oot mulle ku sisko. Se lähti itkien pois ja tietysti selitti kaikille koulussa, et muka minä olin vaan pillun perässä. Mun tyttöystävä usko tämän ja jätti minut. Silloin opin että tosipaikan tullen, vedän henkisesti yhtä brutaalisti niin pilluille kuin kyrvillekin.

Muutamalla frendillä on muija jonka kaveri olen. En koe mitään seksuaalista, ne ei koe minua kohtaan mitään seksuaalista ja meidät uskalletaan jättää kahdestaankin.
Mutta tosiaan, aika harvassa on nämä just friends.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2021, 13:47:43 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #72 : Tammikuu 16, 2021, 13:45:03 »
^^ Okei

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #73 : Tammikuu 16, 2021, 13:50:36 »
^^ Väittäisin, että he frendiesi muijat salaa haaveilevat sinun olevan seksuaalisesti kiinnostunut heistä.

Vrt. sun kiljukaveri. Jos jäisitte kahden ja he sais päähänsä kännissä panna sua ja sä sanoisit ei, niin kävis varmaan samallalailla.

Naiset vaan haluaa seksuaalusta ihailua miehiltä. Se on heidän luonto.

Sit kuitenkin haukkuvat nilviäiseks ku menee nylkyttää niiden jalkaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #74 : Tammikuu 16, 2021, 14:01:05 »
"Ystävyys" naisen kanssa loppuu aina siihen kun käy ilmi, että ei ole seksuaalista kiinnostusta
Kummalla? Vai puhutaanko ilmaisexi?

Maksusexistä kun keskustellaan, niin minulla on ystäviä kenen kanssa pannaan rahasta ja sen ulkopuolella vaikka käydään kusetamassa koiria tai jotain muuta.  Seksuaalinen kiinnostus taitaa olla molemminpuolista. Kun pannaan se maksaa, muuten ollaan kavereita. Tai siis maksetun ajan olen nymfi, mutta sitten sen jälkeen pukeudun naparetkeilijäksi. Tutun kanssa lähden vaikka syömään, mutta vieraalle se maksaa. Oma vika, jos ei olla tuttuja ;D
Rajan vetäminen ei loppupelissä ole kovin vaikeaa.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #75 : Tammikuu 16, 2021, 14:10:21 »
^ Mä en kyllä tiedä mikä sä oot. Oot joko superterve tai supersairas😂😂 Tykkään kyllä tyylistäs

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 552
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #76 : Tammikuu 16, 2021, 14:13:59 »
Erästä Sutinaa siteeraten: se voi olla vaikka perheenisä, mies Prisman kassalta

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #77 : Tammikuu 16, 2021, 14:28:09 »
^ Mä en kyllä tiedä mikä sä oot. Oot joko superterve tai supersairas😂😂 Tykkään kyllä tyylistäs
Kysy Penalta  ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #78 : Tammikuu 16, 2021, 18:28:34 »
Voi IsäKissanVittu...Perseiden Kuningatar kirjoitti: Osa miehistä....alleviivatkaa tuo kohta OSA miehistä.


-hänhän on sellainen verovirkailijan ja Rottweilerin risteytys.

 :D :D  :D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #79 : Tammikuu 16, 2021, 18:31:18 »
Turskat ovat normaaleja miehiä, nakuina heistä vain näkee puolia joita normaaleista ihmisistä ei tavallisesti näe.

Osa turskista on myös roskaa. Joskus kaikki roska kasaantuu yhtä aikaa silmien eteen ja sitten pitää repiä tukkaa ja kiroilla miten "kaikki miehet" ovat roskaa :)

Ja nyt siulle tuli yllätyksenä, kun räyhää forkalla ja vittuilee turskille, että asiakaskunnasta suurin osa on friikkejä. Jos minulta kysyisit, väittäisin masokisteiksi.