Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔  (Luettu 10618 kertaa)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7790
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #40 : Tammikuu 22, 2021, 16:56:10 »
Olen kuullut naisilta, että tunne kun sperma tulee sisään on parasta mitä he tietää..

Niin olen minäkin kuullut!

Ja minä olen kuullut, ettei sitä voi nainen edes huomata mistään. Kaikkea sitä kuulee.

Se riippuu. Jos mieheltä tulee kuin keväällä tallista kaivetusta Kärcheristä, niin hyvin todennäköisesti tunne on vähintään epämiellyttävä ;D

Minulle on kommentoitu pannessa, että tulemisen tuntee. Sitä, oliko tunne miellyttävä vai ei, en tiedä. Liikutaan herkällä alueella.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #41 : Tammikuu 22, 2021, 20:49:45 »
Vastatakseni kysymykseesi, niin tässä ei ole mitään järkeä.

Tietysti tulee mieleen väkisinkin, että halutaanko tarkoituksella tartuttaa muita. Tätä tapahtuu tietoisesti molemmilla sukupuolilla kun sairastetaan Hiviä. Halutaan kostaa oma idioottimaisuus koko maailmalle. Yhteenaikaan näitä sankareita oli Suomessakin ja saivat naamansa lehteen asti.
Nykylääkityksellä HIV:n saanut voi elää täysin normaalia elämää, eikä elinaika lyhene HIV:n takia. HIV ei myöskään tartu lääkitystä saavalta. Ainakin Suomessa HIV-lääkitys on maksutonta. Eli en oikein ymmärrä että mitä tässä haluttaisiin kostaa?
Perfektionisti.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #42 : Tammikuu 22, 2021, 21:16:14 »
Olen kuullut naisilta, että tunne kun sperma tulee sisään on parasta mitä he tietää..

Niin olen minäkin kuullut!

Ja minä olen kuullut, ettei sitä voi nainen edes huomata mistään. Kaikkea sitä kuulee.

Se riippuu. Jos mieheltä tulee kuin keväällä tallista kaivetusta Kärcheristä, niin hyvin todennäköisesti tunne on vähintään epämiellyttävä ;D

Minulle on kommentoitu pannessa, että tulemisen tuntee. Sitä, oliko tunne miellyttävä vai ei, en tiedä. Liikutaan herkällä alueella.

Kyllä sen tuntee. Ja se boostaa mua ja joskus on jopa se viimenen niitti omaan laukeemiseen.
Tämä siis vain tähän kannanottona tähän voiko sen tuntea vai ei. Ja nämä kokemukset siis siviilistä parisuhteen aikana.

Ikimaailmassa en panis irto- tai maksuseksin puolella ketään ilman kumia.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #43 : Tammikuu 22, 2021, 21:28:13 »
Vastatakseni kysymykseesi, niin tässä ei ole mitään järkeä.

Tietysti tulee mieleen väkisinkin, että halutaanko tarkoituksella tartuttaa muita. Tätä tapahtuu tietoisesti molemmilla sukupuolilla kun sairastetaan Hiviä. Halutaan kostaa oma idioottimaisuus koko maailmalle. Yhteenaikaan näitä sankareita oli Suomessakin ja saivat naamansa lehteen asti.
Nykylääkityksellä HIV:n saanut voi elää täysin normaalia elämää, eikä elinaika lyhene HIV:n takia. HIV ei myöskään tartu lääkitystä saavalta. Ainakin Suomessa HIV-lääkitys on maksutonta. Eli en oikein ymmärrä että mitä tässä haluttaisiin kostaa?

En mäkään ymmärrä mitä tässä halutaan kostaa mutta en myöskään halua tautia. Kyseisillä tyypeillä tauti oli tarttuva ja tautia levitettiin tietoisesti. Tauti myös levisi. On ihmisiä jotka ei suostu hoitoon, antaa sairauden edetä ja vetelee paljaalla kaikkia jotka vaan antaa.

Oliko muuta epäselvää jossa voin auttaa?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2021, 21:32:44 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #44 : Tammikuu 22, 2021, 22:05:36 »
Kostamistapoja on ja hulluja on monia ja kaikkea ja kaikkia voi pelätä. Kadulle astuessasi joku voi haluta kostaa tai muuten vaan ajaa päällesi.
Perfektionisti.