Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔  (Luettu 10650 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15347
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #20 : Tammikuu 13, 2021, 19:48:09 »
Itse en usko tuon perskuningattarenkaan olevan Jeesuksen toinen inkarnaatio tai muukaan neitseelliseen sikiämiseen perustuva olento. Ettei vaan ois iskä ja äiskä panneet ilman kumia? Pitäisköhän ne tuomita rikoksesta? ;D
Aika rikollista puuhaa tosiaan. Hän nyt kuitenkin ehkä tarkoitti maksuseksin puolella, mutta siis vain ehkä.  :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #21 : Tammikuu 13, 2021, 19:51:22 »
Kivahan se on ku aamulla menet kuselle niin kattelet et ompa varteen kasvanu kaikennäköstä mukavaa yllätystä. Voi myös olla et koko kulli on homeessa ja putoaa pönttöön. Mut hei, on se sen arvosta et sai vetää hupakkoa paljaalla.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #22 : Tammikuu 13, 2021, 20:02:08 »
Kivahan se on ku aamulla menet kuselle

...ja huudat itkua pidätellen "ai saatana kun polttaa"
Why so fragile?

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5091
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #23 : Tammikuu 13, 2021, 21:03:12 »
^^ ^ Tilkassa aikanaan satuin sattumalta erään herpeksen saaneen kaverin kanssa samaan aikaan laarille. En malttanut olla vilkaisematta. En ole sen jälkeen enää koskaan vilkaissut. Sen sijaan kunnioitus kortonkia kohtaan kasvoi kummasti.

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #24 : Tammikuu 13, 2021, 21:12:36 »
Olen kuullut naisilta, että tunne kun sperma tulee sisään on parasta mitä he tietää..

Totta turiset. On myös sellaisiakin naisia jotka eivät saa omaa orgasmiaan ollenkaan ennen sitä ruiskautusta.
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #25 : Tammikuu 13, 2021, 21:22:53 »
^^ ^ Tilkassa aikanaan satuin sattumalta erään herpeksen saaneen kaverin kanssa samaan aikaan laarille. En malttanut olla vilkaisematta. En ole sen jälkeen enää koskaan vilkaissut. Sen sijaan kunnioitus kortonkia kohtaan kasvoi kummasti.

Sukupuoliherpes kun puhkeaa oikein kauniiseen kukkaan, niin siitä ei kyllä voi erehtyä.

Nimimerkillä - vedin naaraalta pikkarit nilkkoihin ja kiljaisin
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #26 : Tammikuu 13, 2021, 21:54:12 »
Jokainen tallaa tyylillään ja aivan varmasti on hänelle halukkaita asiakkaitakin...

Mietin vaan mitä sitten kun hän on tilanteessa
Nimimerkillä - vedin naaraalta pikkarit nilkkoihin ja kiljaisin
Niin mahtaako ajatella vaan, että jotain muuta kuin kullista tullutta kukasta? :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #27 : Tammikuu 14, 2021, 11:01:35 »
^Jos suojaamatonta seksiä tykkäävät harrastaa rikolliset, niin silloin suurin osa maapallon ihmisistä on rikollisia.

Ja thorathilla taas luetun ymmärtäminen huipussaan. Jos paikallislehti kirjoittaa, että "seniorikansalaiset osaavat käyttää tietotekniikkaa hyvin", niin thorathilta lähtee lehteen lukijapalautetta. "Moi, mä oon thorath 7v ja, huomasin et te sanoitte mua teijän lehes seniori-kansalaiseks. Mäkin osaan käyttää tieto-tekniikaa hyvin, mut en mä oo mikään seniori! Teijän pitäis korjata teijän lehti juttu silleen et siin lukis et kaiken ikäiset kansalaiset osaa käyttää tieto tekniikkaa hyvin."

Monikin voi tykätä suojaamattoman seksin harrastamisesta, mutta eritoten rikolliset tykkäävät siitä silloin, kun sillä voi levittää sairautta ja aiheuttaa murheita kenenkään hyvinvoinnista tai turvallisuudesta piittaamatta. Satuttamisen ja tuhoamisen välineenä suojaamaton seksi on monen rikollisen ykkösvaltti.
Eläkkeellä.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #28 : Tammikuu 14, 2021, 16:34:35 »
Olen kuullut naisilta, että tunne kun sperma tulee sisään on parasta mitä he tietää..

Niin olen minäkin kuullut!

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #29 : Tammikuu 14, 2021, 21:02:27 »
^Jos suojaamatonta seksiä tykkäävät harrastaa rikolliset, niin silloin suurin osa maapallon ihmisistä on rikollisia.

Ja thorathilla taas luetun ymmärtäminen huipussaan. Jos paikallislehti kirjoittaa, että "seniorikansalaiset osaavat käyttää tietotekniikkaa hyvin", niin thorathilta lähtee lehteen lukijapalautetta. "Moi, mä oon thorath 7v ja, huomasin et te sanoitte mua teijän lehes seniori-kansalaiseks. Mäkin osaan käyttää tieto-tekniikaa hyvin, mut en mä oo mikään seniori! Teijän pitäis korjata teijän lehti juttu silleen et siin lukis et kaiken ikäiset kansalaiset osaa käyttää tieto tekniikkaa hyvin."

Monikin voi tykätä suojaamattoman seksin harrastamisesta, mutta eritoten rikolliset tykkäävät siitä silloin, kun sillä voi levittää sairautta ja aiheuttaa murheita kenenkään hyvinvoinnista tai turvallisuudesta piittaamatta. Satuttamisen ja tuhoamisen välineenä suojaamaton seksi on monen rikollisen ykkösvaltti.

Monilla rikollisilla tarkoitat ketä?

Autoni ikkuna oli rikottu varkauden yhteydessä ja tekijä ei ollut jättänyt viestiä.
Kyseessä oli rikollinen.
En kuitenkaan alkaisi väittää internetissä että hänen ensisijainen tarkoituksensa olisi ollut suojaamaton seksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #30 : Tammikuu 14, 2021, 21:13:15 »
^ Rikoin sen ikkunan ihan sen takia et pääsin panee sun auton takapenkille poikain kanssa paljaalla.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #31 : Tammikuu 14, 2021, 21:18:49 »
Rikollinen

"Rikollinen on yhteiskunnan luoma käsite henkilöstä, joka on tehnyt rikoksen. Rikoksentekijä tuomitaan teoistaan rangaistukseen.

Monesti joillekin, etenkin leimaavista tai vakavista rikoksista tuomituilla, jää rangaistuksen sovittamisen jälkeenkin rikollisen leima yhteiskunnan suvaitsemattomuuden takia, ja elämän jatkuminen voi mahdollisen yhteiskunnasta vieraantumisen takia olla vaikeaa. Lisäksi rikosrekisterimerkintä voi vaikeuttaa esimerkiksi työ- tai opiskelupaikan saamista. Joihinkin ammatteihin tarvitaan rikostaustaote.
Rikollisilla on taipumus panna paljaalla"

Poissa Kahvit sylissä

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #32 : Tammikuu 14, 2021, 23:34:09 »
Jännä 🤔 täällä pyörii lastentarha tasoisia miehiä.😂 Asia kuin asia voidaan vääntää vaikka mihin.🤪
Me ollaan kaikki sit rikollisia. Mafia taitaa pyöriä täällä saitilla🙈

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #33 : Tammikuu 14, 2021, 23:44:25 »
Mafia taitaa pyöriä täällä saitilla🙈

Huoramafia on pyörinyt jo vuosikausia. Ihan naulankantaan osuit.
Jos kiukuttelet oikein pahasti foorumilla, kuten minä muutama päivä sitten, niin kannattaa nukkua toinen silmä auki.
Siitä on leikki kaukana kun Frutti di Capo tulee ovesta sisään.
Why so fragile?

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #34 : Tammikuu 19, 2021, 11:55:02 »
Jännä 🤔 täällä pyörii lastentarha tasoisia miehiä.😂 Asia kuin asia voidaan vääntää vaikka mihin.🤪 Mafia taitaa pyöriä täällä saitilla🙈

Joo... huomasin sen jo yhdessä toisessa topic:issa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #35 : Tammikuu 19, 2021, 12:15:02 »
Jännä 🤔 täällä pyörii lastentarha tasoisia miehiä.😂 Asia kuin asia voidaan vääntää vaikka mihin.🤪 Mafia taitaa pyöriä täällä saitilla🙈

Joo... huomasin sen jo yhdessä toisessa topic:issa.

Me taas huomattiin että levittelit palveluntarjoajan yksityistietoja ja olit niin raukka paska että et edes vastannut esitettyihin kysymyksiin.

Että äläs nyt yritä vääntää asiaa mieleisekses.
Why so fragile?

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #36 : Tammikuu 21, 2021, 01:21:28 »
^Jos suojaamatonta seksiä tykkäävät harrastaa rikolliset, niin silloin suurin osa maapallon ihmisistä on rikollisia.

Ja thorathilla taas luetun ymmärtäminen huipussaan. Jos paikallislehti kirjoittaa, että "seniorikansalaiset osaavat käyttää tietotekniikkaa hyvin", niin thorathilta lähtee lehteen lukijapalautetta. "Moi, mä oon thorath 7v ja, huomasin et te sanoitte mua teijän lehes seniori-kansalaiseks. Mäkin osaan käyttää tieto-tekniikaa hyvin, mut en mä oo mikään seniori! Teijän pitäis korjata teijän lehti juttu silleen et siin lukis et kaiken ikäiset kansalaiset osaa käyttää tieto tekniikkaa hyvin."

Monikin voi tykätä suojaamattoman seksin harrastamisesta, mutta eritoten rikolliset tykkäävät siitä silloin, kun sillä voi levittää sairautta ja aiheuttaa murheita kenenkään hyvinvoinnista tai turvallisuudesta piittaamatta. Satuttamisen ja tuhoamisen välineenä suojaamaton seksi on monen rikollisen ykkösvaltti.

Nyt lensi näppikselle...kulauttamani vesi!
Tämä "7 vee" on niin mahtava kommentti, että voisin kuvitella itseni joskus käyttäytyneen noin.... :blowjob:
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa MrNaisKai

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #37 : Tammikuu 21, 2021, 08:49:12 »
Olen kuullut naisilta, että tunne kun sperma tulee sisään on parasta mitä he tietää..

Niin olen minäkin kuullut!

Ja minä olen kuullut, ettei sitä voi nainen edes huomata mistään. Kaikkea sitä kuulee.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #38 : Tammikuu 22, 2021, 16:48:00 »
Olen kuullut naisilta, että tunne kun sperma tulee sisään on parasta mitä he tietää..

Niin olen minäkin kuullut!

Ja minä olen kuullut, ettei sitä voi nainen edes huomata mistään. Kaikkea sitä kuulee.

Se riippuu. Jos mieheltä tulee kuin keväällä tallista kaivetusta Kärcheristä, niin hyvin todennäköisesti tunne on vähintään epämiellyttävä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7811
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kumitta paneminen: Mikä järki tässä on🤔
« Vastaus #39 : Tammikuu 22, 2021, 16:56:10 »
Olen kuullut naisilta, että tunne kun sperma tulee sisään on parasta mitä he tietää..

Niin olen minäkin kuullut!

Ja minä olen kuullut, ettei sitä voi nainen edes huomata mistään. Kaikkea sitä kuulee.

Se riippuu. Jos mieheltä tulee kuin keväällä tallista kaivetusta Kärcheristä, niin hyvin todennäköisesti tunne on vähintään epämiellyttävä ;D

Minulle on kommentoitu pannessa, että tulemisen tuntee. Sitä, oliko tunne miellyttävä vai ei, en tiedä. Liikutaan herkällä alueella.
Takkuiset hiukset rinnoillasi