Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki  (Luettu 21601 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #20 : Tammikuu 11, 2021, 10:07:40 »
Jos epäily ettei tytön ikä riitä, sen tulisi riittää että passista tsekkaa vain syntymävuoden, ei yhtään mitään muuta, eikä jälkeenpäinkään aleta mitään kaivelemaan.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #21 : Tammikuu 11, 2021, 10:08:57 »
Aloittaja ei nyt napannut minulta vihreää pallukkaa.
 :whipping:
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #22 : Tammikuu 11, 2021, 10:34:57 »
Jos epäily ettei tytön ikä riitä, sen tulisi riittää että passista tsekkaa vain syntymävuoden, ei yhtään mitään muuta, eikä jälkeenpäinkään aleta mitään kaivelemaan.


Juuri näin.
Itse olen nuorille asiakkaille ajanvarausvaiheessa laittanut viestiä että teippaa/peittää valmiiksi nimen henkkareista jos on nuoren näköinen koska haluan olla varma että varmasti otan vastaan vain täysi-ikäisiä. Haluan nähdä vain syntymäajan ja kuvan. Usein vuosi riittää. Sormellakin saa peitettyä tarpeeksi.
Kaksi kertaa olen pyytänyt näyttämään kun oli niin babyface nuoria. Olivat kuitenkin lähes 20v.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #23 : Tammikuu 11, 2021, 10:49:56 »
^Mä olen muutamasti joutunut myös tarkistamaan asiakkaan iän kun olleet niin nuoria. Mun luokse tullessa pitää olla vähintään 18-vuotias.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #24 : Tammikuu 11, 2021, 10:57:05 »
Ni oliko tossa nimi vai jotain muuta? En minä ainakaan huomannut ja vielä 8 aikaan aamulla viestiä on lainattu? En minä aaumuyöstä huomannut, mutta varmaan fiksumpaa raportoida kuin monistaa epäasiallista sisältöä.

Mutta samankaltainen taiteilijanimi on ollut semisti kentällä jo vuoden, ettei siinä mitään kyseenalaista.

Edit (ihan dijonin oma): ei siinä ollut.


_
dijon on sinappi
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 11:04:43 kirjoittanut dijon »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #25 : Tammikuu 11, 2021, 11:47:32 »
Banana, sun meno on siis edelleen yhtä vastenmielistä kuin se on aina ollut. Sähän oot ennenkin hyväksikäyttänyt tyttöjä.

Susta pitäisi tehdä ihan oma julkinen varoitusketju, koska jutut kuulostaa vähän turhan samoilta edelleen. Ainoastaan Sole-kadun narkkien hehkutus taitaa nyt puuttua? Mutta muuten sun hommat ja käytös haiskahtaa edelleen siltä että pitäisi vain varoittaa muita.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #26 : Tammikuu 11, 2021, 11:49:36 »
Facebookista tai muualta etsiminen ei tapahdu vahingossa, vaan on aina tietoinen päätös. Ihan turha siis yrittää etsiä oikeutusta tietojen onkimiselle tai henkilön etsimiselle somesta = stalkkaamista.

Ihana huomata, miten moni asiakas on puolustanut palveluntarjoajan yksityisyyttä. Kiitos! Olette positiivinen esimerkki vastuullisista seksinostajista ja kannustatte muitakin toimimaan oikein :inlove:
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #27 : Tammikuu 11, 2021, 12:10:44 »
Olen joskus pyytänyt näyttämään henkkarit. Aina olen sanonut, että syntymäaika kiinnostaa. Ei nimi. Sen voi peittää vaikka sormella. Peukalon kun painaa nimen kohdalle, ei näy.


Minulle on Facebookissa käynyt joskus niin, että se on ehdottanut minulle tapaamaani huoraa kaveriksi. Silloin on kumpikin tehnyt huonoa työtä turvallisuuden eteen. Stalkkaaminen onkin sitten jo ihan eri juttu.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15244
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #28 : Tammikuu 11, 2021, 12:14:08 »
Olen joskus pyytänyt näyttämään henkkarit. Aina olen sanonut, että syntymäaika kiinnostaa. Ei nimi. Sen voi peittää vaikka sormella. Peukalon kun painaa nimen kohdalle, ei näy.
Tämä. Iso peukku.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #29 : Tammikuu 11, 2021, 12:18:30 »
Tietenkään täällä foorumilla ei saa kenenkään yksityistietoja jakaa, ei julkisesti eikä yksityisviesteissä. Tämä lienee itsestään selvää. Nimen tsekkaaminen somesta ei mun mielestä ole ihan niin tuomittavaa, kuin mitä täällä nyt kommentoidaan. Se joka ei koskaan mitään googleta heittäköön ensimmäisen kiven.

Sinänsä on tyhmää näyttää henkilötunnus tai nimi, mutta jos näin on vahingossa käynyt kun ikää on epäilty ja sen takia paperit tarkastettu, niin minusta ei ole aivan tavatonta, että asia jää turskaa kiinnostamaan ja että hän sen nimen naputtaa  hakukenttään. En suosittele, mutta en tuomitsekaan.
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #30 : Tammikuu 11, 2021, 12:20:26 »
Ja minä kuvittelin stalkkauksella meinattavan varsinaista tekemisten seuraamista,  kuten eräs kertoi jonkun asiakkaaksi pyrkineen odottelen autossa, josko se pt tulisi ulos. Ja ilmeisesti saanut näkökontaktin kun oli ulkoista olemusta viestillä kommentoinut.

Ja on myös FB ehdottanut ”saatat tuntea henkilöt” ja sit siinä listassa onkin jonkun FB kaverin kanssa yhteinen kaveri, jolta sattumalta ostin palveluita.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #31 : Tammikuu 11, 2021, 12:56:42 »
Leikitään hetki neutraalia, vaikka en Bananasta (sattuneesta syystä) ole koskaan tykännyt.

Sain käsityksen että tyttö oma-aloitteisesti näytti henkkarit.
Huoraa ei ilmeisesti nimen paljastuminen haitannut, kun ei tehnyt mitään sen eteen, jotta nimi ei paljastunut.

Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että jos mun naamalle lyödään henkkarit, niin katson nimen. Tämä tapahtuu refleksin omaisesti AINA. Sitä en tiedä olenko utelias vai onko peruja entisestä ammatistani. Anyway, ei ole minun vika/Bananan vika jos huora lyö henkkarit kasvojen eteen pällisteltäväksi. Koskaan en henkkareita kysele. Muistini mukaan Bananalle näitä henkkareita on näytelty ennenkin. Kumma juttu ;)

Metsään tässä mentiin ja rajusti siinä kohtaan kun Banana rupesi facesta etsimään. Tämä vihjaa tietynlaiseen toimintaan. Lisäksi tehdään rapsa keskellä yötä missä kysellään huoran perään. Ainakin tälläinen ikävä kuva tästä jäi.
Pientä synninpäästöä annan tietysti siitä, että Bananalla on kömpelöhkö tapa kirjoittaa. Mutta....jos palveluntarjoaja kertoo esim.tietyistä asioista (modet olikin tämän poistanut)...hohhoijaa, älä saatana huutele siitä forkalla. Tässä rapsassa oli paljon tunnistettavia yksityiskohtia neidistä, ennen moden siivousta. Vanhan ja kokeneen huorapukin pitäisi ymmärtää että näistä ei puhuta.

Tapaamisten aikana voi tapahtua asioita, keskustellaan asioista JOTKA JÄTETÄÄN RAPSASTA POIS.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2021, 13:05:41 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1076
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
« Vastaus #32 : Huhtikuu 29, 2024, 20:01:20 »
Banana, sun meno on siis edelleen yhtä vastenmielistä kuin se on aina ollut. Sähän oot ennenkin hyväksikäyttänyt tyttöjä.

Susta pitäisi tehdä ihan oma julkinen varoitusketju, koska jutut kuulostaa vähän turhan samoilta edelleen. Ainoastaan Sole-kadun narkkien hehkutus taitaa nyt puuttua? Mutta muuten sun hommat ja käytös haiskahtaa edelleen siltä että pitäisi vain varoittaa muita.

No jep.
#freepalestine