Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tyypillinen turska  (Luettu 13745 kertaa)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #20 : Tammikuu 15, 2021, 22:49:47 »
Katson peiliin ja siellä näkyy se oman kokemuksen mukaan tyypillinen turska.
You and me, part-time lovers

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #21 : Tammikuu 15, 2021, 23:11:42 »
En oo ikinä törmänny parisuhteessa omalla kohdalla siihen, että ei saisi seksiä jos itse haluaa.

Siihen olen kyllä törmännyt, että itsellä ei tee enää häntä mieli.

Mikähän siinä on, että naiset lakkaa haluamasta? Varmaan se kun mies pyytää. Pitäs olla pyytämättä niin saisi! Ehkä noin..

EDIT: Olen siis kuullut naiselta, että ärsyttävintä mitä tietää on vonkaaminen

Näin puhuu mies joka on oikeasti saanut pillua oikealta ja vasemmalta!
Tai sit me tykätään samanlaisista, eli sellaisista jotka haluaa että mies on perheen pää. Piste.
Why so fragile?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #22 : Tammikuu 15, 2021, 23:15:57 »
Keskiarvo on varmaan 35-45-vuotias perheellinen, varattu mies. Mutta hajontaa on tosi paljon.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #23 : Tammikuu 15, 2021, 23:16:39 »
^^ Touche. Ja siitä ne tykkää naisetkin vaikka muuta väittäisivätkin

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #24 : Tammikuu 15, 2021, 23:29:44 »
^^^

Lauseen kirja joka korvaa koko Freudin tuotannon ja kaikki siitä sikiintyneet ajatustenhaarat:

"Femiinit tykkää maskuliineista"

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #25 : Tammikuu 15, 2021, 23:36:03 »
^ Mitä maskuliinisyys on? Saako sitä salilta? No ei saa.

Maskuliinisyys on sitä, että JOS nainen kysyy sulta jotain mihin tarvitsee päätöksen, niin teet sen päätöksen ja pysyt sen takana. Muuten pidät turpasi kiinni. Saat sitten palkintona pillua.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #26 : Tammikuu 16, 2021, 01:53:47 »
Tilaa reissun Berliiniin ja menee lauantai-iltana Artemiksen keskikerrokseen ihmettelemään. Samanlainen kattaus miehiä voisi löytyä vaikka Helsingin rautatieasemalta maanantaiaamuna. On rikasta ja on köyhää. On rumaa ja on komeaa. On pitkää, lyhyttä, paksua, laihaa, lääkäriä, metsuria, koodaria, sinkkua, perheenisää, hiljaista, äänekästä. Yhdelle maistuu olut, toiselle kahvi. Kaikille pillu.

Siinä sulle tyypillinen turska.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #27 : Tammikuu 16, 2021, 02:01:46 »
Veikkaan että tyypillinen turska on täysi-ikäinen mies, joka seisoo kännykkä korvalla kerrostalon ulko-oven edessä ja yrittää epätoivoisesti näyttää siltä, ettei ole huoriin menossa.

Hitto vieköön, ollaanko me oltu samoissa maisemissa? Tunnistat minut meinaan hyvin!
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #28 : Tammikuu 16, 2021, 05:47:27 »
Turskat ovat normaaleja miehiä, nakuina heistä vain näkee puolia joita normaaleista ihmisistä ei tavallisesti näe.

Osa turskista on myös roskaa. Joskus kaikki roska kasaantuu yhtä aikaa silmien eteen ja sitten pitää repiä tukkaa ja kiroilla miten "kaikki miehet" ovat roskaa :)
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #29 : Tammikuu 16, 2021, 08:10:54 »
Turskat ovat normaaleja miehiä, nakuina heistä vain näkee puolia joita normaaleista ihmisistä ei tavallisesti näe.

Osa turskista on myös roskaa. Joskus kaikki roska kasaantuu yhtä aikaa silmien eteen ja sitten pitää repiä tukkaa ja kiroilla miten "kaikki miehet" ovat roskaa :)

Sinulla KP on varmaan ollut huonoja kokemuksia, kun välillä nimität turskia rikollisiksi ja nyt roskaksi.
En lakkaa ihmettelemästä, miksi sinulle on kasaantunut arveluttavia tapauksia ja minä saan vaan kaikki ihanat miehet.
Tyypillistä turskaa panettaa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #30 : Tammikuu 16, 2021, 09:29:06 »
On varmaan kurjaa jos asiakkaat ovat roskaa. Se asenne näkyy kyllä asiakkaillekin, vaikka omasta mielestä nämä olisivatkin vain paskakikkareita. Saattaa olla että tuo on näkyny kirjoituksissa täälläkin. Jos kokisin että asiakkaani ovat roskaa, vaihtaisin ehdottomasti alaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #31 : Tammikuu 16, 2021, 09:46:22 »
Ei ole tyypillistä turskaa, vai johtuuko se mun iästä kun mun luona käy niin eri ikäsiä ja eri elämäntilanteissa olevia. Ainoo yhtenevä tekijä on he maksaa seurasta ja seksistä.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #32 : Tammikuu 16, 2021, 10:39:28 »
On varmaan kurjaa jos asiakkaat ovat roskaa. Se asenne näkyy kyllä asiakkaillekin, vaikka omasta mielestä nämä olisivatkin vain paskakikkareita. Saattaa olla että tuo on näkyny kirjoituksissa täälläkin. Jos kokisin että asiakkaani ovat roskaa, vaihtaisin ehdottomasti alaa.

Repupyssy jumissa, mutta näin on. Tämän alan syöpä on toisten ihmisten aliarvostuksesta johtuva oharointi, myöhästely ja kaikenlainen sovitusta lipeäminen. Tätä tapahtuu tietty molemmin puolin aitaa, eikä ohariturska ole yhtään sen parempi ihminen kuin asiakkaitaan dissaava huora. Ja huoratkin osaavat oharoida.

Positiivisena esimerkkinä molemminpuolisesta arvostuksesta voin kertoa keissistä, jossa olin sopinut tapaamisen yhden palveluntarjoajan kanssa liki 200 km päähän työmatkareitilleni klo 8:00 aamulla. Taisin olla itse jokusen minuutin myöhässä, mutta ilmoittelin tästä puhelimella neidolle, joka oli vain minua varten herännyt aikaisin ja ajanut kauempaa tapaamispaikkaan. Tuo oli sen luokan palvelua, että 250€/h ei tuntunut lainkaan kalliilta hinnalta. Omalta osaltani palkitsin tuollaisesta asenteesta käymällä vielä moneen kertaan, vaikka oli välimatkaakin. Ja myös palveluntarjoaja kertoi sitä arvostavansa. Kivaa oli siis molemmin puolin, vaikka kalliiksi tulikin.

Sen sijaan jos asiakas tuntee olevansa aliarvostettu tai lukee jatkuvaa yleisesti asiakkaisiin kohdistuvaa dissaamista, jopa suoranaista nimittelyä, niin se 250€/h on aivan helvetin kallis hinta ja raha kannattaa käyttää johonkin muuhun.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #33 : Tammikuu 16, 2021, 10:41:51 »
Voi IsäKissanVittu...Perseiden Kuningatar kirjoitti: Osa miehistä....alleviivatkaa tuo kohta OSA miehistä.  Ja tämähän on ihan totta. Osa miehistä on ihan mutantteja. Osa tälläisistä miehista kitjoittelee rapsoja ja haukkuu teitä huoria mulle repukalla aivovammaisiksi. Eli osa miehistä on ihan täyttä jätettä. Ja to be fair, osa naisista on ihan täyttä saastaa.  Huom:  OSA
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #34 : Tammikuu 16, 2021, 10:49:04 »
Asiakkaita on kaikenlaisia, työttömistä varakkaisiin suuryritysjohtajiin. Ei ole sellaista tyypillistä ryhmää, kaikenkirjavia ennemminkin erilaisine elämäntilanteineen. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #35 : Tammikuu 16, 2021, 11:21:13 »
Voi IsäKissanVittu...Perseiden Kuningatar kirjoitti: Osa miehistä....alleviivatkaa tuo kohta OSA miehistä.

Niin OSA. Mutta miksi esim. minulla ei käy tuo mutanttien armeija.
Mietin vaan onko yksi selitys, että KP myy erikoisempiakin palveluita mm. päälle paskantaminen ja sellaisen fetissin omaavat voi olla muutenkin erikoisempia. Ikä tai kokemattomuus ei enää KP:n kohdalla selitä asiaa - hänhän on sellainen verovirkailijan ja Rottweilerin risteytys.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #36 : Tammikuu 16, 2021, 11:32:22 »
^ Muistaakseni olet usein kirjoittanut "Kaikki miehet ovat ihania"
Aika hiljaiseksi vetää jos esim. turskafoorumi on täynnä ihania miehiä. Siinä se ero varmaan on.

En ole tavannut teistä kumpaakaan joten en voi lähteä syvällisempään analyysiin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #37 : Tammikuu 16, 2021, 11:42:37 »
Kun tapaa yhden ihanan miehen, niin kaikki miehet on samassa huumassa ihania. Menee se varmaan toisinkin päin, että yksi paska aivo saa hetkeksi toivomaan että koko miessukupuoli kuolisi sukupuuttoon.
Minulla on ollut onni tavata näissä merkeissä vaan ihania miehiä, no miinus se yksi vuosia sitten muka rakastunut.
Juu Turskafoorumi on täynnä ihania miehiä, suurimman osan olen tavannutkin... no miinus lööperi ja Taalasmaan Seppo.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #38 : Tammikuu 16, 2021, 11:47:31 »
Turskat ovat normaaleja miehiä, nakuina heistä vain näkee puolia joita normaaleista ihmisistä ei tavallisesti näe.

Osa turskista on myös roskaa. Joskus kaikki roska kasaantuu yhtä aikaa silmien eteen ja sitten pitää repiä tukkaa ja kiroilla miten "kaikki miehet" ovat roskaa :)

Minusta KP sanoo näin julkisesti sen, mitä monet naiset ovat kahden kesken keskustellessa sanoneet. Osa asiakkaista on paskiaisia, jotka kohtelevat palveluntarjoajaa ylimielisesti kuin roskaa. Tämän sanominen julkisesti vaatii rohkeutta, eikä kunnolla käyttäytyvien turskien kannata siitä närkästyä. Täällähän on vain hyvin käyttäytyviä miehiä, eikö vain 😉
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tyypillinen turska
« Vastaus #39 : Tammikuu 16, 2021, 11:57:00 »
Kun tapaa yhden ihanan miehen, niin kaikki miehet on samassa huumassa ihania. Menee se varmaan toisinkin päin, että yksi paska aivo saa hetkeksi toivomaan että koko miessukupuoli kuolisi sukupuuttoon.

Juuri noinhan minäkin sanoin. Hyvä tapaaminen saa ihmisen haluamaan huorata lisää, vaikka tapaamisen ilo kestää kuitenkin vain sen tapaamisen ajan. Ja jos lehdessä lukee sarjamurhaajan vapautuneen vankilasta, niin kaikki lisäävät lukkoja oviin ja yhdessä taivastelevat Suomen huonoa oikeusjärjestelmää :) Näin pelkät yksittäistapaukset muovaavat ihmisen suhtautumista koko ympäröivää maailmaa kohtaan, ja saavat ongelmakohdat näyttämään isommilta kuin ne tosiasiassa ovat.

Sama pätee kertomasi mukaan myös Turskafoorumilla. Normaaleja miehiä, ja seassa vähän roskaa.

Ja naissukupuolenkin kanssa sama juttu. Minulla ei vain oikein ole kosketuspintaa naisten perseilyyn, koska minä tarjoan seksuaalipalveluita naisena miehille. Sen vuoksi jätän naisista rutisemisen turskien hommaksi, ja itse rutisen vain miehistä, että pysyy pelin henki pystyssä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2021, 11:59:09 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.