Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tyypillinen turska  (Luettu 13704 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #40 : Tammikuu 16, 2021, 12:03:57 »
Se on tuo yleistämisen kirous, liittyy se sitten kirjoittamiseen tai kirjoituksen ymmärtämiseen.
Ennen huoraamista minulla oli pari pidempää parisuhdetta. Toinen oli hälläväliä epäluotettava paskiainen ja toisella oli narsistisia piirteitä. Molemmat oli minua reilusti vanhempia ja inhosin kaikkia miehiä heidän jälkeen.
Huoraaminen näytti minulle, että on myös toisenlaisia miehiä. Siksi minä niin kovasti puolustan ihania asiakkaita, koska he ovat aidosti ihania ja olen allerginen heidän dissaamisesta. Ja aikuisten oikeasti, minulla ei ole heistä pahaa sanottavaa.
Otan osaa niiden huorien puolesta, jotka joutuvat tapaamaan mutantteja.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #41 : Tammikuu 16, 2021, 12:12:35 »
Ketä tahansa 18v ylöspäin  vastaan tulijoista voi olla turska tai myyjä. Kenenkään otsaan ei ole kirjoitettua myyn/ostan seksiä.
Ja mitä varten pitää ressata jonkun nimettömän ulostuloja foorumilla?
Asiakkaita kun ei käy tullaan forkalle avautumaan ja syyllistämään. Milloin missäkin muodossa.


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #42 : Tammikuu 16, 2021, 12:13:33 »
Kun tapaa yhden ihanan miehen, niin kaikki miehet on samassa huumassa ihania. Menee se varmaan toisinkin päin, että yksi paska aivo saa hetkeksi toivomaan että koko miessukupuoli kuolisi sukupuuttoon.

Juuri noinhan minäkin sanoin. Hyvä tapaaminen saa ihmisen haluamaan huorata lisää, vaikka tapaamisen ilo kestää kuitenkin vain sen tapaamisen ajan. Ja jos lehdessä lukee sarjamurhaajan vapautuneen vankilasta, niin kaikki lisäävät lukkoja oviin ja yhdessä taivastelevat Suomen huonoa oikeusjärjestelmää :) Näin pelkät yksittäistapaukset muovaavat ihmisen suhtautumista koko ympäröivää maailmaa kohtaan, ja saavat ongelmakohdat näyttämään isommilta kuin ne tosiasiassa ovat.

Sama pätee kertomasi mukaan myös Turskafoorumilla. Normaaleja miehiä, ja seassa vähän roskaa.

Ja naissukupuolenkin kanssa sama juttu. Minulla ei vain oikein ole kosketuspintaa naisten perseilyyn, koska minä tarjoan seksuaalipalveluita naisena miehille. Sen vuoksi jätän naisista rutisemisen turskien hommaksi, ja itse rutisen vain miehistä, että pysyy pelin henki pystyssä.

Non niin, niinhän sinä sanoit. Sinä vaan sanot niin kärkkäästi asiat, että vittu pitää lauantai aamuna karistaa homeet aivojen ympäriltä. Sopisiko vaikka seuraavan kerran arkipäivänä noin kahden aikaan. Oikeassahan sinä olet. Mutta kerro, jos tiedät miksi sulle tulee noita mutantteja. Mitä kautta he tulevat ja mikä on mutantin prototyyppi ja käyttäytymismalli, jos sellaista edes on.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #43 : Tammikuu 16, 2021, 12:15:42 »
...jos asiakas tuntee olevansa aliarvostettu ...

Jäin miettimään tätä sanaa "tuntee". 🤔 Puolin ja toisin se mikä tunne tulee on varmaankin se totuus sille ihmiselle. Ihan sama mikä se "totuus" olisi objektiivisesti katsottuna.

Tai siis ainakin mulla on näin. 😊



Amator

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #44 : Tammikuu 16, 2021, 12:22:15 »
Jäin miettimään tätä sanaa "tuntee". 🤔 Puolin ja toisin se mikä tunne tulee on varmaankin se totuus sille ihmiselle. Ihan sama mikä se "totuus" olisi objektiivisesti katsottuna.

Tai siis ainakin mulla on näin. 😊

Reputtaja jumissa, mutta veli Seepeli puhuu taas viisaita. Omalla asenteella on ratkaiseva merkitys. Muuallakin kuin maksuseksissä.
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #45 : Tammikuu 16, 2021, 12:27:52 »
^^ ja ^

mikähän mun asenteessa meni vikaan, kun tuntui pahalta nussia huoraa, joka kuikuili mun olan yli Emmerdalea telkkarista.
Ymmärrän teidän pointin, että omalla asenteella on väliä, mutta joku raja sentään veljet hyvät.

True story.

Edit: tämä huora oli täyttä roskaa. Soitti vielä perään ja kyseli että haluanko tulla uudestaan. Sanoin että en jouda kun katselen vhs nauhalta emmerdale maratonia.

Mutta joo, huora ei myy tunnetta vaan ihan jotain muuta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2021, 12:34:49 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #46 : Tammikuu 16, 2021, 12:37:41 »
Se on tuo yleistämisen kirous, liittyy se sitten kirjoittamiseen tai kirjoituksen ymmärtämiseen.
Ennen huoraamista minulla oli pari pidempää parisuhdetta. Toinen oli hälläväliä epäluotettava paskiainen ja toisella oli narsistisia piirteitä. Molemmat oli minua reilusti vanhempia ja inhosin kaikkia miehiä heidän jälkeen.
Huoraaminen näytti minulle, että on myös toisenlaisia miehiä. Siksi minä niin kovasti puolustan ihania asiakkaita, koska he ovat aidosti ihania ja olen allerginen heidän dissaamisesta. Ja aikuisten oikeasti, minulla ei ole heistä pahaa sanottavaa.
Otan osaa niiden huorien puolesta, jotka joutuvat tapaamaan mutantteja.

Kuulostaa hyvältä, mutta eivät ne fetissiasiakkaat ole Nina sen ihmeellisempiä kuin muutkaan asiakkaat. En minäkään tykkää siitä, miten äskeisellä sivulla haukuit osaa asiakkaistani vain siksi, koska heillä on fetissi.

Hekin ovat samalla tavalla kupillinen normaaleita ihmisiä, jossa on vähän roskaa seassa. Olen vääntänyt torttuja aivan loistavien hemmojen päälle :inlove: Ja sitten siellä joukossa luikkii ne pari tiettyä hyypiötä, jotka parhaansa mukaan yrittävät pilata koko homman. Yhtä esimerkiksi kutsun tuttavallisesti Paskaraiskaajaksi, koska kyseinen henkilö osaa kirjoittaa vain kahdesta aiheesta: 50 % kirjaimellisesti ripulipaskasta, ja 50 % myhäilyä siitä, miten hän aikoo tulla raiskaamaan minut.

Enkä tajua, mistä sinulla on tuo käsitys, että minulla on aina täällä paikan päällä kaikkea roskasakkia. Onhan täällä ollut joitain kovakouraisia tyyppejä, kaikenmoisia luikeroita, sekä muutama tahallinen kuminrikkoja. Mutta suurin osa ongelmista, ja etenkin ne pahimmat ongelmat ovat tuolla yhteydenottojen puolella. Minulle tarjotaan sähköpostissa huumeita, pyydetään järjestämään alle 12v tyttöjä seksiseuraksi, tehtaillaan ohareita, minua yritetään käskyttää ja pomputtaa, ihmisarvoni ja perusoikeuteni kyseenalaistetaan, minua uhkaillaan ja yritetään vainota. Parhaani mukaan seulon heitä asiakaskunnastani irti, jotta oven taakse tulisi vain kunnon miehiä ja energiani säästyisi heille, mutta se on joskus vaikeaa, koska osa tästä roskasakista on liian fiksua joutuakseen roskakansioon heti ensimmäisellä viestillään.

Mutta sitä tämä tulee aina olemaan. Ota asiakkaat sisään, pidä pedot ulkona.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2021, 12:41:50 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #47 : Tammikuu 16, 2021, 12:39:36 »
^^ Been there, done that.

Oli joku punapää Tsekki ja kuusysissä otti poskeen, niin ihan todella kiva kun pysäyttää hekuman hetkellä ja havahdut kun muija jännittää miten Temppareissa. Ja se todellakin jännitti

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #48 : Tammikuu 16, 2021, 12:41:40 »
Se ero naisilla on miehiin, että ne pystyy tekemään montaa asiaa yhtä aikaa esim. panemaan, katsomaan Mömmerdaalia ja tekemään kauppalistaa mielessään. Sen takia lähinnä naiset neuloo ja virkkaa, se kun käy samalla kun katsoo telkusta moottorisahamurhaajaa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #49 : Tammikuu 16, 2021, 12:43:29 »
Asiakaspalvelijoita koulutetaan johdetaan ja kannustetaan normifirmoissa, jotta nämä pystyisivät tuottamaan parhaimman mahdollisen asiakaskokemuksen sille asiakkaalle. Yksityisyrittäjällä ei ikävä kyllä välttämättä ole aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta, eikä työkaveria tutoroimassa saati esimiestä ohjaamassa ja motivoimassa. Siksi on hyvä osata tarkastella kriittisesti omaa asennettaan.

Asiakkaat ovat erilaisia, jonkun mielestä sama asiakas saattaa olla hankala, toisen mielestä vaativa, kolmas pitää tätä asiantuntevana ja kivana. Tutkimusten, kirjallisuuden ja kokemusten perusteella asiakaspalvelija on se joka johtaa, että millaiseksi asiakaspalvelutilanne kehittyy. Onko asiakas tervetullut ja annetaan sen näkyä tälle vai annetaanko tämän ymmärtää, että saat pillua vain kun maksat tarpeeksi. Arvostetaanko vai arvostellaanko, vai jopa nöyryytetäänkö asiakasta, jos tämä ei ole osannut tai ymmärtänyt asioita tehdä oikein. Kun asiakkaista puhutaan puhutaan enenevässä määrin negatiiviseen sävyyn, se yleensä aina lopulta näkyy asiakastilanteessakin. Asenne ratkaisee näissäkin hommissa.

Yksitärkeä trikkeri firmojen asiakaspalvelun johdossa on, että kun asiakaspalvelijan negatiiviset kokemukset asiakkaista lisääntyvät, on koulutuksen tai muihin tehtäviin siirron aika.

Ilman muuta on oikeastikin hankalia asiakkaita, ääriesimerkkinä väkivaltatapaukset, mutta nyt puhutaan siitä rajasta että mihin päin se roskan raja siirtyy.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #50 : Tammikuu 16, 2021, 12:44:05 »
Turskat ovat normaaleja miehiä, nakuina heistä vain näkee puolia joita normaaleista ihmisistä ei tavallisesti näe.

Osa turskista on myös roskaa. Joskus kaikki roska kasaantuu yhtä aikaa silmien eteen ja sitten pitää repiä tukkaa ja kiroilla miten "kaikki miehet" ovat roskaa :)

Sinulla KP on varmaan ollut huonoja kokemuksia, kun välillä nimität turskia rikollisiksi ja nyt roskaksi.
En lakkaa ihmettelemästä, miksi sinulle on kasaantunut arveluttavia tapauksia ja minä saan vaan kaikki ihanat miehet.
Tyypillistä turskaa panettaa.

Jos joku haluaa kuristaa sinut ja saa siitä kiksejä niin hän on sadisti ja sadistit ei oo normaaleja ihmisiä.

Jos joku haluaa, että sun päälle paskannetaan, niin ei siellä ihan kaikki ole kotona. Ei varmaan tullut äidinmaidossa tuo tarve vaan muokkaantunut mielentila vuosien saatossa.

Komppaan siis Ninaa, että jos tarjoat palveluja mitkä ei ole ihmisluonteelle normaaleja, niin saat asiakkaiksi ei normaaleja

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #51 : Tammikuu 16, 2021, 12:47:11 »

mikähän mun asenteessa meni vikaan, kun tuntui pahalta nussia huoraa, joka kuikuili mun olan yli Emmerdalea telkkarista.
Ymmärrän teidän pointin, että omalla asenteella on väliä, mutta joku raja sentään veljet hyvät.


En tarkoittanut asennetta. Asenteella on välillä, puolin ja toisin. Tottakai.
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #52 : Tammikuu 16, 2021, 12:48:26 »
Se ero naisilla on miehiin, että ne pystyy tekemään montaa asiaa yhtä aikaa esim. panemaan, katsomaan Mömmerdaalia

No olisi sitten pannut samalla, eikä loikoillut kuin pumpattava barbara....ymmärrän toki että varmasti mietti elämänsä valintoja ja mikä meni pieleen kun olen tässä kämpässä pullean villipossun nussittavana. Röh. Röh.
Why so fragile?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #53 : Tammikuu 16, 2021, 12:48:55 »
^^^ Jos asiakas haluaa että hänen päälle kustaan, hän on kusipää?
Ei se nyt ihan noin mene. Vaniljatyypeillä voi olla vaikea ymmärtää fetissejä eikä tässä nyt aika ja osaaminen riitä selittämään mistä sellaiset kumpuaa, jätän viisaammille pitkät kirjoitukset.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #54 : Tammikuu 16, 2021, 12:51:07 »
Onko asiakas tervetullut ja annetaan sen näkyä tälle vai annetaanko tämän ymmärtää, että saat pillua vain kun maksat tarpeeksi.

Anteeksi nyt, mutta tällä foorumilla keskustellaan maksullisesta seksistä. Jos sinua häiritsee se, että pillun saamiseen vaaditaan rahaa, niin suosittelen menemään muualle. Sen todellakin pitäisi olla tässä kaikille osapuolille itsestäänselvyys, että raha <=> pillu.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2021, 12:53:47 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #55 : Tammikuu 16, 2021, 12:55:11 »
^^ ja ^

mikähän mun asenteessa meni vikaan, kun tuntui pahalta nussia huoraa, joka kuikuili mun olan yli Emmerdalea telkkarista.
Ymmärrän teidän pointin, että omalla asenteella on väliä, mutta joku raja sentään veljet hyvät.

Joo, tuleehan ne fysiikan lait jossain vaiheessa vastaan. Jos olet menossa luennoimaan intersektionaalisesta feminismistä josta olet juuri tehnyt uraauurtavan väikkärin, ja eturivissä mulkoilee HHH-klaani Hakkarainen - Halla-Aho - Huhtasaari, niin asenne ei ehkä enää riitä.

Mutta kun huomaa, että on tullut tehtyä väärä valinta, niin myöntää realiteetit ja mitä tilanteesta on mahdollista saada irti. Pelkkä kassien tyhjennys, Emmerdale roolileikki tai "ai säkin tykkäät Emmerdalesta! Katsotaanko tää ja jatketaan maksullista aikaa sen jälkeen?"
#maksuseksionihanaa

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #56 : Tammikuu 16, 2021, 12:55:52 »
Onko asiakas tervetullut ja annetaan sen näkyä tälle vai annetaanko tämän ymmärtää, että saat pillua vain kun maksat tarpeeksi.

Anteeksi nyt, mutta tällä foorumilla keskustellaan maksullisesta seksistä. Jos sinua häiritsee se, että pillun saamiseen vaaditaan rahaa, niin suosittelen menemään muualle.
Hyvä kommentti, osuit juuri siihen mitä tarkoitin  :) Et tosin ihan toivomastani suunnasta.
Muistan kun opistolla eräs hupakko päivitteli että ei jaksais vastailla turskien kysymyksiin palveluistaan, kun hän vaan myy seksiä  ;D
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #57 : Tammikuu 16, 2021, 12:58:25 »
Jos joku haluaa, että sun päälle paskannetaan, niin ei siellä ihan kaikki ole kotona.

Tämä ei välttämättä ole aina sitä saksalaista kiimaa - https://www.youtube.com/watch?v=U35T62ZErPg

Osa jää anaalivaiheeseen ja turvallisuuden tunne tulee "vähän eri asioista"

Nimimerkillä - nuorisotyössä näkee erilaisuutta
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #58 : Tammikuu 16, 2021, 13:00:08 »
^^^ Jos asiakas haluaa että hänen päälle kustaan, hän on kusipää?
Ei se nyt ihan noin mene. Vaniljatyypeillä voi olla vaikea ymmärtää fetissejä eikä tässä nyt aika ja osaaminen riitä selittämään mistä sellaiset kumpuaa, jätän viisaammille pitkät kirjoitukset.

Ei tietenkään.

Jos ihmisen perus haave on se, että hänen päälleen virtsataan tai ulostetaan, niin se ei ole ihmisen perusluonteelle normaalia käytöstä.

Niin suurempi vaara siinä on, että jossain muussakin asiassa on vääristynyt maailmankatsomus.

Toki heissä on paljon muutoin normaaleja ihmisiä ja hyvä vaan, että ymmärtävät tehdä sen ammattilaisten luona, etteivät ota baarista peruspirkkoa ja kämpillä paskanna päälle. Siitä voi tytölle jäädä traumoja

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #59 : Tammikuu 16, 2021, 13:00:32 »
Hyvä kommentti, osuit juuri siihen mitä tarkoitin  :) Et tosin ihan toivomastani suunnasta.
Muistan kun opistolla eräs hupakko päivitteli että ei jaksais vastailla turskien kysymyksiin palveluistaan, kun hän vaan myy seksiä  ;D

Ajattelin vastata sinulle sillä tavalla, miten näytit haluavasi keskustella. Sinä takerrut minun viestissäni yhteen sanavalintaan ja kehität sen ympärille oman tarinasi, niin minä opin siitä, että haluat itsellesi tehtävän samoin. Tarjoan jokaiselle yksilöllisen, omien toiveiden mukaan räätälöidyn kokemuksen :) Onnistuinko hyvin?
Eläkkeellä.