Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Händärin taito
antero pee:
Kyljellään vastakkain makoillen se onnistuu kun tissit on sopivankokoiset ja kädet osaavat :)
dijon:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Tammikuu 12, 2021, 19:54:51 ---Kyljellään vastakkain makoillen se onnistuu kun tissit on sopivankokoiset ja kädet osaavat :)
--- Lainaus päättyy ---
Osaavat kädet onkin se juttu. Paras runkkaukseni on tsekki-Adrianan, tosin suulla avutettuna. Nousevatahtinen, kyrpää kuin avointa kirjaa lukeva runkku on haastava naisen osata xD
Toiset missaa sweetspotin uudestaan ja uudestaan ja vielä kaikenlisäksi suuttuu päälle, kun ei "näytä kiihottavan tarpeeksi" xD
_
dijon on sinappi
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Tammikuu 12, 2021, 19:46:46 ---Händäri=käsihoito? Tissit naamalla samaan aikaan?😳
Miten tuo onnistuu teknisesti.
Itse teen pitkiä kiusoittelevia intiimialueen hierontoja enkä oikein tiedä miten saan väännettyä itseni sellaiseen asentoon missä tissit kasvoilla ja kädet miehen jalkovälissä.
Pillu naamalla onnistuu. Ei tissit. Ehkä mulla liian pienet rinnat ja liian lyhyet kädet. 🤔
--- Lainaus päättyy ---
Kuten 69, mutta nainen pakittaa 70cm
Viola:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Tammikuu 12, 2021, 20:22:31 ---
--- Lainaus päättyy ---
Mua jäi tämä oikeasti kiusaamaan. Pitää varmaan harjoitella jonkun kanssa. ;D
Tuo 69-neuvo. Löysin siitä sellaisen heikkouden. Jos tarkoitus molemmilla käsillä tehdä käsihoito - mikä oikeastaan parasta kun toinen käsi hoitaa peniksen ja toinen välilihan sekä kivespussit - mies tukehtuu niiden tissien alle kun nainen joutuu menemään hänen päälle koko painolla. Koska ei saa tukea kummallakaan kädellä.
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Tammikuu 12, 2021, 20:42:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Tammikuu 12, 2021, 20:22:31 ---
--- Lainaus päättyy ---
Mua jäi tämä oikeasti kiusaamaan. Pitää varmaan harjoitella jonkun kanssa. ;D
Tuo 69-neuvo. Löysin siitä sellaisen heikkouden. Jos tarkoitus molemmilla käsillä tehdä käsihoito - mikä oikeastaan parasta kun toinen käsi hoitaa peniksen ja toinen välilihan sekä kivespussit - mies tukehtuu niiden tissien alle kun nainen joutuu menemään hänen päälle koko painolla. Koska ei saa tukea kummallakaan kädellä.
--- Lainaus päättyy ---
Se on hänen ongelmansa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta