Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Händärin taito
antero pee:
Hei, mun toive on tämä: haluaisin pitkällisen ja kiusoittelevan händärin ihanalta naiselta - ei mitään muuta hierontaa. Lisätoive: tissit naamallani samanaikaisesti. Ja vielä: pitäisi olla isot pehmeät tissit, joita saa kunnolla imeskellä ja leipoa samalla kun nakki kypsyy kellarissa.
Tapahtuisi Helsingissä.
Ketä suosittelisit? Löytyykö tutuista hierojista osaamista tällä kombolla?
Vieras1457:
Oletko Aliinalta kysynyt? Hänellähän on maitorauhasilla tilavuutta ja herkkä korva toiveille.
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: Setämies - Tammikuu 12, 2021, 16:05:01 ---Oletko Aliinalta kysynyt? Hänellähän on maitorauhasilla tilavuutta ja herkkä korva toiveille.
--- Lainaus päättyy ---
Tosiaan, täytyykin ottaa yhteyttä. Kiitos! Lupaavia kommentteja olen lukenut, mutta jostain syystä jäänyt vielä kokeilematta. Olisiko sijainti ollut vähän syrjäinen? Täytyypä lukea Aliinan ilmoitus väintäänkin puolikovalla silmämunalla.
Viola:
Händäri=käsihoito? Tissit naamalla samaan aikaan?😳
Miten tuo onnistuu teknisesti.
Itse teen pitkiä kiusoittelevia intiimialueen hierontoja enkä oikein tiedä miten saan väännettyä itseni sellaiseen asentoon missä tissit kasvoilla ja kädet miehen jalkovälissä.
Pillu naamalla onnistuu. Ei tissit. Ehkä mulla liian pienet rinnat ja liian lyhyet kädet. 🤔
Vieras1457:
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Tammikuu 12, 2021, 19:46:46 ---Händäri=käsihoito? Tissit naamalla samaan aikaan?😳
Miten tuo onnistuu teknisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Mietin kyllä samaa mutta ajattelin ehkä siitä sivulta ja kurottaen, tai jos kohde on sopivasti mutkalla. Eiköhän halu vie vaikka läpi Kama Sutran.
Rapsaa odotellessa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta